Wat is het verschil met animal pak? Want hier lees ik ook veel goede recensies over.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Casein Perfection 2KG in verwachten wij over ongeveer 3-4 weken. Choco Caramel kan ik helaas niets over zeggen.B&F,
wanneer komt de casein perfection in de 2 kg variant?
Komt de smaak choco-cara ook in de isolate variant?
Smaak is persoonlijk. Mijn voorkeur Fruit Punch of Bubblegum. Fruit Punch smaakt naar die snoepjes die je vroeger in een elastiekje/armand om je pols had. Bubblegum smaak komt ook erg goed tot zijn recht. Watermeloen is gewoon watermeloen en hoef ik niet te omschrijven.Welke smaak is aan te raden van Muslce Protect?
Ik dacht dat ik een tijdje geleden van veel had gehoord dat lemon bubblegum erg lekker zou zijn, maar in de reviews lijken ze het vaker over watermelon te hebben.

Nieuwe producten ook altijd mooi en niet duur voor 166 dagen
Dat heb ik even niet gecheckt had alleen in dit topic gekeken.
Cool! Ben benieuwd naar je ervaring en smaak. Ik weet dat iForce altijd heerlijk smakende producten heeft

Het is inderdaad 66 dagen, foutjeOp de site staat 66 dagen ipv 166.. Maargoed lijkt me een mooi product

De Casein Perfection 2KG in verwachten wij over ongeveer 3-4 weken. Choco Caramel kan ik helaas niets over zeggen.
Ik laat het "groots" weten

Dat durf ik niet 100% te zeggen. Als het zo goed blijft verkopen als nu, dan houden we de prijs zeker aan. In ieder geval deze week nogTot wanneer geldt die introductieaanbieding van 'Strong' die nieuwe pwo?

Wanneer het pakket klaar ligt. Ze bieden helaas niet dezelfde service als PostNL. Houdt er wel rekening mee dat verzenden via Kiala 3-4 werkdagen kan duren. In Nederland kun je van de postNL dezelfde dienst gebruik maken, genaamd PakjeGemak. Deze is altijd de volgende dag bij de afhaallocatie bij jou in de buurt.Bestellen via Kiala, wanneer krijg je dan een track en trace?
Klopt helemaalVolgens mij krijg je een mail van kiala als je het op kunt komen halen![]()

Dat kan ook. Bij de cadeaus vanaf 99 euro kun je kiezen uit twee paar handschoenen. S/M en L/XL. Dit geldt ook voor de Polo's.Heren B&F,
Als ik nou weer een cadeau uit kies kan ik dan ook ff een maat selecteren, ik had bij mijn laatste bestelling luxe gloves besteld en kreeg maatje s/m.... daar pas ik al 20 jaar niet in meer in. Ik weet dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken maar toch... Dit is ook zonde zo