XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan helaas KIALA op dit moment niet bereiken, neem morgen nogmaals contact met ons op dan gaan we het meteen voor je uitzoeken.

Heb eergisterenavond rond 20.30u een bestelling geplaatst maar deze blijkt nog niet verzonden te zijn(aangezien ik geen mail heb ontvangen), misschien wat info hierover?
Referentienummer C599608
Alvast bedankt.

Beste b&f,
Als ik vandaag (vrijdag) een bestelling maak krijg ik het morgen op zaterdag of volgende week pas?
Thanks

De High Quality Omega 3 capsules van Now Foods was voorheen verkrijgbaar in 1(?) pot van 200 capsules a € 9,95... Ik zie hem er echter sinds een week of twee niet meer als optie tussen staan? Hebben jullie deze geschrapt of is de voorraad er gewoon even niet naar?
De 200 capsules zijn helaas op dit moment uitverkocht. We verwachten ze binnen 1-2 weken weer voorradig.
Ook in België? Neen toch hè?
Als je voor 22u besteld en direct betaald (geen vooruitbetaling doet), dan heb je het altijd de volgende dag in huis. In ieder geval, grootste gedeelte van Belgié wel.
Ok hier komt het... Mss de stomste vraag ooit :D:D:D:D maar onder elke nickname staat er zo novice, cool novice, dbb, ripper bodybuilder enzo... Kunt ge dat aanpassen. Zoja waar? Kweet dit is off topic maar zit enkel op dit topic :)
Sjonge jonge!!! Haha, nee joh, geen probleem. Relatieproblemen mag hier ook hoor:D Eeh, hangt af hoeveel post je plaatst. Hoe meer je plaatst, hoe leuker dat wordt. Premium leden kunnen dit volgens mij zelf aanpassen.
Ok tijdje weg geweest hier en men stack is op en op zoek naar nieuwe dingen. Overmorgen. Strong proberen als pwo. Nu die grp-hd is dat zoiets als intimidate? Want enigste wat ik van intimidate had was een heeeeerlijke slaap maar was ook al. Iemand die grp al geprobeerd,

Nu ik heb muscle protect en pepto pro voor tijdens de training. Is er al iets beter op de markt ondertussen? Is het nog aan te raden om daar een acetyleen L- carnitine capsule bij te nemen? Of eventueel in poedervorm bij de muscle protect en pepto. Of totaal niet nodig?

Vitamine.... Opti-men of muscle and diet pack?? Nu ben beetje ongerust over die diet... Ik moet niet op dieet. Moet nog redelijk wat bij komen :p

Thx voor de reply'tjes
Grtz
GRP-HD is inderdaad meer herstel, kracht gerealiseerd door testosteron. Muscle Protect en PeptoPro ideale combinatie voor rondom je training. Altijd goed, anders kom je meer op luxe blends uit met waaronder creatine erin. Diet staat meer voor voeding he. Opti-Men krijgen we altijd goede en positieve reacties op. Aanrader :)
Zal er naar kijken!:cool:
Heb eergisterenavond rond 20.30u een bestelling geplaatst maar deze blijkt nog niet verzonden te zijn(aangezien ik geen mail heb ontvangen), misschien wat info hierover?
Referentienummer C599608
Alvast bedankt.
Klopt helemaal. Ik zie dat je via Kiala hebt besteld, je krijgt hier pas een bevestiging wanneer deze klaar ligt. De Kiala is onderweg maar kan 3-4 werkdagen duren. Wij verwachten dus dat je deze begin volgende week hebt, je krijgt een notificatie wanneer die klaar ligt.
Beste b&f,
Als ik vandaag (vrijdag) een bestelling maak krijg ik het morgen op zaterdag of volgende week pas?
Thanks
Ja, zeker! :)

Ralf

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Perfect Protein FIT Cookie
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lipo 6 Black

Amino X

Maximize Intense

Seg jongens, jullie hebben dat pakje toch niet terug gestuurd hé? Ik krijg ineens een
bestelling verzonden bericht in mijn mailbox en heb niets besteld :roflol:

ref: C588753

Seg jongens, jullie hebben dat pakje toch niet terug gestuurd hé? Ik krijg ineens een
bestelling verzonden bericht in mijn mailbox en heb niets besteld :roflol:

ref: C588753
Nee hoor :) Vandaag nog even contact gehad met de postNL en jouw zending komt vandaag aan. :cool: Opgelost en goed weekend!

Ralf

Misschien handig om voor de nieuwe maximize een nieuwe review te openen of de oude te wissen, aangezien het nu toch een nieuw en ander product betreft zonder de 1,3-dim.

Enig idee wanneer Cell-Tech binnenkomt?

Als goed is zaterdag dus

---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 08:49 ----------

Ja zeker zaterdag
:p
Ja sowieso!:cool:
Misschien handig om voor de nieuwe maximize een nieuwe review te openen of de oude te wissen, aangezien het nu toch een nieuw en ander product betreft zonder de 1,3-dim.
Ja mag altijd. Je mag gerust een nieuwe starten:)
Enig idee wanneer Cell-Tech binnenkomt?
We hopen binnen 2 weken.

Ralf

Naast de nieuwe weekaanbiedingen gaan we lekker door. Nu nieuw binnen, Cellmass 2.0!

Meteen daaraan een leuke combinatie gehangen, No Xplode en CellMass 2.0 verkrijgbaar in een hele voordelige combi!

Ik betwijfelde al of het via Kiala hetzelfde zou gaan als met PostNL ;).
Bedankt voor het antwoord en kijk uit naar het pakket natuurlijk :D

Ik had bij mijn bestelling een normale variety pack gekregen in plaats van de new taste :( helaas zit de speculaas daar dus niet bij. Ook zat er een sampletje te weinig in en de factuur ontbrak.

Ik betwijfelde al of het via Kiala hetzelfde zou gaan als met PostNL ;).
Bedankt voor het antwoord en kijk uit naar het pakket natuurlijk :D
Super! Helemaal goed :thumbs:
Ik had bij mijn bestelling een normale variety pack gekregen in plaats van de new taste :( helaas zit de speculaas daar dus niet bij. Ook zat er een sampletje te weinig in en de factuur ontbrak.
Ik PM je wel evne :)

Ralf

Zouden jullie kunnen kijken naar referentienummer: C595724 hij zat weer niet bij de post.

Ben gewend van jullie dat ik het de volgende dag in huis heb, misschien is er iets mis gegaan?

Net refnummer c600335 binnen gekregen, vroeg om een paar samples van verschillende smaken isolaat perfection voor de volgende pot. kreeg de smaak Straciatella, haha laat ik die pot nou net al thuis hebben. verder geen problemen, gister besteld dus mooi op tijd!

Zouden jullie kunnen kijken naar referentienummer: C595724 hij zat weer niet bij de post.

Ben gewend van jullie dat ik het de volgende dag in huis heb, misschien is er iets mis gegaan?
Inderdaad, ik geloof ook iets dat er fout gegaan is. Zojuist heb ik contact gehad met de postNL gehad en ze vezoeken ons het opnieuw te versturen. Gaat direct weg, met wat extra samples.

Ralf

Vandaag mijn bestelling gehad, zat er geen doos eiwitrepen bij van Granny's (caramel crunch smaak). C599812 , is hier nog een oplossing voor te vinden?

Bij voorbaat dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven