- Waardering
- 366
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zojuist een bestelling geplaatst.
-Strong
-Visolie
-Taurine
Vorige 2 keer had ik geen sample´s gekregen. kunnen jullie daar nu aub op letten?
ik bestel altijd al bij jullie namelijk
referentienummer is: C590718

Heb deze gisteren ontvangen en in de pot zitten inderdaad wat stukjes. Dit kan je alleen als poeder kapot drukken hoorKlopt het dat jullie beta alanine hard is en in stukjes in de pot zit? Of hoort dit net als de creatine fijne poeder te zijn..?
.Heb deze gisteren ontvangen en in de pot zitten inderdaad wat stukjes. Dit kan je alleen als poeder kapot drukken hoor.
Dit klopt helemaal, het is niet een hele fijne poeder er kunnen dus wat klontjes inzitten. Kan verder geen kwaad en lost prima op in water!
Bij mijn grote bestelling potje te weinig van ps 100 ontvangen (C580358)

haa jongens,
gister wat om vijf over tien besteld maar net al bericht gekregen dat ie is verzonden, komt ie dan al vandaag binnen?:0
Bestelling is gisteravond gelukt de bestelling maar in 2 delen gedaan en toen lukte het wel!
Vandaag de levering afwachten dan kan ik voorlopig weer vooruit met de supps...
Ik ben vooral benieuwd naar een paar supps van bsn die ik voor het eerst ga proberen.
Gr Ries.

excuses!! ga dit meteen voor je nasturen, morgen heb je de ps 100 dan binnen![]()

OK, dien ik wel weer een dagje te zorgen dat er op elk ogenblik iemand thuis is.
In ieder geval toch erg bedankt, hopelijk zijn er paar leuke sampletjes bij![]()

Verkopen jullie nog agmatine in poedervorm van jullie eigen huismerk? Want ik vind het niet meer terug op jullie site.
hey
kan je mij wat vertellen over de Intimidate? is dit een anabool of is dit ook geschikt voor iemand die nu iets langer dan 7 maanden traint en goed eet? is het een kuur van 6 weken of altijd te gebruiken. en zodra je stopt met innemen in hoeverre zwak je dan af etc?