Dre20
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 306
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben jullie ook al een idee wanneer de Whey Perfection Chocolate Caramel op voorraad is? En ik vroeg me af wat de weekaanbiedingen worden![]()

Hebben jullie ook al een idee wanneer de Whey Perfection Chocolate Caramel op voorraad is? En ik vroeg me af wat de weekaanbiedingen worden![]()
De weekaanbiedingen worden morgen bekend! Hier kan ik helaas nu nog geen uitspraak over doen! 

Deze is besteld en krijgen wij zo spoedig mogelijk binnen. Zodra hij binnen is zal hij op de site worden geplaatst en zal hier ook wel een bericht over verschijnen op het forum!De weekaanbiedingen worden morgen bekend! Hier kan ik helaas nu nog geen uitspraak over doen!
![]()

Ik zie dat deze al wat scherper geprijsd is, ik ga het voorleggen aan mijn collega wat hier in mogelijk is![]()

net bestelling doorgegeven C592827 wilde eigenlijk whey protein exclusive bestellen maar heb per ongeluk body perfection besteld. Kan dat nog veranderd worden??

(heb al enkele malen iets anders gekozen en is bijna altijd tegengevallen
ook heb ik geen zin om de variety sachets te nemen want ik heb al verscheidene smaken geproefd en de meeste vind ik persoonlijk niet lekker genoeg)
als het er maar eentje was geen probleem, maar twee keer hetzelfde sample vind ik wel wat spijtig...
heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen, pot whey perfection (chocola) en twee potten mass perfection (chocola en aardbei). Nu heb ik als 'cadeau' twee keer een whey perfection sample gekozen omdat ik eigenlijk altijd voor dezelfde smaak ga voor de zekerheid en zou graag eens andere smaken willen(heb al enkele malen iets anders gekozen en is bijna altijd tegengevallen
ook heb ik geen zin om de variety sachets te nemen want ik heb al verscheidene smaken geproefd en de meeste vind ik persoonlijk niet lekker genoeg)
Nu heb ik bij mijn bestelling twee samples van dezelfde smaak gekregen, beide cappucino en ik vind die niet zo lekkerals het er maar eentje was geen probleem, maar twee keer hetzelfde sample vind ik wel wat spijtig...
We begrijpen natuurlijk dat dit erg vervelend kan zijn echter kunnen wij natuurlijk niet voor elke klant een apart sample gaan bijvoegen bij de bestelling.Dit is puur afhankelijk wat er bij de inpaktafel ligt. Dit verklaart ook het feit dat er 2 dezelfde smaken samples zijn meegestuurd. Voor het proeven hebben wij de Variety pack geïntroduceerd, om te kijken welke smaken men het lekkerst vindt. Meer kan ik er helaas niet van maken. In elk geval goed om te horen dat de bestelling in goede orde is ontvangen
![]()

Nou ik neem creatine monohydraat altijd samen met mijn whey shake. Ken overigens wel meer mensen die dat doen en het doet niets af aan de werking, dus vandaaruit gezien niet onlogisch dat je het combineert. Daar wil ik dan nog aan toevoegen dat supps als muscletech hun eigen onderzoeks lab hebben en als het echt niet zou werken ze er ook niet mee op de markt zouden komen.
Hebben jullie nog tips om m'n emmer Whey Perfection te ontklonteren.. zit nog iets van 400 gram in maar heb er superveel bonken in zitten. Kan shaken tot ik een lamme arm heb maar blijven bonkjes inzitten
Erg vervelend dit.. de samples zijn altijd superzuiver maar de emmers meestal minder, zeker onderin.

Hebben jullie nog tips om m'n emmer Whey Perfection te ontklonteren.. zit nog iets van 400 gram in maar heb er superveel bonken in zitten. Kan shaken tot ik een lamme arm heb maar blijven bonkjes inzitten
Erg vervelend dit.. de samples zijn altijd superzuiver maar de emmers meestal minder, zeker onderin.

Vitamine B5 hands down, te koop bij www.stopacne.nl in poedervorm. Capsules zijn veel te duur aangezien je zon 5-10 gram per dag moet nemen adhv de ernst van je acne. Dat zijn zon 10 capsules van een gemiddelde b5.
---------- Post toegevoegd Thu 11 Oct 2012 om 10:36 ----------
Denk dat hij acne kreeg dmv hormoonschommeling door het stoppen met de d3, en daarmee verlaging testosteron.
Morgen meer bekend! 
Kan ik helaas nog geen uitspraak over doen!Morgen meer bekend!
![]()
Kan ik helaas nog geen uitspraak over doen!Morgen meer bekend!
![]()

Dan wacht ik met m'n bestelling te plaatsen tot morgen
Al nieuws of jullie kleding aankopen van musclewarefare ironville etc??
(of wordt dat gewoonweg niks?)