AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had nog even een vraagje.

Bij gebruik van arginine, is dit echt merkbaar of is dit ook weer per persoon verschillend dat het 'aanslaat' ? Aangezien dit voor betere pomp, verbeterde doorbloeding zorgt voor meer zuurstof etc...

Of is dit mooi voor als je echt busy ga houden met bodybuilden of ook bij normale goeie krachttrainingsessies ?

Ook heb ik dankzij Body en Fitshop samples gekregen van Crack en NO-xplode NT, waarvoor nogmaals mijn dank, echter sloeg de NO-xplode helaas niet aan ( merkte niks ), en bij inname van de Crack, voelde ik inderdaad de tinteling door me lichaam en zeker wel een energierush die aanwezig was.

Jack3d is ook PW booster, zou je hiervan een nog betere rush én focus van krijgen of is de werking exact als die van Crack ?

Het zou voor iedereen hetzelfde effect moeten hebben en wat is het verschil tussen bodybuilding en een goeie krachttrainingssessie? Een goede training is een goede training:D Jack3D en Crack hebben zeker raakvlakken, ik vind Crack meer inhoud hebben maar Jack3D is inderdaad misschien nog iets energieker.

Het zou voor iedereen hetzelfde effect moeten hebben en wat is het verschil tussen bodybuilding en een goeie krachttrainingssessie? Een goede training is een goede training:D Jack3D en Crack hebben zeker raakvlakken, ik vind Crack meer inhoud hebben maar Jack3D is inderdaad misschien nog iets energieker.

Ik doel dan met bodybuilding, echt huge worden qua omvang :D

Maar arginine is dus wel aan te raden bij iedereen?

Ik doel dan met bodybuilding, echt huge worden qua omvang :D

Maar arginine is dus wel aan te raden bij iedereen?

Ja, op zich wel. Niet voor niets een ingredient dat je terug vindt in bijna alle pre-workouts en samengestelde (samen met bv creatine, beta-alanine-citrulline..) producten om de training heen. Los natuurlijk ook prima.

Ja, op zich wel. Niet voor niets een ingredient dat je terug vindt in bijna alle pre-workouts en samengestelde (samen met bv creatine, beta-alanine-citrulline..) producten om de training heen. Los natuurlijk ook prima.

Welk merk zou jij mij dan aanraden, die prijstechnisch gezien wel goed uit de bus komt ?

113013 is referentie nummer,, zou nog wel samples van paar pwo's willen hebben,, :D
heb het direct overgeschreven via de pc.
hoop dat het nog lukt? alvast bedankt,,

Zag op de site dat jullie binnenkort ook Creapure Creatine gaan verkopen...
A vanaf wanneer is dat leverbaar?
B wat wordt de prijs?

:wl:Ga zo trainen in Paaslo, hebben ze 70 kilo dumbbells, heb maar een extra powerpill genomen:):)

Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met de Peptide Pro van B&F ?
Kan niet zien of er samples zijn van de smaken dus vroeg me af of er toevallig iemand Banaan keer heeft gehad :P

Ik las dat jullie morgen nog tot id namiddag verzenden Ilco, komt een bestelling die ik morgen doe en rembours betaal dan vrijdag hier in Be toe of wordt dat zaterdag? (zaterdag niemand thuis dus moet ik effe juist timen)

Welk merk zou jij mij dan aanraden, die prijstechnisch gezien wel goed uit de bus komt ?

Pure Arginine AKG - Pure Pump (het pure product)

Total Muscle Solution bevat allen NO ingredienten en de beste vormen als Arginine Ethyl Ester, di Arginine Malate, Citrulline Malalte.. deze ingredienten versterken elkaar. Daarnaast bevat Total Muscle Solution ook creatines, beta-alanine, L-Carninitine Tartrate. Total Muscle Solution is momenteel het beste product op de markt.

Zoek je echt een pre-workout dan zijn Jack3D en Crack gewoon goede keuzes:cool:

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

Ik las dat jullie morgen nog tot id namiddag verzenden Ilco, komt een bestelling die ik morgen doe en rembours betaal dan vrijdag hier in Be toe of wordt dat zaterdag? (zaterdag niemand thuis dus moet ik effe juist timen)

De TNT werkt morgen niet. Dus morgen of vrijdag bestellen maakt eigenlijk niet uit. Normaliter wordt het dan zaterdag aangeboden. Als je niet thuis bent dan komen ze denk ik dinsdag. (op maandag werkt de Belgische post volgens mij niet?)

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

Kan niet zien of er samples zijn van de smaken dus vroeg me af of er toevallig iemand Banaan keer heeft gehad :P

De Peptide Pro komt bij Carbery Ierland vandaan. Superkwaliteit en de beste smaak in Whey Hydrolisaat. De smaak is goed:)

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

Zag op de site dat jullie binnenkort ook Creapure Creatine gaan verkopen...
A vanaf wanneer is dat leverbaar?
B wat wordt de prijs?

:wl:Ga zo trainen in Paaslo, hebben ze 70 kilo dumbbells, heb maar een extra powerpill genomen:):)

70 kg :eek:

Creapure... zie volgende post

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

113013 is referentie nummer,, zou nog wel samples van paar pwo's willen hebben,, :D
heb het direct overgeschreven via de pc.
hoop dat het nog lukt? alvast bedankt,,

YES:D Dank je, voor de bestelling

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Creapure® Creatine

We hebben weer een nieuw product in het assortiment:)

Creapure® Creatine wordt geproduceerd door AlzChem Trostberg GmbH.
Dit bedrijf garandeert de meest zuivere Creatine wereldwijd verkrijgbaar.

..... het kost je niets meer:D
500 gram voor 14,90

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

meer nieuwe producten :cool: We gaan maar door:D

Ow k*t :p

Wat is eigenlijk het het verschil tussen De NOX Pump Extreme van Ultralife en van DY? Ben eens door de samenstelling gegaan en die lijkt op het eerste zich 100% identiek, zelfs kcals komen overeen?

Had de samples nog binnen gehad. Nogmaals bedankt:)

Wat is eigenlijk het het verschil tussen De NOX Pump Extreme van Ultralife en van DY? Ben eens door de samenstelling gegaan en die lijkt op het eerste zich 100% identiek, zelfs kcals komen overeen?

Zou ik ook graag eens willen weten..

Heb allebei de samples gehad, waren allebei zeer goed.

jep banana :D lekker, niet te zoet, kapt goed achterover :)

Zou ik ook graag eens willen weten..

Heb allebei de samples gehad, waren allebei zeer goed.

juist dezelfde formule
=>
Ultralife owned the chemical formula to the old Dorian Yates NOX pump, meaning this is an exact replica of the infamous NOX pump but now brought to you exclusively by ultralife!
bron: bodyactive geraadpleegd op 12 mei 2010

hoop dat ik net op tijd was zodat jullie het nog konden verzenden :D
hopelijk wat samples vn pwo's fso ^^ :D

ilco,

weet je al iets wanneer oxy elite pro terug binnen komt?

gr

s.

Hehe, ik las je review pas nadat ik de vraag had gesteld :P
Denk aankomende week maar even pot bestellen.

Goeie zaak dan word het Banana smaak bestellen maandag :D

heb dus nu 2 potten magic eaa staan,
ik neem deze altijd rond de training, en een kwartier erna mijn whey shake,
nu zit ik ook te twijfelen over peptide van b&f
wat werkt beter?

-Amino's ''magic eaa'' rond training -> whey shake erna

OF

-voor de training peptiden -> tijdens training magic eaa -> na training peptiden?

Of komt het beide op hetzelfde neer?

Hey Ilco heb net weer een bestelling met de referentienr:113143:cool:

Zou je er mischien wat samples bij kunnen doen als je ze hebt?:D

En zou graag shakebekers willen ipv bidons want die gebruik ik toch niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven