MoMass
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben het in het verleden wel gehad. Ik ga eens vragen of het mee besteld kan worden.Heb zojuist de tip gekregen van kennissen die krill olie van now foods gebruiken. Ze kopen deze in amerika. Kunnen jullie deze ook inkopen?
Mocht het komen, dan staat het vanzelf op de website.Ik vrees voorlopig helaas nog niet.Ralf, toevallig een idee wanneer het samplepack van caseine binnen komt?![]()
Nee, helaas nog niet. Wel goed nieuws. We zijn wel met verschillende leveranciers aan het praten en proberen een goede Whey Hydrolisaat van ons eigen merk op de markt te brengen. Zodra dat allemaal rond is, het gaat komen en geproduceerd wordt, horen jullie dat meteen!
Stuur me anders even een PM met je mailadres. Dan los ik het probleem even voor je op. Ik regel dat dan morgen direct voor je. Kun je ook meteen bestellen, anders moet je even als gast afrekenen zodat je bij je volgende bestelling alles perfect kunt laten werken.Ik wil bestellen, maar weet mijn wachtwoord niet. Dus duw op wachtwoord vergeten geef mijn mailadres opnieuw in maar krijg geen mail![]()
Bedankt voor je order! Gaan we netjes in orde maken en morgen direct op transport doen. Dinsdag in huis! Wat betreft de extra samples, ik heb het even laten benadrukken. Moet goed komen zo
Ralf

Ik persoonlijk raad strong aan stukken beter dan de pre workout's van de grotere duren merken
Halverwege volgende weekAl enig idee wanneer de Whey Perfection in de smaak speculaas komt? Erg benieuwd!

Ok klopt snelle levering goede prijzen en altijd leuke mooie actie's. Persoonlijke oplossingen bij problemenIk ben fan van B&F! altijd snelle levering en goede prijzen
Haha, gelukkig overtreft de werking allesWelke smaak magnififcent is de beste? ik vind die fruit echt naar ijzer, kaneel smaken![]()
Ik vind zelf Orange het beste smaken, maar fruitpunch is ook zeker goed te doen. Ik geloof dat deze iets minder zoet is ook dan Orange.Muscle & Diet Packwelke van deze zouden jullie aanraden als vitamine?
Animal Pak, Muscle & Diet Pack of Bodybuilding Vitamin Pack

Dat dacht ik. Elke dag doen we ons best om alle orders op tijd te verzenden, snel af te leveren en verzorgen van leuke acties.Ik ben fan van B&F! altijd snelle levering en goede prijzen