Zuipschuit
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 42
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komen er ook nieuwe smaken bij de Isolaat Perfection?

Kan er nog even naar mn PM worden gekeken? REF C595805

Heren ik heb een week of2 geleden van nog foods de Royal Kelly besteld en betaald, maar deze was uitverkocht en zou nog nageleverd worden. Tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen. Enig idee hoe lang het nog duurt voordat t product weer leverbaar is ?

Heren ik heb een week of2 geleden van nog foods de Royal Kelly besteld en betaald, maar deze was uitverkocht en zou nog nageleverd worden. Tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen. Enig idee hoe lang het nog duurt voordat t product weer leverbaar is ?
Ik wil dit ook graag hebben: Royal Jelly van Now Foods.
.Heej b&f
Mass perfection uitgeprobeerd. Lekkere smaak maar de structuur is niet zo top. Je proeft de haver goed door. Had dit niet bij lean gain. Wat is het verschil tussen lean gain en mass perfection? Welk is het beste? Uit welke ga je de meeste gains halen en is de beste toevoeging aan je voeding?
Morgen de strong uit proberen. Razend benieuwd![]()

Creatine vraag:
Ik kom er maar niet uit met de oplaad fase of juist geen oplaad fase.
Als je 'm toepast heb je sneller resultaat? Is dat 't enige? Of is het dan gewoon weggooien van een groot deel van de creatine?
Tnx!!!

COP staat toch echt los van normale creatine producten.... Werkt via andere mechanismen.
Verder vind ik de hcl versie erg fijn, 2-3g voor de training is voldoende en lost een stuk beter/sneller op als mono.

Net even weer een bestelling geplaatst.
Ik heb als cadeau een sample Whey Perfection Speculaas gekozen, maar is het mogelijk om nog een extra sample Chocolate Caramel/Marshmallow te krijgen? (staat bij opmerkingen)
Gezamelijke bestelling voor mij en trainingsbuddy & hij was wel eens benieuwd naar een nieuwe smaak.
Alvast bedankt!![]()
.Bodyenfitshop, welke van jullie smaken bevat daadwerkelijk noten en/of pinda's? Heb een allergie.