Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met dat plaatje kan ik niet zoveel, echt 0 verstand van scheikunde e.d

http://www.rxlist.com/l-tryptophan-page3/supplements.htm

Elke website die ik tegen kom zegt dat je l-tryptofaan niet met SSRI's moet nemen..

Btw, B&F bestelling weer snel verstuurt, top!

In dat plaatje word weergegeven hoe l-trytpofaan in oa serotonine, melatonine niacine etc omgezet kan worden. Zoals ik al zei zou ik geen pure l-tryptofaan supplementen nemen (zoals in je eigen link ook word aangeraden) , maar de l-trytpofaan in magnificent is geen geconcentreerd pure l-tryptofaan, het is slechts deel van de peptides van de peptopro. l-tryptofaan is een essentieel aminozuur, dus je moet het via voeding binnenkrijgen. Of dit nou via de eiwitten uit een stuk vlees of de peptides van pepto pro gebeurd maakt niet uit, en de hoeveelheid is nooit dermate hoog dat het een probleem gaat vormen mbt je medicatie, zolang je je aan normale doseringen houd.

Nogmaals pure l-tryptofaan is niet hetzelfde als l-trytpofaan uit een eiwit/peptide.

In dat plaatje word weergegeven hoe l-trytpofaan in oa serotonine, melatonine niacine etc omgezet kan worden. Zoals ik al zei zou ik geen pure l-tryptofaan supplementen nemen (zoals in je eigen link ook word aangeraden) , maar de l-trytpofaan in magnificent is geen geconcentreerd pure l-tryptofaan, het is slechts deel van de peptides van de peptopro. l-tryptofaan is een essentieel aminozuur, dus je moet het via voeding binnenkrijgen. Of dit nou via de eiwitten uit een stuk vlees of de peptides van pepto pro gebeurd maakt niet uit, en de hoeveelheid is nooit dermate hoog dat het een probleem gaat vormen mbt je medicatie, zolang je je aan normale doseringen houd.

Nogmaals pure l-tryptofaan is niet hetzelfde als l-trytpofaan uit een eiwit/peptide.

Kijk, dat verschil tussen l-tryptofaan uit voeding en als puur supplement was ik nog niet op gestuit. Harstikke bedankt, ik zal het sowieso nog even met mijn psychiater checken.

Nu weer ontopic :O

mss raar vraagje maar stel ze toch :p
waarom moet je glutamine caps van optimum 30-45min voor training nemen en de glutamine caps van best body nutrition gewoon 3 nemen verdeeld over de dag?

zelfde voor bcaa's die van body en fit vlak voor training en die van optimum 30-45min ervoor?

dank bij voorbaat voor reactie :)

mss raar vraagje maar stel ze toch :p
waarom moet je glutamine caps van optimum 30-45min voor training nemen en de glutamine caps van best body nutrition gewoon 3 nemen verdeeld over de dag?

zelfde voor bcaa's die van body en fit vlak voor training en die van optimum 30-45min ervoor?

dank bij voorbaat voor reactie :)
Wij zijn van mening dat als je de het net voor de training neemt, je de aminozuren tijdens de training nog gebruikt vanwege de snelle opname ervan. :)

Ralf

Ik heb geen email gekregen van verzending, ik heb gisteravond om kwart voor 10 betaald. Wilt u is kijken of alles goed is gegaan?

Referentienummer: C614899

Ik heb geen email gekregen van verzending, ik heb gisteravond om kwart voor 10 betaald. Wilt u is kijken of alles goed is gegaan?

Referentienummer: C614899
Order is netjes ontvangen en direct verzonden. We krijgen hier meer klachten over dat klanten geen verzendbevestiging hebben gehad. Echter is het zo dat een aantal orders een dag vertraging hebben gehad bij PostNL, ook die van jou. Die komt morgen:rolleyes:

Ralf

Ah oke dan, jammer weer.
Bedankt voor de snelle reactie;)

Het meest populaire testosteron boostend product weer voorradig!

Intimidate!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beste B&F,
Ik ben van plan om vandaag een bestelling te maken.
Mijn vraag is of dat de post morgen werkt of niet?
Want morgen is het feestdag en zou kunnen dat ze niet werken.
Alvast bedankt !

heeft ripped een honger onderdrukkend effect?

Beste B&F,
Alvast bedankt !
Speciaal voor jou ga ik dit even navragen bij de postNL
heeft ripped een honger onderdrukkend effect?
Ja absoluut. :)

Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 14:18 ----------

Beste B&F,
Alvast bedankt !
Morgen worden helaas geen orders geleverd in België.

Ralf

Speciaal voor jou ga ik dit even navragen bij de postNL

Ja absoluut. :)

Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 14:18 ----------

Morgen worden helaas geen orders geleverd in België.

Ralf
Dus als ik het vandaag bestel krijg ik het vrijdag dan of niet?
PS bedankt voor het vragen:)

Klopt helemaal. Als je morgen besteld overigens ook. Wij laten alles wel afvoeren naar België.

Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 14:38 ----------

Welk ingrediënt zorgt hiervoor?
Caffeine :)
Ja klopt helemaal. Alle orders van vandaag en morgen worden wel afgescheept naar België en dan pas vrijdag uitgereikt. :)

Ralf

Heren van B&F.
Ik heb vandaag de Ripped binnengekregen!
Top voor de snelle levering, echter ik krijg hem toch niet doorgeslikt.
Heb er zojuist 1 kapot gekauwd en dat was ook niet echt een succes (vies).

Kan ik hem opensnijden en het poeder smorgens bij in een shake gooien?
Ik hoor graag even.

Heren van B&F.
Ik heb vandaag de Ripped binnengekregen!
Top voor de snelle levering, echter ik krijg hem toch niet doorgeslikt.
Heb er zojuist 1 kapot gekauwd en dat was ook niet echt een succes (vies).

Kan ik hem opensnijden en het poeder smorgens bij in een shake gooien?
Ik hoor graag even.
Super, goed helemaal in orde! :) Leveren kunnen we zeker snel :D Ja absoluut, dat kan je gerust bij je shake ingooien en opdrinken.

Ralf

Hee ralf, ik stuur je ff een pm vanwege een bestelling en er is wat bijgeschreven enzo...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven