Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
You're welcome!
Nee, helaas niet. Lijkt me wel lekker!Zitten er stukjes in speculaas in zoals bijv bij straciatella of coconut, of is de whey gewoon egaal poeder?
Het geluk is dat de Speculaas nu al erg lekker is!Zitten er stukjes in speculaas in zoals bijv bij straciatella of coconut, of is de whey gewoon egaal poeder?

Je kan t er altijd zelf bij doen, pak speculaas in de blender en er door heen mengen.
Speculaas weight gainer![]()

even strong besteld nadat ik toch wel verkocht was na de sample. beter dan de dmaa troep die ik gebruikte, stomme crash enzo.
Zou er eventueel naar de opmerking gekeken kunnen worden?
wil binnenkort even nieuwe isolaat perfection pot halen, dus 1 a 2 verschillende sample's zou top zijn, en anders geen probleem haha.
ref nummer C600335

pakje gisteren op de post gedaan ... hou me even op de hoogte of het aankomt
Mijn pakketje is vandaag ondanks dat die door de post een dag verlaat was binnen gekomen. Helaas zag ik toen ik de doos opende dat mijn potje strong mist en helaas ook mijn shakebeker. refnummer:
C598109
Net mass perfection besteld. Ben eens benieuwd of beter is dan lean gain. Heb wel gevraagd voor extra strong sample. Wil eerst eens uitproberen vooraleer ik koop. Kan dat b&f? C600507 is de ref.

Heb gisterenavond rond 20.30u een bestelling geplaatst maar deze blijkt nog niet verzonden te zijn(aangezien ik geen mail heb ontvangen), misschien wat info hierover?
Referentienummer C599608
Alvast bedankt![]()
Top. Bedankt voor de extra samples. Zal zeker ook mening meedelen zoals veeeele anderen![]()

Gisteren besteld. C599585. Helaas zonder die nieuwe Shakebeker en de Strong Sample waar ik me wel op verheugd had. Leek me een goede try voordat ik deze bestel. Voor de rest alles weer snel en in goede staat gearriveerd.
Maar wederom vergeten om die kortingscode in te voeren die je krijg na het plaatsen van reviews. Thieve of my wallet...I am it!
Ben benieuwd naar de Bananen smaak Stevia Proteins!

Werkt de nieuwe versie van dexaphrine ook als pre-workout?