Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahah goede service dan!
of het was mn vader, dat kan ook :p

Zou ook kunnen:D

---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:42 ----------

nog eens bedankt van het nazenden van shaker :D die gistere al thuis was ^^
ik had hier al de vraag gesteld over pure pump maar niet véél reactie ivm ervaringen dus denk dat ik deze tog eens ga bestellen morge :D
het is eigenlijk gewoon puur Arginine AKG als ik het goed versta en voor die 14,90 is het echt wel het proberen eens waard denk ik :D

100% Arginine AKG inderdaad. Lekker voor de pomp en de verbeterde doorbloeding zorgt voor meer zuurstof, voedingsstoffen en verbeterde afvoer van afvalstoffen.

Je kunt deze ook goed mengen met andere producten als bv creatine of een koolhydraatdrankje.

Prijs-kwaliteit zeer scherp:cool: Je doet er ook behoorlijk lang mee, elke verpakking bevat 60 doseringen:)

Edit: Graag gedaan (de shaker)

Laatst bewerkt:
Zou ook kunnen:D

---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:42 ----------

100% Arginine AKG inderdaad. Lekker voor de pomp en de verbeterde doorbloeding zorgt voor meer zuurstof, voedingsstoffen en verbeterde afvoer van afvalstoffen.

Je kunt deze ook goed mengen met andere producten als bv creatine of een koolhydraatdrankje.

Prijs-kwaliteit zeer scherp:cool: Je doet er ook behoorlijk lang mee, elke verpakking bevat 60 doseringen:)
creatinne voel of reageer ik niets op ^^ en kh drankjes liever niet :D water zal het worden dan,, :D is het donderdag een feestadag trouwens in nl?(weet zelf niet wat er is maar het is geen school das het belangrijkste :D en gym is toe :( ) ik betaal altijd via overschrijving op pc zou ik dit vrijdag nog kunnen hebben als ik morge namiddag bestel en direct betaal natuurlijk :p is het nu maandag dan is het maar maandag he :D

creatinne voel of reageer ik niets op ^^ en kh drankjes liever niet :D water zal het worden dan,, :D is het donderdag een feestadag trouwens in nl?(weet zelf niet wat er is maar het is geen school das het belangrijkste :D en gym is toe :( ) ik betaal altijd via overschrijving op pc zou ik dit vrijdag nog kunnen hebben als ik morge namiddag bestel en direct betaal natuurlijk :p is het nu maandag dan is het maar maandag he :D

We versturen morgen gewoon tot 18:00 uur dus via IDeal heb je het dan zeker vrijdag. (donderdag is inderdaad een feestdag)

Ik zit te twijfelen tussen monster pomp en hemorush.

En welke smaakt beter fruit punch of orange..

wat ik had horen zeggen... hemorush = hemoflush.. moesten er allemaal van naar toilet met diarree.. (heb ik hier op dbb.com gelezen) maar als je volgende review leest kan het liggen aan 'overdosis':

Mar 29, 2010 6:07 pm: This is a good product. I've used a couple of pre-workout supp like No-Xplode, superpump 250, and now this.This one if powerful. I really didn't like my first 2 or 3 trainings on it. I had stomach haches and headhaches toward the end of my workout. I found out why; I took too much of the product because I wasn't feeling the surge of energy, the ¨hype¨ of the others pre-W i tried. I checked out the profile of the product, and foudn out that it was because Hemorush has way smaller dose of caffeine than SP250 and No xplode. I have lesser focus than those 2 products, but I still feel the energy and endurance it gives me. This is a good product because you really have 50 dose of it per tub, 1 scoop is a lot for me. I usually only use 3/4 of a scoop 20 min before my workout and it's enough. I used 1.5 scoop the first day I bought it and felt REALLY sick. Moreover hemorush has 0 carbs, and 0 calorie / serving and has BCAAs in it. This is a good profile for a Pre-W supp. The taste now, it tastes really good. Seriously it tastes like real fruit punch. I usually pour 2 or 3 more ounces of water than the recommendation, otherwise it's too sweet. (bron: bb.com geraadpleegd op 12mei 2010)

ik weet dit omdat ik zelf 2 samples van hemorush al even hier heb liggen.. toen ik ze kreeg was ik even wat reviews gaan lezen etc en nu durf ik ze dus niet meer te pakken :D:roflol: dus als ik jou was.. monster pump :)

Wat vind jij van citrulline i versus arginine ?

L-Citrulline, een aminozuur dat voorkomt in meloen, is beter geschikt om de concentratie van het aminozuur L-arginine in het lichaam op te voeren dan good old arginine zelf.
...
Een probleem is echter dat het lichaam arginine niet goed opneemt. Als je arginine slikt, vist de lever al veertig procent van het aminozuur weg, blijkt uit dierstudies. Hoge doseringen maken mensen ziek, waarschijnlijk doordat de overmaat aan NO in het spijsverteringskanaal fout uitpakt.

Bovendien verdringt arginine andere aminozuren. Op termijn ook niet gezond.
Een alternatief is citrulline. Citrulline wordt niet afgebroken door de lever, en verdringt geen andere aminozuren. En in het lichaam zetten enzymen citrulline geleidelijk om in arginine. Eigenlijk kun je citrulline beschouwen als argine-depot.
http://www.ergogenics.org/supplement17.html

(en hoe smaakt citrulline eigenlijk in verhouding tot arginine ?)

Wat vind jij van citrulline i versus arginine ?

http://www.ergogenics.org/supplement17.html

(en hoe smaakt citrulline eigenlijk in verhouding tot arginine ?)

had ik nog niets over gelezen, als je het hele onderzoek leest, zijn ze wel positief over arginine, alleen moeilijke opname en hoge doseringen buiten beschouwing gelaten (hoge dosering alcohol maakt mensen ook ziek weet je.. :rolleyes:) voor de rest nog een aantal andere positieve onderzoeken gelezen onderzoeken

wat het verschil betreft, citrulline malaat heeft over het algemeen dezelfde eigenschappen als arginine denk ik. Met voordeel dat het geen aminozuur is en dat het niet wordt afgebroken door de lever. Wel bevatten veel pre-wo supplemeneten zowel arginine als citrulline.. dit is wsl omdat citrulline veel duurder is..

wat de smaak betreft, ik het zelf een potje citrulline malate staan, doe in mn bidon 1 schepje (=2gram) en dan smaakt mijn water gewoon een beetje zuurder, in begin even wennen maar nu vind ik het zelfs beetje lekker :D en nu jij over meloensap begint, kan ik de smaak er mss wel een beetje aan linken meloen-limoensap dan ofzo :D

EDIT: nog wat info:

Arginine

Het aminozuur arginine wordt als prestatiebevorderend middel gebruikt omdat het als substraat dient voor stikstofoxide (NO). NO is een krachtige vasodilatator, en bevordert de doorbloeding van spieren. NO blijkt noodzakelijk te zijn voor de groei van spierweefsel na intense vermoeiing van de spieren. Na training zorgt NO ervoor dat sattelietcellen (stamcellen) in de spieren geprikkeld worden om volwaardige spiercellen te worden.
Meer NO kan een actiever immuunsysteem betekenen, soepelere bloedvaten en sterkere gewrichten. (L.W.Smith et al, 2002)

Citrulline

Het aminozuur citrulline blijkt nog beter geschikt dan arginine zelf om de concentratie van arginine in het lichaam op te krikken. Arginine als supplement wordt door het lichaam moeilijk opgenomen. De lever zorgt al voor een daling van 40% van het ingenomen arginine. Te veel arginine innemen maakt mensen ziek, en verdringt andere aminozuren in het lichaam. Citrulline verdringt geen andere aminozuren, en wordt ook niet afgebroken door de lever. In het lichaam zorgen enzymen voor de transformatie van citrulline naar arginine. (W.S.Jobgen et al, 2006)

Ideaal als preworkout om je pomp te bekomen, zoek je dus een product dat en arginine (eventuaal onder vorm van AAKG) en citrulline bevat. Omdat de plafondgrens van arginine-opname snel bereikt kan worden is de extra toevoeging van citrulline ideaal om je lichaam zelf arginine laten aan te maken.

Bron: Beschrijvend onderzoek naar sportvoedingssupplementen op basis van eiwitten en aminozuren, VAN DORPE, januari 2010
geraadpleegd 12 mei 2010

Laatst bewerkt:
Scivation Whey is weer binnen

Scivation Whey is weer binnen:banana:

In een mooie nieuwe verpakking [Afbeelding niet meer beschikbaar]

3 heerlijke smaken;
-Aardbei (nieuw)
-Vanilla
-Chocolate

De prijzen zijn en blijven heel netjes;
2270 Gram (80 shakes) voor 34,90 +Gratis Shaker
4540 Gram (160 shakes) voor 59,90 + Gratis Shaker

Net ietjes duurder als whey perfection, maar de smaken zullen er sowiso niet aan tippen.
Wel onwijs weinig vet en KH. Edit: (Dat valt nog best tegen als ik het omreken naar 100gram)

Laatst bewerkt:
wat ik had horen zeggen... hemorush = hemoflush.. moesten er allemaal van naar toilet met diarree.. (heb ik hier op dbb.com gelezen) maar als je volgende review leest kan het liggen aan 'overdosis':

Mar 29, 2010 6:07 pm: This is a good product. I've used a couple of pre-workout supp like No-Xplode, superpump 250, and now this.This one if powerful. I really didn't like my first 2 or 3 trainings on it. I had stomach haches and headhaches toward the end of my workout. I found out why; I took too much of the product because I wasn't feeling the surge of energy, the ¨hype¨ of the others pre-W i tried. I checked out the profile of the product, and foudn out that it was because Hemorush has way smaller dose of caffeine than SP250 and No xplode. I have lesser focus than those 2 products, but I still feel the energy and endurance it gives me. This is a good product because you really have 50 dose of it per tub, 1 scoop is a lot for me. I usually only use 3/4 of a scoop 20 min before my workout and it's enough. I used 1.5 scoop the first day I bought it and felt REALLY sick. Moreover hemorush has 0 carbs, and 0 calorie / serving and has BCAAs in it. This is a good profile for a Pre-W supp. The taste now, it tastes really good. Seriously it tastes like real fruit punch. I usually pour 2 or 3 more ounces of water than the recommendation, otherwise it's too sweet. (bron: bb.com geraadpleegd op 12mei 2010)

ik weet dit omdat ik zelf 2 samples van hemorush al even hier heb liggen.. toen ik ze kreeg was ik even wat reviews gaan lezen etc en nu durf ik ze dus niet meer te pakken :D:roflol: dus als ik jou was.. monster pump :)

Oke, bedankt.

Zie ook dat jack3d goed is volgens mensen :D

Hoop dat ik mijn samples krijg

Zit toch eventjes te twijfelen..

Ik gebruik Result! nu anderhalve week en heb me volledig verdiept in creatine + caffeine en dan kom je al snel erop uit dat het ene onderzoek een conclusie geeft dat caffeine de opname van creatine belemmerd en het andere onderzoek dat er vrijwel geen verschillen ontstaan.

Result neem ik dus voor de training en wil hem combineren met de pre-workout powerpill, maar deze neem ik dus ongeveer op het zelfde tijdstip. Heeft dit nadelige gevolgen? of kan ik beter de powerpill even links laten liggen totdat ik klaar ben met Result! of zal dit weinig tot geen verschil maken en kan het best?

Ikzelf denk dat het niet veel uitmaak. Er zit in bijna elk goede pre-workout supplement creatine + caffeine. Iemand die dit kan bevestigen? B&F?

Ik gebruik Result! nu anderhalve week en heb me volledig verdiept in creatine + "cafeïne">caffeine en dan kom je al snel erop uit dat het ene onderzoek een conclusie geeft dat "cafeïne">caffeine de opname van creatine belemmerd en het andere onderzoek dat er vrijwel geen verschillen ontstaan.

Result neem ik dus voor de training en wil hem combineren met de pre-workout powerpill, maar deze neem ik dus ongeveer op het zelfde tijdstip. Heeft dit nadelige gevolgen? of kan ik beter de powerpill even links laten liggen totdat ik klaar ben met Result! of zal dit weinig tot geen verschil maken en kan het best?

Ikzelf denk dat het niet veel uitmaak. Er zit in bijna elk goede pre-workout supplement creatine + "cafeïne">caffeine. Iemand die dit kan bevestigen? B&F?

Als je ze los koopt kun je ze splitsen.. dan hoeft cafeïne de opname niet te beperken :)

Ik gebruik Result! nu anderhalve week en heb me volledig verdiept in creatine + "cafeïne">caffeine en dan kom je al snel erop uit dat het ene onderzoek een conclusie geeft dat "cafeïne">caffeine de opname van creatine belemmerd en het andere onderzoek dat er vrijwel geen verschillen ontstaan.

Ikzelf denk dat het niet veel uitmaak. Er zit in bijna elk goede pre-workout supplement creatine + "cafeïne">caffeine. Iemand die dit kan bevestigen? B&F?

ik weet niet of ik juist zit.. maar ik dacht dat ik ergens had gelezen dat die cafeïne + creatine elkaar tegen werken dat dat enkel bij creatine monohydraat is? maar kan ook dat ik fout zit hoor.. er zijn idd veel tegenstrijdige onderzoeken rond..

Ik heb pure muscle bcaa gekocht, en nu los ik 3 schepjes (7.5 gr) op in water voor af en toe van te nippen tijdens de training. De kwaliteit gaat er toch niet op achteruit als ze een uur a een uurenhalf in water opgelost zijn?

Ik gebruik Result! nu anderhalve week en heb me volledig verdiept in creatine + caffeine en dan kom je al snel erop uit dat het ene onderzoek een conclusie geeft dat caffeine de opname van creatine belemmerd en het andere onderzoek dat er vrijwel geen verschillen ontstaan.

Ikzelf denk dat het niet veel uitmaak. Er zit in bijna elk goede pre-workout supplement creatine + caffeine. Iemand die dit kan bevestigen? B&F?

Je kunt het ook een uur voor de training nemen en de pre-workout pill 10 minuten voor de training. Of gewoon alleen na de training.

Ik ga binnenkort ook Result! bestellen, lijkt me een topproduct.

ik weet niet of ik juist zit.. maar ik dacht dat ik ergens had gelezen dat die cafeïne + creatine elkaar tegen werken dat dat enkel bij creatine monohydraat is? maar kan ook dat ik fout zit hoor.. er zijn idd veel tegenstrijdige onderzoeken rond..

De caffeine in pre-workouts werkt inderdaad niet beperkend op de opname van creatine. Zoals je ook ziet combineren eigenlijk alle merken dit tegenwoordig in de pre-workout producten.

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

Ik heb pure muscle bcaa gekocht, en nu los ik 3 schepjes (7.5 gr) op in water voor af en toe van te nippen tijdens de training. De kwaliteit gaat er toch niet op achteruit als ze een uur a een uurenhalf in water opgelost zijn?

Nee, dit heeft absoluut geen enkele invloed zo.:cool:

---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

Je kunt het ook een uur voor de training nemen en de pre-workout pill 10 minuten voor de training. Of gewoon alleen na de training.

Ik ga binnenkort ook Result! bestellen, lijkt me een topproduct.

:) Result! is een mix van 4 creatines met cordyceps. Hier mag je best een stukje meer resultaat mee verwachten qua prestatie en je betaalt eigenlijk niet veel meer als voor een basic creatine.

Lost Result volledig op in water?

Want bij bvb creatine mono (creapure) blijft er echt veel te veel hangen aan de binnenkant vd shakebeker/glas en ik wil niet blijven shakebekers/glazen uitlikken om niets te verspillen :D

Want bij bvb creatine mono (creapure) blijft er echt veel te veel hangen aan de binnenkant vd shakebeker/glas en ik wil niet blijven shakebekers/glazen uitlikken om niets te verspillen :D

Ja, er zit wel een smaakje aan maar het lost helemaal op.

Bij mij lost Result! perfect op! Zowel in water als in appelsap etc ;)
Wel even goed roeren met een lepel of shaken.

Ik had nog even een vraagje.

Bij gebruik van arginine, is dit echt merkbaar of is dit ook weer per persoon verschillend dat het 'aanslaat' ? Aangezien dit voor betere pomp, verbeterde doorbloeding zorgt voor meer zuurstof etc...

Of is dit mooi voor als je echt busy ga houden met bodybuilden of ook bij normale goeie krachttrainingsessies ?

Ook heb ik dankzij Body en Fitshop samples gekregen van Crack en NO-xplode NT, waarvoor nogmaals mijn dank, echter sloeg de NO-xplode helaas niet aan ( merkte niks ), en bij inname van de Crack, voelde ik inderdaad de tinteling door me lichaam en zeker wel een energierush die aanwezig was.

Jack3d is ook PW booster, zou je hiervan een nog betere rush én focus van krijgen of is de werking exact als die van Crack ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven