Hij is aangekomen en beantwoord.
geen antwoord gehad op mijn vraag nog, maar goed.
(zie onder).
Mijn geel witte b&f pot creatine ethyl ester is bijna op. Ik kijk eens achter op wat blijkt. Het is creatine ethyl ester hcl. Precies die ik zoek. Ik had hem dus al in huis hahahaha. :-) Ik betaalde 4 jaar geleden rond de 15 euro voor de 300 grams pot. Goed te zien dat de prijs gedaald is naar de 10,95 inmiddels. Het werkt voor mij prima, deze schijnt door de maag te gaan en goed door de darmen op genomen te worden volgens een raport van iemand die er helemaal in zit in die theorie. Mono heeft al last van maagzuur, met oplossen, en wordt maar voor een gedeelte opgenomen schijnt het, zet vooral veel water in de spieren, lekker om te bulken, maar ik zit in de cut (met wat cardio er bij). Ik bestel dus de geelwitte pot weer denk ik. En misschien die creatine HCL die nieuw is bij jullie, ook wel bekend als
CON-CRET.
Is het hetzelfde als die duren van het merk ProMera Sports. Ik gebruik ook Assault, daar zit ook een 0,7 gram concret in per dosis. Niet veel dus. Ik vul dus aan tot 4 a 5 gr crea per dag. Verdeeld over de dag. Liefst nuchtere maag, of met dextrose, of 20 min. voor het eten. Ik wissel dat wat af.
Body & Fit Sportsnutrition - Creatine Ethyl Ester Capsules
is dat creatine e.e. hcl? of creatine e.e. malate in de capsules van huismerk?
Het is geen van beide, het gaat hier gewoon puur om de ethyl ester.

Ontzettend druk, maar ik weet dat het weer gaat lukken.