djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik wil ook vitamine bestellen. Heb me er wel in verdiept, maar dat gaat alleen over de grote merken. Now Food Adam schijnt goed te zijn(Doseringen, maar ook bepaalde kwaliteit garanderen ze), maar jullie hebben ook aantal huismerken hebben(Vitamine Pack en die Muscle en Diet pack die jullie hierboven aanschrijven), waarom zou ik die eventueel moeten nemen, ik twijfel alleen aan de doseringen..
BB Vitamine Pack zitten hele hoge doseringen van bepaalde vitamine in, twijfel of ik dan geen 'overdosis' krijg van bepaalde vitaminen. Wellicht kunnen jullie daar wat meer over vertellen.
Hierboven geven jullie aan dat je voor Muscle en Diet moet gaan. Daar zijn de doseringen wat lager, zit er wel meer verschillende ingredienten in. Waarom raden jullie die boven BB Vitamine Pack aan?
Eerste keer dat ik vitamine bestel, vandaar dat ik graag het e.e.a. wil weten. Als andere/jullie betere opties hebben, dan hoor ik het ook graag.
Opti-Men, Now Foods Adam en Animal pak hebben mijn voorkeur, laatste paar maanden vooral Opti-Men gebruikt