XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren enig idee tot wanneer jullie Strong! in de aanbieding houden?
Ben pas in de mogelijkheid volgende week een bestelling te plaatsen, zou jammer zijn als ik de aanbieding mis!

Heren enig idee tot wanneer jullie Strong! in de aanbieding houden?
Ben pas in de mogelijkheid volgende week een bestelling te plaatsen, zou jammer zijn als ik de aanbieding mis!

Durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. Ga er wel van uit dat hij volgende week nog voor deze prijs er is.:)

Eldert

Bedankt weer B&F! Polo valt best groot trouwens :)

net dikke bestelling geplaatst voor eiwitten :) extra samples welkom maak er iets mooi van !! C595105

net dikke bestelling geplaatst voor eiwitten :) extra samples welkom maak er iets mooi van !! C595105
Bedankt voor je order! Gaan we netjes in orde maken en morgen direct op transport doen. Dinsdag in huis! Wat betreft de extra samples, ik heb het even laten benadrukken. Moet goed komen zo :)

Ralf

:rolleyes:

Whatsup?

B&F,

wanneer komt de casein perfection in de 2 kg variant?

Komt de smaak choco-cara ook in de isolate variant?

B&F,

wanneer komt de casein perfection in de 2 kg variant?

Komt de smaak choco-cara ook in de isolate variant?
Ik kom er morgen even op terug, dat durf ik nu zo 123 niet te zeggen. Ben er een weekje tussen uit geweest dus morgen krijg ik alle updates weer. :)

Ralf

Heb zojuist de tip gekregen van kennissen die krill olie van now foods gebruiken. Ze kopen deze in amerika. Kunnen jullie deze ook inkopen?

Ralf, toevallig een idee wanneer het samplepack van caseine binnen komt? :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven