XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat zou ik kunnen nemen om acne te voorkomen, en wat zou ik kunnen nemen om de huid sneller te genezen na een puist?

wat zou ik kunnen nemen om acne te voorkomen, en wat zou ik kunnen nemen om de huid sneller te genezen na een puist?

Vitamine B5 hands down, te koop bij www.stopacne.nl in poedervorm. Capsules zijn veel te duur aangezien je zon 5-10 gram per dag moet nemen adhv de ernst van je acne. Dat zijn zon 10 capsules van een gemiddelde b5.

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 10:36 ----------

Denk dat hij acne kreeg dmv hormoonschommeling door het stoppen met de d3, en daarmee verlaging testosteron.

Vitamine B5 hands down, te koop bij www.stopacne.nl in poedervorm. Capsules zijn veel te duur aangezien je zon 5-10 gram per dag moet nemen adhv de ernst van je acne. Dat zijn zon 10 capsules van een gemiddelde b5.

---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 10:36 ----------

Denk dat hij acne kreeg dmv hormoonschommeling door het stoppen met de d3, en daarmee verlaging testosteron.

Dat kan inderdaad kloppen;)

Vinpocetine is helemaal niet verboden daarintegen...

Gisteren was mijn kameraad zijn deel van de bestelling komen ophalen, nu stelde we vast dat de opti-men eveneens niet bij de bestelling zat (C580358). Jullie service en prijzen zijn altijd top maar vindt dat er tegenwoordig wel wat veel foutjes worden gemaakt...

Gisteren was mijn kameraad zijn deel van de bestelling komen ophalen, nu stelde we vast dat de opti-men eveneens niet bij de bestelling zat (C580358). Jullie service en prijzen zijn altijd top maar vindt dat er tegenwoordig wel wat veel foutjes worden gemaakt...

Vervelend en mijn excuses hiervoor, ga dan ook gelijk de opti-men voor je opsturen naar referentie nummer C580358 doe ik er ook nog wat samples bij als 'goedmakertje':)

bedankt!
Foutjes maakt iedereen weleens en natuurlijk degene die het meeste doet het vaakst. In ieder geval:
-Aan jullie service kan niemand typen (heb al zo goed bij elke internetwebsite besteld).
-Ook de complimenten aan de whey isolaat straciatella zo een eiwitgehalte (laag vet- en kh-gehalte) en zo een smaak en vooral prijs! TOP!

Laatst de Creatine HCL besteld (C588432), maar het potje zit echt vol met grote (kei)harde brokken. Best vervelend als de dosering een half mini-maatschepje is, de brokken zijn namelijk ook niet goed kapot te krijgen :rolleyes:.

Foto ter illustratie:
BFz3o.jpg

Misschien een idee om voortaan van die silicalgel zakjes erin te doen?

Ook de Isolaat Perfection in Nutella smaak besteld en dat is echt oprecht de lekkerste isolaat die ik ooit heb gehad. Niet te zoet, niet te bitter, echt perfect. Alleen Muscle Milk is lekkerder, maar dat is dan ook geen isolaat ;).

Heb ook maar een bestelling geplaatst.. kijken of die oats wat zijn. altijd moeite met het ontbijt dus kan wel goede oplossing zijn

Laatst de Creatine HCL besteld (C588432), maar het potje zit echt vol met grote (kei)harde brokken. Best vervelend als de dosering een half mini-maatschepje is, de brokken zijn namelijk ook niet goed kapot te krijgen :rolleyes:.

Foto ter illustratie:
BFz3o.jpg

Misschien een idee om voortaan van die silicalgel zakjes erin te doen?

Ook de Isolaat Perfection in Nutella smaak besteld en dat is echt oprecht de lekkerste isolaat die ik ooit heb gehad. Niet te zoet, niet te bitter, echt perfect. Alleen Muscle Milk is lekkerder, maar dat is dan ook geen isolaat ;).

het kan inderdaad voorkomen dat er wat harde brokken inzitten, dit kan je wel stuk/los maken met bijvoorbeeld een theelepel. Verder lost het prima op in water, misschien een idee inderdaad voor in de toekomst.

Nutella heeft inderdaad een lekker volle smaak, goed in te nemen;)

Heb ook maar een bestelling geplaatst.. kijken of die oats wat zijn. altijd moeite met het ontbijt dus kan wel goede oplossing zijn

Altijd handig wat extra koolhydraten!

Hey B&F wat kunnen jullie over (Shen Min DHT Blocker) vertellen?
werkt het echt en weten jullie of er goede reacties op zijn?

Hey B&F wat kunnen jullie over (Shen Min DHT Blocker) vertellen?
werkt het echt en weten jullie of er goede reacties op zijn?

Heb zelf geen ervaring met dit product maar een collega van mij die dit heeft gebruikt, is hier erg tevreden over. Het werkt dus;)

Komen de nieuwe smaken ook voor de afslank eiwit?

megafoon.jpg

Strong! loopt zo goed dat we al direct besloten hebben om er naast de Tropical Juice nog een extra smaak aan toe te voegen.

Dus.... binnenkort verkrijgbaar: Strong! in Fruit Punch:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven