MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje, heb gister een potje vitamine d3 5000iu besteld, alleen na heel veel lezen kom ik tot de conclusie dat de meningen hierover heel verschillend zijn..
De een zegt dat je maar max 1000iu per dag nodig hebt, een ander zegt dat een overschot aan vitamine d3 niet gevaarlijk kan zijn etc.

Hoe kan ik deze het beste doseren? 1 per dag? 1 per 2 dagen, of op een andere manier?

http://www.naturalnews.com/027345_Vitamin_D_exposure_sun.html

Gewoon 1 per dag. Het is pas toxisch vanaf 250k IU per dag heb ik gelezen.

Vraagje, heb gister een potje vitamine d3 5000iu besteld, alleen na heel veel lezen kom ik tot de conclusie dat de meningen hierover heel verschillend zijn..
De een zegt dat je maar max 1000iu per dag nodig hebt, een ander zegt dat een overschot aan vitamine d3 niet gevaarlijk kan zijn etc.

Hoe kan ik deze het beste doseren? 1 per dag? 1 per 2 dagen, of op een andere manier?

Nederlandse Gezondheidsraad (2008): maximaal een extra vitamine D inname (D3) van 4.000 IE per dag.

GrassRootsHealth (2011):maximaal een extra vitamine D inname (D3) van 10.000 IE per dag.

IE is hetzelfde als IU. Ik zou persoonlijk 1x 5.000 UI in de twee dagen nemen. Als je hiernaast nog multivit of voeding met veel vit d neemt misschien nog minder vaak, alleen op trainingsdagen bijv.

[Link niet meer beschikbaar]

Nog 1 vraagje voor het weekend:

Kunnen jullie de smaak Chocolate Caramel ook toevoegen bij de combinatie van Whey Perfection in combinatie met het sample pack? Ik was van plan deze te bestellen maar de selectie van de nieuwe smaak is nog niet mogelijk, vandaar :)

De Chocolate Caramel zal zo snel mogelijk in het sample pack verschijnen. Ik denk begin aankomende week al:)

---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 16:03 ----------

5000IU is helemaal prima. Dan 1 per dag aanhouden. Dat is een hele mooie dosering. Die ik zelf ook neem overigens:D (dit is zeker ook veilig)

Bestelling vanuit België:

Onze supersnelle levering, voor 22:00 uur besteld vaak al de volgende dag in huis,

Eerste keer dat ik hier bestel en het valt uiteraard al niet onder die vaak lol

Thanks voor de reacties over d3 allemaal, ik ga het gewoon op 1x per dag houden.

Super kwaliteit, snelle service, gul qua samples en goodies,
B&F is echt de shit:D

C594366 ook weer een bestelling gedaan

toch beetje jammer dit, er waren vorige x waar fouten bij mijn bestelling, dus had in nota bene een pm ontvangen dat ik bij mijn volgende bestelling moest vermelden wat er in die p.m stond dus dat er wat dingen bij zouden enz. Wel jammer dat dat dan niet gebeurd, Beetje blij gemaakt met een lege doos. Haha, wil niet zeuren hoor, maar vind wel beetje jammer :P

toch beetje jammer dit, er waren vorige x waar fouten bij mijn bestelling, dus had in nota bene een pm ontvangen dat ik bij mijn volgende bestelling moest vermelden wat er in die p.m stond dus dat er wat dingen bij zouden enz. Wel jammer dat dat dan niet gebeurd, Beetje blij gemaakt met een lege doos. Haha, wil niet zeuren hoor, maar vind wel beetje jammer :P

Heb je wel een opmerking geplaatst bij je bestelling en niet een email gestuurd of een PM? Vermeld de volgende keer mijn naam er ook even bij, dan komt het zeker weten goed:)

Eldert

Zelfde hier, maakt verder niet uit, maar zeg de volgende keer dan gewoon niet dat je extra samples krijgt:p

Zelfde hier, maakt verder niet uit, maar zeg de volgende keer dan gewoon niet dat je extra samples krijgt:p

Mijn excuses, maar vaak vergeten jullie zelf het erbij te zetten. We hebben zoveel bestellingen elke dag:rolleyes: Het is uiteraard niet de bedoeling om jullie iets te beloven dat we niet waarmaken. Daarom zeg ik, noem mijn naam er even bij, dan komt het sowieso goed:D

Eldert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven