Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
zouden jullie ook op mijn vorige bericht kunnen reageren of me een PM sturen want ik wil zo snel mogelijk strong proberen.

Wickit guys. Die stond al in mijn vorige post :P. Maar hier is ie nog een keer! post ALL the reference numbers!

C59958

Ok excuses, nu mis ik nog een cijfertje :p ik wacht je reactie even af :D

Tim

---------- Post toegevoegd Thu 18 Oct 2012 om 20:25 ----------

zouden jullie ook op mijn vorige bericht kunnen reageren of me een PM sturen want ik wil zo snel mogelijk strong proberen.

Check je pm! :D

Sinds mijn pot Hard! en Magnificent leeg zijn merk ik toch een redelijke terug val.
Hoe zou dit het beste te compenseren/overlappen zijn?

Opvangen met creatine of verder gaan met waar je mee bezig was ;)

Sinds mijn pot Hard! en Magnificent leeg zijn merk ik toch een redelijke terug val.
Hoe zou dit het beste te compenseren/overlappen zijn?

Zoals Jesse2010 al zei, de Magnificent weer in gaan nemen samen met bijvoorbeeld een Assault, en eventueel daarbij nog een creatine bij pakken:D En weer doorgaan zoals je bezig was natuurlijk! ;)

Zoals Jesse2010 al zei, de Magnificent weer in gaan nemen samen met bijvoorbeeld een Assault, en eventueel daarbij nog een creatine bij pakken:D En weer doorgaan zoals je bezig was natuurlijk! ;)

Net een 6-8 weken kuur achter de rug van Hard!, Agmatine, Muscle Protect, Magnificent en CreaPure. Nu heb ik dus de gebruikelijke 2 weken supplementen rust, maar ik vroeg me af of ik in het vervolg met een ander product kan afbouwen om het op te vangen.

Net een 6-8 weken kuur achter de rug van Hard!, Agmatine, Muscle Protect, Magnificent en CreaPure. Nu heb ik dus de gebruikelijke 2 weken supplementen rust, maar ik vroeg me af of ik in het vervolg met een ander product kan afbouwen om het op te vangen.

Ik ben een fan van bodyenfit, tegenwoordig post ik hier niet eens meer.omdat ik er standaard bestel, maar houd gewoon je rust. Je hebt al een hele shitload aan supps, let daarbij wel op je voeding. Je groeit niet alleen op supps, ook niet op 5 tegelijk.

welke worden de weekaanbiedingen?

welke worden de weekaanbiedingen?

Goedenavond! Daar kan ik helaas nog geen uitspraak over doen!:p Morgenochtend zullen deze bekend worden! :D Houdt DBB even in de gaten dus!

Tim

---------- Post toegevoegd Thu 18 Oct 2012 om 21:54 ----------

gebruik je ook eiwitten?(ga er haast wel van uit) maar zou het hier dan ook bij laten dus in deze 2 weken bijvoorbeeld alleen de eiwitten gebruiken. Zo krijgt je lichaam nog wel de broodnodige eiwitten binnen;)

Als ik vrijdag bestel voor 10 uur heb ik het dan ook zaterdag binnen?

Goedenavond! Daar kan ik helaas nog geen uitspraak over doen!:p Morgenochtend zullen deze bekend worden! :D Houdt DBB even in de gaten dus!

Tim

---------- Post toegevoegd Thu 18 Oct 2012 om 21:54 ----------

gebruik je ook eiwitten?(ga er haast wel van uit) maar zou het hier dan ook bij laten dus in deze 2 weken bijvoorbeeld alleen de eiwitten gebruiken. Zo krijgt je lichaam nog wel de broodnodige eiwitten binnen;)

Eiwitten niet erbij vermeld, maar die gaan er inderdaad na de training en tussendoor in.
Mooi, dan houdt ik mijn rust aan in de voorbereiding op Strong!
Hopelijk zie ik nog een sample marshmellow en speculaas tegemoet voor de volgende batch.

Als ik vrijdag bestel voor 10 uur heb ik het dan ook zaterdag binnen?

Ja hoor! Bij alle betaalwijzen behalve vooruitbetaling(hangt er vanaf hoelang de bank er over doet om het geld over te schrijven) ontvangt u de bestelling gewoon de volgende dag in huis:D (op werkdagen besteld voor 22:00);)

De High Quality Omega 3 capsules van Now Foods was voorheen verkrijgbaar in 1(?) pot van 200 capsules a € 9,95... Ik zie hem er echter sinds een week of twee niet meer als optie tussen staan? Hebben jullie deze geschrapt of is de voorraad er gewoon even niet naar?

Ok hier komt het... Mss de stomste vraag ooit :D:D:D:D maar onder elke nickname staat er zo novice, cool novice, dbb, ripper bodybuilder enzo... Kunt ge dat aanpassen. Zoja waar? Kweet dit is off topic maar zit enkel op dit topic :)

Ok hier komt het... Mss de stomste vraag ooit :D:D:D:D maar onder elke nickname staat er zo novice, cool novice, dbb, ripper bodybuilder enzo... Kunt ge dat aanpassen. Zoja waar? Kweet dit is off topic maar zit enkel op dit topic :)

Komt door de hoeveel heid berichten die je gepost hebt als ik het goed heb!
de status dus, kun je niet veranderen haha

Ok tijdje weg geweest hier en men stack is op en op zoek naar nieuwe dingen. Overmorgen. Strong proberen als pwo. Nu die grp-hd is dat zoiets als intimidate? Want enigste wat ik van intimidate had was een heeeeerlijke slaap maar was ook al. Iemand die grp al geprobeerd,

Nu ik heb muscle protect en pepto pro voor tijdens de training. Is er al iets beter op de markt ondertussen? Is het nog aan te raden om daar een acetyleen L- carnitine capsule bij te nemen? Of eventueel in poedervorm bij de muscle protect en pepto. Of totaal niet nodig?

Vitamine.... Opti-men of muscle and diet pack?? Nu ben beetje ongerust over die diet... Ik moet niet op dieet. Moet nog redelijk wat bij komen :p

Thx voor de reply'tjes
Grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven