Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat vreemd is is dat als je 3 keer in een week besteld voor 30 euro je 3 keer gratis een shakebeker en een gratis zakje preworkout krijgt. en als je 1 keer voor 90 euro besteld je slechts 1 keer een gratis beker en zakje er bij krijgt. je zou haast je bestelling van 90 euro in 3-en splitsen hierdoor.

wat vreemd is is dat als je 3 keer in een week besteld voor 30 euro je 3 keer gratis een shakebeker en een gratis zakje preworkout krijgt. en als je 1 keer voor 90 euro besteld je slechts 1 keer een gratis beker en zakje er bij krijgt. je zou haast je bestelling van 90 euro in 3-en splitsen hierdoor.
Mee eens, er zullen vast wel mensen zijn die dit doen ja..

Als je 3 shakebekers nodig hebt kan je natuurlijk altijd van te voren mailen of bellen, kunnen dan vast iets voor je doen;)

Als je 3 shakebekers nodig hebt kan je natuurlijk altijd van te voren mailen of bellen, kunnen dan vast iets voor je doen;)
Snap ik, het zal jullie ook wat bezorgkosten schelen natuurlijk als alles in 1 pakje kan! Sowieso zullen niet veel mensen die een simpel PM'etje kunnen sturen hun bestelling opsplitsen. Maar bij de klanten die zomaar surfend aankomen op de site en wat bestellen heb je meer kans dat ze dat doen denk ik!

Snap ik, het zal jullie ook wat bezorgkosten schelen natuurlijk als alles in 1 pakje kan! Sowieso zullen niet veel mensen die een simpel PM'etje kunnen sturen hun bestelling opsplitsen. Maar bij de klanten die zomaar surfend aankomen op de site en wat bestellen heb je meer kans dat ze dat doen denk ik!

Ja het scheelt inderdaad verzendkosten als we alles in 1 pakketje kunnen doen, vandaar dat we ook niet moeilijk doen als een klant om een shaker extra vraagt;)

Heb uurtje geleden een PM gestuurd, kan daar even naar gekeken worden aub? :)

Net besteld maar ik zie op de factuur iets wat misschien voor verwarring kan zorgen.

Ik heb bij mijn huisnummer 2 keer de toevoeging 'a' terwijl ik op gewoon 13a woon. Volgens mij is er geen 13aa maar ik woon hier nog maar net :P

Uw referentienummer is: C605158

Net besteld maar ik zie op de factuur iets wat misschien voor verwarring kan zorgen.

Ik heb bij mijn huisnummer 2 keer de toevoeging 'a' terwijl ik op gewoon 13a woon. Volgens mij is er geen 13aa maar ik woon hier nog maar net :P

Uw referentienummer is: C605158
Bedankt voor je order! Gaan we regelen. Wat betreft het huisnummer, dat gaat goed komen! :)

Ralf

Is een afgestreken maatschep van Whey Perfection 28 gram?

Is een afgestreken maatschep van Whey Perfection 28 gram?
Ja klopt helemaal. Whey Perfection is 28 gram per afgestreken maatschep.
http://www.bodyenfitshop.nl/carbs/waxy-maize-starch/body-fit-sportsnutrition/waxy-maize-starch/

Ik zie bij de nieuwe WMS al prijzen staan, al staat ie nog bij VERWACHT.....is het dan al bestelbaar?
Nee, nog niet. Je kan ze wel bestellen, alle WMS orders worden pas morgen verzonden. Dan komt deze binnen.
Bedankt, zie de reactie tegemoet. :)
Ik neem ana dat je al een reactie van mijn collega hebt gehad?

Ralf

Pakket aangekregen vandaag.
Alles perfect in orde!
Nog eens bedankt voor de extra samples, weeral eens bewezen waarom jullie dé webshop bij uitstek zijn. Jullie klantvriendelijkheid is ongekend :D
Komt er geen handleiding bij die 3-in-1 Multishaker? :D

Dus met een hazelnoot allergie kan ik de smaak hazelnoot gewoon drinken?:eek:
Ja zeker, klopt helemaal! :)
Pakket aangekregen vandaag.
Alles perfect in orde!
Nog eens bedankt voor de extra samples, weeral eens bewezen waarom jullie dé webshop bij uitstek zijn. Jullie klantvriendelijkheid is ongekend :D
Komt er geen handleiding bij die 3-in-1 Multishaker? :D
Super dankjewel! Haha, nee. Je mag wel een youtubevideo maken?:D

Ralf

Ik stuur je even een bericht :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven