MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister Vitamine D3 en ZMA besteld en om extra samples gevraagd voor de 5de keer, nog nooit erbij gekregen :< Hopen nu van wel!

Hoelang kun je een shake laten staan voordat het zn werking verliest?

6 minuten en 21 seconden

Ach ja, dat is waar ook.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je t koel bewaard kan t wel een dag blijven staan.. Bewaar je het niet koel dan zou ik het niet te lang laten staan, miss paar uur..

Hoelang kun je een shake laten staan voordat het zn werking verliest?

Wij adviseren de shake altijd per direct op te drinken na het aanmaken. Mocht dit voor jou niet mogelijk zijn, adviseren we je de 3-1 shaker. Dan kan je de poeder los van de vloeistof meenemen. :D

Wij adviseren de shake altijd per direct op te drinken na het aanmaken. Mocht dit voor jou niet mogelijk zijn, adviseren we je de 3-1 shaker. Dan kan je de poeder los van de vloeistof meenemen. :D

Ja jullie advies misschien maar als ik voordat ik slaap een shake maak en drink hem in de ochtend op is het dan gewoon minder lekker of is de werking minder?

Ja jullie advies misschien maar als ik voordat ik slaap een shake maak en drink hem in de ochtend op is het dan gewoon minder lekker of is de werking minder?

Persoonlijk zou ik dit niet doen, ik zou dan even 1 minuutje eerder opstaan.;)

Vanaf de volgende weekaanbieding ga ik weer is een bestelling plaatsen, voor mij en vooral wat andere mensen dus zal weer een grotere bestelling worden:D:D

Vraagje. Komen alle nieuwe smaken ook als afslankeiwit in een sample pakket?
Anders bestel ik de perfection. Maar als er een afslankeiwit pakket komt wacht ik liever daar op? Mijn potten afslankeiwit komen bijna tot aan de bodem. Dus er moeten nieuwe komen namelijk :)

Vraagje. Komen alle nieuwe smaken ook als afslankeiwit in een sample pakket?
Anders bestel ik de perfection. Maar als er een afslankeiwit pakket komt wacht ik liever daar op? Mijn potten afslankeiwit komen bijna tot aan de bodem. Dus er moeten nieuwe komen namelijk :)

De variety afslank bevat op het moment:
-Strawberry
-Stracciatella
-Cookies en cream
-Vanilla
-Conconut ice cream
-Granny apple pie
-White chocolate
-Chocolate milkshake
-Chocolate coconut bounty
-Berry bast
-Banana milkshake
-Frozen cappuccino

Persoonlijk verwacht ik niet dat dit op korte termijn veranderd, mocht dit wel veranderen laten we het meteen weten. ;)

Komen de nieuwe smaken speculaas en marsmellow ook in afslankeiwit beschikbaar? Zag dat caramel er wel al was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven