XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie geen whey hydrolisaat?eigen merk

Heb zojuist de tip gekregen van kennissen die krill olie van now foods gebruiken. Ze kopen deze in amerika. Kunnen jullie deze ook inkopen?
We hebben het in het verleden wel gehad. Ik ga eens vragen of het mee besteld kan worden. :cool: Mocht het komen, dan staat het vanzelf op de website.
Ralf, toevallig een idee wanneer het samplepack van caseine binnen komt? :o
Ik vrees voorlopig helaas nog niet.
Hebben jullie geen whey hydrolisaat?eigen merk
Nee, helaas nog niet. Wel goed nieuws. We zijn wel met verschillende leveranciers aan het praten en proberen een goede Whey Hydrolisaat van ons eigen merk op de markt te brengen. Zodra dat allemaal rond is, het gaat komen en geproduceerd wordt, horen jullie dat meteen!

Ralf

Ik wil bestellen, maar weet mijn wachtwoord niet. Dus duw op wachtwoord vergeten geef mijn mailadres opnieuw in maar krijg geen mail :(

Ik wil bestellen, maar weet mijn wachtwoord niet. Dus duw op wachtwoord vergeten geef mijn mailadres opnieuw in maar krijg geen mail :(
Stuur me anders even een PM met je mailadres. Dan los ik het probleem even voor je op. Ik regel dat dan morgen direct voor je. Kun je ook meteen bestellen, anders moet je even als gast afrekenen zodat je bij je volgende bestelling alles perfect kunt laten werken.

Ralf

Ik persoonlijk raad strong aan stukken beter dan de pre workout's van de grotere duren merken

Al enig idee wanneer de Whey Perfection in de smaak speculaas komt? Erg benieuwd!

Welke smaak magnififcent is de beste? ik vind die fruit echt naar ijzer, kaneel smaken :P

Ik raad handzeep van Derlon aan!
Supergoed voor je gains ;)

Morgen begint die week ik schat donderdag ongeveer dat is wat ik had gelezen in een ander topic.

welke van deze zouden jullie aanraden als vitamine?

Animal Pak, Muscle & Diet Pack of Bodybuilding Vitamin Pack

Ik ben fan van B&F! altijd snelle levering en goede prijzen

Welke smaak magnififcent is de beste? ik vind die fruit echt naar ijzer, kaneel smaken :P
Haha, gelukkig overtreft de werking alles:cool: Ik vind zelf Orange het beste smaken, maar fruitpunch is ook zeker goed te doen. Ik geloof dat deze iets minder zoet is ook dan Orange.
welke van deze zouden jullie aanraden als vitamine?

Animal Pak, Muscle & Diet Pack of Bodybuilding Vitamin Pack
Muscle & Diet Pack:cool:
Ik ben fan van B&F! altijd snelle levering en goede prijzen
Dat dacht ik. Elke dag doen we ons best om alle orders op tijd te verzenden, snel af te leveren en verzorgen van leuke acties. :)

Ralf

Na een aantal keer samples van Magnificent gebruikt te hebben heeft die weekaanbieding me weer over de streep getrokken.. ik ga deze week weer bestellen!
Nu alleen nog beslissen wat ik erbij ga bestellen :)

Edit: wtf zijn de dexaprine samples nu al op!?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven