Ik had nog even een vraagje.
Bij gebruik van arginine, is dit echt merkbaar of is dit ook weer per persoon verschillend dat het 'aanslaat' ? Aangezien dit voor betere pomp, verbeterde doorbloeding zorgt voor meer zuurstof etc...
Of is dit mooi voor als je echt busy ga houden met bodybuilden of ook bij normale goeie krachttrainingsessies ?
Ook heb ik dankzij Body en Fitshop samples gekregen van Crack en NO-xplode NT, waarvoor nogmaals mijn dank, echter sloeg de NO-xplode helaas niet aan ( merkte niks ), en bij inname van de Crack, voelde ik inderdaad de tinteling door me lichaam en zeker wel een energierush die aanwezig was.
Jack3d is ook PW booster, zou je hiervan een nog betere rush én focus van krijgen of is de werking exact als die van Crack ?
Het zou voor iedereen hetzelfde effect moeten hebben en wat is het verschil tussen bodybuilding en een goeie krachttrainingssessie? Een goede training is een goede training
Jack3D en Crack hebben zeker raakvlakken, ik vind Crack meer inhoud hebben maar Jack3D is inderdaad misschien nog iets energieker.

Ga zo trainen in Paaslo, hebben ze 70 kilo dumbbells, heb maar een extra powerpill genomen