MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had nog een PM gestuurd was die aangekomen ?

Hij is aangekomen en beantwoord.

geen antwoord gehad op mijn vraag nog, maar goed.

(zie onder).

Mijn geel witte b&f pot creatine ethyl ester is bijna op. Ik kijk eens achter op wat blijkt. Het is creatine ethyl ester hcl. Precies die ik zoek. Ik had hem dus al in huis hahahaha. :-) Ik betaalde 4 jaar geleden rond de 15 euro voor de 300 grams pot. Goed te zien dat de prijs gedaald is naar de 10,95 inmiddels. Het werkt voor mij prima, deze schijnt door de maag te gaan en goed door de darmen op genomen te worden volgens een raport van iemand die er helemaal in zit in die theorie. Mono heeft al last van maagzuur, met oplossen, en wordt maar voor een gedeelte opgenomen schijnt het, zet vooral veel water in de spieren, lekker om te bulken, maar ik zit in de cut (met wat cardio er bij). Ik bestel dus de geelwitte pot weer denk ik. En misschien die creatine HCL die nieuw is bij jullie, ook wel bekend als
CON-CRET.

Is het hetzelfde als die duren van het merk ProMera Sports. Ik gebruik ook Assault, daar zit ook een 0,7 gram concret in per dosis. Niet veel dus. Ik vul dus aan tot 4 a 5 gr crea per dag. Verdeeld over de dag. Liefst nuchtere maag, of met dextrose, of 20 min. voor het eten. Ik wissel dat wat af.

Body & Fit Sportsnutrition - Creatine Ethyl Ester Capsules

is dat creatine e.e. hcl? of creatine e.e. malate in de capsules van huismerk?

Het is geen van beide, het gaat hier gewoon puur om de ethyl ester.

Dit gaat in principe om alle smaken, kunnen namelijk niet garanderen dat dit vrij is van sporen van noten/pinda's.

Hmm... Het is meer van aardbij zit geen noten in, maar betekend dat uberhaupt dat de smaak hazelnoot wel hazelnoot bevat of is het ene synthethische samenstelling...

Hmm... Het is meer van aardbij zit geen noten in, maar betekend dat uberhaupt dat de smaak hazelnoot wel hazelnoot bevat of is het ene synthethische samenstelling...
Nee hoor, er zitten niet "stukjes" noot in bijv. hazelnoot. Dit wordt allemaal met zoetstoffen gecreëerd.

Ralf

Even vermelden:
Wie op zoek is naar goede PWO: zeer positieve ervaring met Maximize Intense die nu in aanbieding staat, zou zeggen profiteer er nu van. Heb er meerdere samples van geprobeerd en zeker 1 van de betere die ik geprobeerd heb, vooral op vlak van energie. Is ook lekker en lost goed op.

/EndSideNote

Even vermelden:
Wie op zoek is naar goede PWO: zeer positieve ervaring met Maximize Intense die nu in aanbieding staat, zou zeggen profiteer er nu van. Heb er meerdere samples van geprobeerd en zeker 1 van de betere die ik geprobeerd heb, vooral op vlak van energie. Is ook lekker en lost goed op.

/EndSideNote
Bedankt voor je korte en kleine review. Zou het wel leuk vinden als je een nieuw review topic opend over de "nieuwe formule" van dit product. Maximize Intense heeft inderdaad een hele scherpe prijs en loopt als een raket. Ook niet vreemd, goede pre-workout icm een lekkere smaak.

Ralf

Even een gok in het wild:

Ik vroeg me af of er een sup bestaat die voorziet in extra pomp? (geen pwo, niet zozeer voor energie, echt voor de pomp) Is er een supp die in zoiets voorziet?

Even een gok in het wild:

Ik vroeg me af of er een sup bestaat die voorziet in extra pomp? (geen pwo, niet zozeer voor energie, echt voor de pomp) Is er een supp die in zoiets voorziet?
"voorziet in extra pomp"? Je zou natuurlijk eens kunnen kijken naar Agmatine. Een heel populair NO product wat een hele sterke pomp geeft.

Ralf

Wil ik straks wel even doen, is er nog geen dan?
Ohja zeker wel, hier. Echter is het leuk, als er een nieuwe formule komt ook met een nieuw topic te beginnen. Dat voorkomt veel verwarring. Ik vind het namelijk leuk om jullie gebruikerservaringen te volgen, vandaar ik vaak reageer.

Ralf

Heb vandaag de sample Whey perfection Ice coffee gebruikt na mn training en ik moet zeggen :

HEEEEEERLIJK !!! :zuip:

Volgende bestelling komt deze smaak in huis :D

Echte aanrader !

Heb vandaag de sample Whey perfection Ice coffee gebruikt na mn training en ik moet zeggen :

HEEEEEERLIJK !!! :zuip:

Volgende bestelling komt deze smaak in huis :D

Echte aanrader !
Bedankt voor je compliment, goed om te horen! Echt niet normaal, laatste tijd zie ik de koffiesmaken er al uit vliegen. Cappucino en Ice Coffee zijn naast de nieuwe smaken echt populair. Je zou al bijna denken dat iedereen ipv koffie ineens Whey Perfection met koffiesmaak nam. :zuip:

Ralf

Net 4,5 kg choco whey besteld! :zuip:

ref: C604263

morgen een dagje vrij dus hoop hem snel te zien! :D

Net 4,5 kg choco whey besteld! :zuip:

ref: C604263

morgen een dagje vrij dus hoop hem snel te zien! :D
Super dankjewel! Je kan erop rekenen dat die morgen komt. Alle orders gaan er weer netjes uit. :cool: Ontzettend druk, maar ik weet dat het weer gaat lukken.

Ralf

Ohja zeker wel, hier. Echter is het leuk, als er een nieuwe formule komt ook met een nieuw topic te beginnen. Dat voorkomt veel verwarring. Ik vind het namelijk leuk om jullie gebruikerservaringen te volgen, vandaar ik vaak reageer.

Ralf
Excuses maar zal voor morgen zijn, ik ga mn bed in, doodmoe, zware dag (en vorige dagen).

De beschrijving van Serious Mass op de verpakking is niet zo duidelijk.. Een maatschep is 300ML dus volgens de tabel zou het 1640kcal zijn als je het met melk neemt? Maar volgens mij kan dit niet echt kloppen, of is een maatschep niet gelijk aan 300GR?

Excuses maar zal voor morgen zijn, ik ga mn bed in, doodmoe, zware dag (en vorige dagen).
Altijd goed. Vind het al leuk zat dat je het wilt doen! Weltrusten:cool:

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 21:15 ----------

De beschrijving van Serious Mass op de verpakking is niet zo duidelijk.. Een maatschep is 300ML dus volgens de tabel zou het 1640kcal zijn als je het met melk neemt? Maar volgens mij kan dit niet echt kloppen, of is een maatschep niet gelijk aan 300GR?
Inderdaad ,dat is met melk. Echter is het niet een maatschep, maar één servering. Dat zijn twee scoops van in totaal 334 gram.

Ralf

Hoeveel gram is één zo een scoop dan want op de maatschep staat 300ml

hee bodyenfit, gister 4 potten maximize intense besteld. Vroeg me alleen af of dit de oude versie(vd samples) is of dat het de nieuwe is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven