XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een vraagje over de Maximize Intense die terug beschikbaar is.

DMA zal eruit zijn neem ik aan?

Zijn er verder nog nieuwe ingrediënten aan toegevoegd tegenover de vorige of zaken weggelaten?

Bedankt voor de info.

Zijn er verder nog nieuwe ingrediënten aan toegevoegd tegenover de vorige of zaken weggelaten?

Bedankt voor de info.

De DMAA is er inderdaad uitgehaald en dit is vervangen voor Acacia Extract. Verder is het product precies hetzelfde gebleven.

Ok bedankt voor de info.

Chocolade caramel sample ook al te kiezen. Gaat goed daar.

Bedankt voor de info.

Als je de nieuwe zou testen, laat even weten of hij nog altijd de goeie focus, energie enzo heeft aub. thx

Bij deze heb ik gereageerd =D

De weekaanbieding staat er weer op, helaas geen serious mass!

Chocolade caramel sample ook al te kiezen. Gaat goed daar.

:D

Extract zit dat ook niet in alcohol vrij bier?en wat i het nut van dit ingrediënt just curious

van de site gehaald:

werkt op bijna dezelfde manier als Efedra. Het verhoogt de vet verbranding en geeft meer energie. Alleen is Acacia Rigidula vele malen milder dan Efedra. Dus geen hartkloppingen en zenuwachtigheid!

Al nieuws over de nieuwe shirtjes ?

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Peptopro
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
250 gram 12,90!

Stay Strong
600 gram 9,90!

Magnificent
2100 Gram 19,90!

Green Tea Slank
200 capsules 11,90!

Mooie aanbiedingen en weer scherp geprijst

Ik probeer mijn kortingscode terug te vinden in mijn mail, maar zonder succes. Welk onderwerp krijgt deze? Misschien werkt een search term.

Nog 1 vraagje voor het weekend:

Kunnen jullie de smaak Chocolate Caramel ook toevoegen bij de combinatie van Whey Perfection in combinatie met het sample pack? Ik was van plan deze te bestellen maar de selectie van de nieuwe smaak is nog niet mogelijk, vandaar :)

Vraagje, heb gister een potje vitamine d3 5000iu besteld, alleen na heel veel lezen kom ik tot de conclusie dat de meningen hierover heel verschillend zijn..
De een zegt dat je maar max 1000iu per dag nodig hebt, een ander zegt dat een overschot aan vitamine d3 niet gevaarlijk kan zijn etc.

Hoe kan ik deze het beste doseren? 1 per dag? 1 per 2 dagen, of op een andere manier?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven