XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zitten er stukjes in speculaas in zoals bijv bij straciatella of coconut, of is de whey gewoon egaal poeder?

even strong besteld nadat ik toch wel verkocht was na de sample. beter dan de dmaa troep die ik gebruikte, stomme crash enzo.
Zou er eventueel naar de opmerking gekeken kunnen worden?
wil binnenkort even nieuwe isolaat perfection pot halen, dus 1 a 2 verschillende sample's zou top zijn, en anders geen probleem haha.
ref nummer C600335

pakje gisteren op de post gedaan ... hou me even op de hoogte of het aankomt

Je kan t er altijd zelf bij doen, pak speculaas in de blender en er door heen mengen.

Speculaas weight gainer :p

een goed alternatief:D

even strong besteld nadat ik toch wel verkocht was na de sample. beter dan de dmaa troep die ik gebruikte, stomme crash enzo.
Zou er eventueel naar de opmerking gekeken kunnen worden?
wil binnenkort even nieuwe isolaat perfection pot halen, dus 1 a 2 verschillende sample's zou top zijn, en anders geen probleem haha.
ref nummer C600335

Ga het doorgeven aan de collega's bij de inpaktafel, fijn dat u zo tevreden bent over de strong;)

pakje gisteren op de post gedaan ... hou me even op de hoogte of het aankomt

We gaan je natuurlijk op de hoogte houden.

Uw referentienummer is: C600483
De eerste keer dat ik Serious mass heb besteld, hoor er namelijk altijd mensen vol lof over spreken..
De havermout hangt mij even de keel uit.. Prima toevoeging aan mijn dieet volgens mij die Serious mass!

Mijn pakketje is vandaag ondanks dat die door de post een dag verlaat was binnen gekomen. Helaas zag ik toen ik de doos opende dat mijn potje strong mist en helaas ook mijn shakebeker. refnummer:
C598109

Net mass perfection besteld. Ben eens benieuwd of beter is dan lean gain. Heb wel gevraagd voor extra strong sample. Wil eerst eens uitproberen vooraleer ik koop. Kan dat b&f? C600507 is de ref.

Mijn pakketje is vandaag ondanks dat die door de post een dag verlaat was binnen gekomen. Helaas zag ik toen ik de doos opende dat mijn potje strong mist en helaas ook mijn shakebeker. refnummer:
C598109

Mijn excuses, ga je een pm'tje sturen.

Net mass perfection besteld. Ben eens benieuwd of beter is dan lean gain. Heb wel gevraagd voor extra strong sample. Wil eerst eens uitproberen vooraleer ik koop. Kan dat b&f? C600507 is de ref.

is er voor je bijgedaan;)

Heb gisterenavond rond 20.30u een bestelling geplaatst maar deze blijkt nog niet verzonden te zijn(aangezien ik geen mail heb ontvangen), misschien wat info hierover?
Referentienummer C599608
Alvast bedankt ;)

Top. Bedankt voor de extra samples. Zal zeker ook mening meedelen zoals veeeele anderen :)

Komt Citrupure nog terug in het assortiment?

Gisteren besteld. C599585. Helaas zonder die nieuwe Shakebeker en de Strong Sample waar ik me wel op verheugd had. Leek me een goede try voordat ik deze bestel. Voor de rest alles weer snel en in goede staat gearriveerd.

Maar wederom vergeten om die kortingscode in te voeren die je krijg na het plaatsen van reviews. Thieve of my wallet...I am it!

Ben benieuwd naar de Bananen smaak Stevia Proteins!

Werkt de nieuwe versie van dexaphrine ook als pre-workout?

Nu ook voortaan complete maaltijden dat heb ik nog nergens gezien leuk idee weer ;)

Dexaprine als Pre workout? Zou me kans er niet op wagen. Dikke kans dat je alleen maar veel meer gaat zweten en wat meer focussed bent. Op Hard, WTF, Maximize of NOXpro ga je toch ff wat lekkerder denk ik.

Als ik het neem hou ik rekening met het tijdstip dat ik ga sporten. Dus als ik smiddags ga sporten neem ik in de ochtend een halve en na ook een halve zodat ik oor het sporten ook mijn pre workout kan nemen. Just to be on the save/effective side.

Heb gisterenavond rond 20.30u een bestelling geplaatst maar deze blijkt nog niet verzonden te zijn(aangezien ik geen mail heb ontvangen), misschien wat info hierover?
Referentienummer C599608
Alvast bedankt ;)

Kan helaas KIALA op dit moment niet bereiken, neem morgen nogmaals contact met ons op dan gaan we het meteen voor je uitzoeken.

Top. Bedankt voor de extra samples. Zal zeker ook mening meedelen zoals veeeele anderen :)

Reclame maken kan nooit kwaad;)

Komt Citrupure nog terug in het assortiment?

Ilco is er op dit moment niet, zal dit morgenochtend meteen voor je vragen

Gisteren besteld. C599585. Helaas zonder die nieuwe Shakebeker en de Strong Sample waar ik me wel op verheugd had. Leek me een goede try voordat ik deze bestel. Voor de rest alles weer snel en in goede staat gearriveerd.

Maar wederom vergeten om die kortingscode in te voeren die je krijg na het plaatsen van reviews. Thieve of my wallet...I am it!

Ben benieuwd naar de Bananen smaak Stevia Proteins!

Heb je voor mij je referentie nummer van de bestelling gaan we dit meteen rechtzetten:)

Werkt de nieuwe versie van dexaphrine ook als pre-workout?

je kunt deze ook prima als pre workout gebruiken, dit dan natuurlijk alleen voor wat meer energie tijdens het trainen.

Wickit guys. Die stond al in mijn vorige post :P. Maar hier is ie nog een keer! post ALL the reference numbers!

C59958

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven