HermitDion
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wickit guys. Die stond al in mijn vorige post. Maar hier is ie nog een keer! post ALL the reference numbers!
C59958
ik wacht je reactie even af 
zouden jullie ook op mijn vorige bericht kunnen reageren of me een PM sturen want ik wil zo snel mogelijk strong proberen.

PM terugOk excuses, nu mis ik nog een cijfertjeik wacht je reactie even af
Tim
---------- Post toegevoegd Thu 18 Oct 2012 om 20:25 ----------
Check je pm!![]()
Sinds mijn pot Hard! en Magnificent leeg zijn merk ik toch een redelijke terug val.
Hoe zou dit het beste te compenseren/overlappen zijn?
En weer doorgaan zoals je bezig was natuurlijk! 
Zoals Jesse2010 al zei, de Magnificent weer in gaan nemen samen met bijvoorbeeld een Assault, en eventueel daarbij nog een creatine bij pakkenEn weer doorgaan zoals je bezig was natuurlijk!
![]()
Net een 6-8 weken kuur achter de rug van Hard!, Agmatine, Muscle Protect, Magnificent en CreaPure. Nu heb ik dus de gebruikelijke 2 weken supplementen rust, maar ik vroeg me af of ik in het vervolg met een ander product kan afbouwen om het op te vangen.
Morgenochtend zullen deze bekend worden!
Houdt DBB even in de gaten dus! Net een 6-8 weken kuur achter de rug van Hard!, Agmatine, Muscle Protect, Magnificent en CreaPure. Nu heb ik dus de gebruikelijke 2 weken supplementen rust, maar ik vroeg me af of ik in het vervolg met een ander product kan afbouwen om het op te vangen.

Goedenavond! Daar kan ik helaas nog geen uitspraak over doen!Morgenochtend zullen deze bekend worden!
Houdt DBB even in de gaten dus!
Tim
---------- Post toegevoegd Thu 18 Oct 2012 om 21:54 ----------
gebruik je ook eiwitten?(ga er haast wel van uit) maar zou het hier dan ook bij laten dus in deze 2 weken bijvoorbeeld alleen de eiwitten gebruiken. Zo krijgt je lichaam nog wel de broodnodige eiwitten binnen![]()
Als ik vrijdag bestel voor 10 uur heb ik het dan ook zaterdag binnen?
(op werkdagen besteld voor 22:00)
Ok excuses, nu mis ik nog een cijfertjeik wacht je reactie even af
Tim
---------- Post toegevoegd Thu 18 Oct 2012 om 20:25 ----------
Hier komt ie dan...het laatste lingo getal is .....5
Complete: C599585
Ook in België? Neen toch hè?Ja hoor! Bij alle betaalwijzen behalve vooruitbetaling(hangt er vanaf hoelang de bank er over doet om het geld over te schrijven) ontvangt u de bestelling gewoon de volgende dag in huis(op werkdagen besteld voor 22:00)
![]()
Ok hier komt het... Mss de stomste vraag ooitmaar onder elke nickname staat er zo novice, cool novice, dbb, ripper bodybuilder enzo... Kunt ge dat aanpassen. Zoja waar? Kweet dit is off topic maar zit enkel op dit topic
![]()

ja uiteraard. Als je extra geld overschrijft voor dat andere product en mij een pm stuurt met je order nummer. Zorg ik dat deze erbij zit.
Stuur mij je referentienummer evne. Ga ik kijken wat er mogelijk is.
Je hebt al een antwoord
ralf