kevinve
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 178
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gister Vitamine D3 en ZMA besteld en om extra samples gevraagd voor de 5de keer, nog nooit erbij gekregen :< Hopen nu van wel!

Uit recent onderzoek toch 11 minuten en 38 seconden?

Hoelang kun je een shake laten staan voordat het zn werking verliest?

serieus
na vermenging met water of melk.. is er dan een verval?

Ok excuses, nu mis ik nog een cijfertjeik wacht je reactie even af
Tim
---------- Post toegevoegd Thu 18 Oct 2012 om 20:25 ----------
Hier komt ie dan...het laatste lingo getal is .....5
Complete: C599585
Wij adviseren de shake altijd per direct op te drinken na het aanmaken. Mocht dit voor jou niet mogelijk zijn, adviseren we je de 3-1 shaker. Dan kan je de poeder los van de vloeistof meenemen.![]()
Ja jullie advies misschien maar als ik voordat ik slaap een shake maak en drink hem in de ochtend op is het dan gewoon minder lekker of is de werking minder?

Vanaf de volgende weekaanbieding ga ik weer is een bestelling plaatsen, voor mij en vooral wat andere mensen dus zal weer een grotere bestelling worden![]()

Vraagje. Komen alle nieuwe smaken ook als afslankeiwit in een sample pakket?
Anders bestel ik de perfection. Maar als er een afslankeiwit pakket komt wacht ik liever daar op? Mijn potten afslankeiwit komen bijna tot aan de bodem. Dus er moeten nieuwe komen namelijk![]()

Komen de nieuwe smaken speculaas en marsmellow ook in afslankeiwit beschikbaar? Zag dat caramel er wel al was.

Hoi!
Zoek je nog allerlei posingslip voor mannelijke bodybuilders, ......................