AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F,

wanneer komt de casein perfection in de 2 kg variant?

Komt de smaak choco-cara ook in de isolate variant?
De Casein Perfection 2KG in verwachten wij over ongeveer 3-4 weken. Choco Caramel kan ik helaas niets over zeggen.

Welke smaak is aan te raden van Muslce Protect?

Ik dacht dat ik een tijdje geleden van veel had gehoord dat lemon bubblegum erg lekker zou zijn, maar in de reviews lijken ze het vaker over watermelon te hebben.

Welke smaak is aan te raden van Muslce Protect?

Ik dacht dat ik een tijdje geleden van veel had gehoord dat lemon bubblegum erg lekker zou zijn, maar in de reviews lijken ze het vaker over watermelon te hebben.
Smaak is persoonlijk. Mijn voorkeur Fruit Punch of Bubblegum. Fruit Punch smaakt naar die snoepjes die je vroeger in een elastiekje/armand om je pols had. Bubblegum smaak komt ook erg goed tot zijn recht. Watermeloen is gewoon watermeloen en hoef ik niet te omschrijven.

MuscleProtect :)
Kenmerken Muscle Protect;
-Beschermt je spieren
-Herstel terwijl je traint
-Laat je beter presteren
-Cardio en krachttraining
-Bijna verplicht als je op dieet bent
-Vetvrije spiermassa winst
-0 gram suikers per dosering
-Heerlijk verfrissende smaken

Nieuwe producten ook altijd mooi en niet duur voor 166 dagen

Nice!! Zat al een tijdje op Compete te wachten..

Dat heb ik even niet gecheckt had alleen in dit topic gekeken.

dan is ie volgens mij al zo'n beetje miljonair hier :D

Tot wanneer geldt die introductieaanbieding van 'Strong' die nieuwe pwo?

Bestellen via Kiala, wanneer krijg je dan een track en trace?

Volgens mij krijg je een mail van kiala als je het op kunt komen halen ;)

Heren B&F,

Als ik nou weer een cadeau uit kies kan ik dan ook ff een maat selecteren, ik had bij mijn laatste bestelling luxe gloves besteld en kreeg maatje s/m.... daar pas ik al 20 jaar niet in meer in. Ik weet dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken maar toch... Dit is ook zonde zo

Ik wil ook vitamine bestellen. Heb me er wel in verdiept, maar dat gaat alleen over de grote merken. Now Food Adam schijnt goed te zijn(Doseringen, maar ook bepaalde kwaliteit garanderen ze), maar jullie hebben ook aantal huismerken hebben(Vitamine Pack en die Muscle en Diet pack die jullie hierboven aanschrijven), waarom zou ik die eventueel moeten nemen, ik twijfel alleen aan de doseringen..

BB Vitamine Pack zitten hele hoge doseringen van bepaalde vitamine in, twijfel of ik dan geen 'overdosis' krijg van bepaalde vitaminen. Wellicht kunnen jullie daar wat meer over vertellen.

Hierboven geven jullie aan dat je voor Muscle en Diet moet gaan. Daar zijn de doseringen wat lager, zit er wel meer verschillende ingredienten in. Waarom raden jullie die boven BB Vitamine Pack aan?

Eerste keer dat ik vitamine bestel, vandaar dat ik graag het e.e.a. wil weten. Als andere/jullie betere opties hebben, dan hoor ik het ook graag.

Tot wanneer geldt die introductieaanbieding van 'Strong' die nieuwe pwo?
Dat durf ik niet 100% te zeggen. Als het zo goed blijft verkopen als nu, dan houden we de prijs zeker aan. In ieder geval deze week nog :)
Bestellen via Kiala, wanneer krijg je dan een track en trace?
Wanneer het pakket klaar ligt. Ze bieden helaas niet dezelfde service als PostNL. Houdt er wel rekening mee dat verzenden via Kiala 3-4 werkdagen kan duren. In Nederland kun je van de postNL dezelfde dienst gebruik maken, genaamd PakjeGemak. Deze is altijd de volgende dag bij de afhaallocatie bij jou in de buurt.
Volgens mij krijg je een mail van kiala als je het op kunt komen halen ;)
Klopt helemaal ;)
Heren B&F,

Als ik nou weer een cadeau uit kies kan ik dan ook ff een maat selecteren, ik had bij mijn laatste bestelling luxe gloves besteld en kreeg maatje s/m.... daar pas ik al 20 jaar niet in meer in. Ik weet dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken maar toch... Dit is ook zonde zo
Dat kan ook. Bij de cadeaus vanaf 99 euro kun je kiezen uit twee paar handschoenen. S/M en L/XL. Dit geldt ook voor de Polo's.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven