MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als k sochtends om 7uur halve pil neem, kan ik dan 6-7uur later nog die andere halve nemen ofniet?.ook ik heb last van hartslag en paar uur lang trillen. Dit alles op een halve pil. Heb niet echt een feel good gevoel en energieboost. Ik merk 2 a3uur een klein speedy gevoel maar heb nog wel trek in eten en daarna verdwijnt het. Misschien toch maar hele dan proberen?.

Welke pil hebben we het hier over?

Ik denk dexaprine. Zo ja dan kan er verhoogt worden naar 1 pil in de ochtend ;).

Ja sorry gaat over dexaprine. Meer se vraag is of ik als ik om 7:00 een halve of hele neem, ik dat ook 6 a 7 uur later nog een keer kan nemen. Of is dat niet nodig. 2 x halve verdeeld over de dag zpu ook kunnen denk ik?

Je kunt 2x een halve pakken en als je eraan gewent bent ook gewoon een hele in de ochtend

Gaan we doen! Dank voor je snelle reactie. Heb nog wat voorraad over dus er kan nog even gewacht worden. Maar ik neem het morgen wel even verder op met jullie helpdesk. Komt helemaal goed zoals altijd trouwens bij jullie :)
Helemaal goed. 1 PM met je emailadres erin is ook altijd voldoende:cool: Regel ik of mijn collega het hier voor je.
Ik had een grote bestelling geplaatst om 22:00, benieuwd of deze nog op tijd verwerkt is. We wachten af!
Ik hoop 1 minuut ervoor, dan kun je deze vandaag verwachten. :cool:Anders krijg je vandaag een mail dat je pakket verzonden is.
Als k sochtends om 7uur halve pil neem, kan ik dan 6-7uur later nog die andere halve nemen ofniet?.ook ik heb last van hartslag en paar uur lang trillen. Dit alles op een halve pil. Heb niet echt een feel good gevoel en energieboost. Ik merk 2 a3uur een klein speedy gevoel maar heb nog wel trek in eten en daarna verdwijnt het. Misschien toch maar hele dan proberen?.
Nee, dan zou ik het niet doen. Probeer eerst een beetje te 'wennen' aan de dexaprine. Zodra je er beter tegen kan, zou ik het wel doen. Nu uit voorzorg gewoon niet, want het is gewoon een heel heftig product.

Ralf

Beste Bodyenfithsop,

Ik heb Creatine Ethyl Ester bij jullie besteld en ben nu 3 dagen bezig, ik merk de krachtgains en zie er metteen een stuk voller uit. Echter heb ik wel wat last van jeuk, vooral s'avonds waardoor ik de laatste 2 dagen slecht heb geslapen. Ik heb echter precies de hoeveelheid genomen die op de verpakking stond. En ik drink zeker 1,5 liter per dag, misschien moet ik nog meer drinken?

vind het zonde om nu al te stoppen maar wat zou ik het beste kunnen doen?:(

Het lag niet aan de creatine kwam ik achter, ik was allergies voor de sporttape die ik op m'n lichaam had! gelukkig maar, ik vond het net zo'n fijn product :D

Heb al eerder bij jullie besteld, snelle levering! Heel tevreden!

Nu ben ik op zoek naar iets voor een beter herstel, ik blijf maar spierpijn houden soms. Suggesties?

Magnificent voor een sneller en beter herstel ;)

Performance Meals met 40 Gram Eiwit!

thaistyle2.jpg

---------- Post toegevoegd Thu 18 Oct 2012 om 13:13 ----------

Heb al eerder bij jullie besteld, snelle levering! Heel tevreden!

Nu ben ik op zoek naar iets voor een beter herstel, ik blijf maar spierpijn houden soms. Suggesties?
Super, daar doen we het voor! :) Kijk ook eens naar Nr1, ons topproduct voor kracht, herstel en spiermassa.

Ralf

Hey heb een bestelling gedaan, maar er moest nog iets bij. Kan ik dit nog veranderen ? (geld is nog niet gestort)

Ik wil graag die speculaas en marshmallows proeven. Ik heb helaas al 2 dagen geleden besteld.
Speculaas lijkt me vooral een topsmaak!

Kan mijn PM even worden bekeken :)

Hey heb een bestelling gedaan, maar er moest nog iets bij. Kan ik dit nog veranderen ? (geld is nog niet gestort)
Ja uiteraard. Als je extra geld overschrijft voor dat andere product en mij een PM stuurt met je order nummer. Zorg ik dat deze erbij zit.
Ik wil graag die speculaas en marshmallows proeven. Ik heb helaas al 2 dagen geleden besteld.
Speculaas lijkt me vooral een topsmaak!
Stuur mij je referentienummer evne. Ga ik kijken wat er mogelijk is.
Kan mijn PM even worden bekeken :)
Je hebt al een antwoord ;)

Ralf

Bestelling C599231 zojuist ontvangen.
Op het blaadje staat er met pen bij +whey speculaas, maar deze was helaas niet in de doos.
Nu weet ik dus niet of dit mijn vervolg pot whey word, jammer. :(

Verdekke jullie zijn snel :D

En nu weer, snel gemakkelijk en goed afgehandeld (klein probleempje met bestelling) super!
Pffview! Gelukkig. Kiala blijft altijd lastig om mee te werken. We hopen in de toekomst ook echt dat dit beter wordt. Wees daarom verstandig en probeer het altijd met de PostNL te laten verzenden. Dan weet je ook zeker dat je het binnen 1-2 dagen hebt.
Bestelling C599231 zojuist ontvangen.
Op het blaadje staat er met pen bij +whey speculaas, maar deze was helaas niet in de doos.
Nu weet ik dus niet of dit mijn vervolg pot whey word, jammer. :(
Aaaah.....:rolleyes: Ik regel een sample voor je!

Ralf

Pffview! Gelukkig. Kiala blijft altijd lastig om mee te werken. We hopen in de toekomst ook echt dat dit beter wordt. Wees daarom verstandig en probeer het altijd met de PostNL te laten verzenden. Dan weet je ook zeker dat je het binnen 1-2 dagen hebt.

Aaaah.....:rolleyes: Ik regel een sample voor je!

Ralf

Daar maak je mij heel blij mee Ralf!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven