Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super, beantwoord.Hee ralf, ik stuur je ff een pm vanwege een bestelling en er is wat bijgeschreven enzo...

Ik PM je even. De nieuwe huisstijl is cool he. We zijn er nog niet uit of deze definitief blijft, maar vonden we voor deze vrij verfrissend!Bestelling C612827 zojuist ontvangen, helaas niet volgens de gemaakte belofte.
De nieuwe huisstijl van jullie word goed doorgevoerd.
Ik ga even over op de isolaat i.v.m de lactose, wel wat duurder maar het proberen waard.

he Mannen, vanmiddag besteld, normaal krijg ik gelijk een mailtje dat m'n order verzonden is .. maar nu nog niets gehad ? Is er iets mis ?
order code: C615462
Nog niet, misschien iets voor in de toekomst
Bestelling staat in het sorteercentrum van Postnl, niks aan de hand dus en word morgen gewoon bij je afgeleverd.

Lol @ denken dat je stoer bent met wat te komen trollen achter een proxy
Ja, met Ripped of Dexaprine zit je helemaal goed. Persoonlijk zou ik Ripped! aanraden gezien de prijs/kwaliteit, daarnaast als je 5-6dagen je voeding in de week op orde kunt houden. Weet ik zeker dat je al resultaat zult boekenDag heren, ik ben op zoek naar wat advies.
Voor het verlagen van het vetpercentage, kan ik dan kijken naar een product zoals Ripped en Dexaprine of zijn er nog andere kandidaten hiervoor?
Mijn voeding is redelijk in orde, maar het schommelt toch wel zo nu en dan.

Ja, met Ripped of Dexaprine zit je helemaal goed. Persoonlijk zou ik Ripped! aanraden gezien de prijs/kwaliteit, daarnaast als je 5-6dagen je voeding in de week op orde kunt houden. Weet ik zeker dat je al resultaat zult boeken
Ralf
Helemaal goedDankjewel Ralf!
Ripped stond al in het lijstje van 'uitproberen', maar ik dacht vragen om wat advies kan geen kwaad!

Bedankt voor je compliment!mijn bestelling is binnen: Uw bestelling met referentienummer: C613194 is verzonden.
vanochtend meteen de whey geprobeert, en hij is echt lekker
een vraagje nog, zit er bij de whey perfection een maatlepel bij? Ik zie hem namelijk niet in de pot zitten. of kan ik die ergens bestellen?
ElkeWhey Perfection smaak is gewoon een onwijs lekker. Welke smaak heb je gekozen? Er zit natuurlijk een maatschep in, vaak door het transport raakt deze ergens verstopt in de poeder. Als je er even met een mes/vork doorheen gaat, voel je de maatschep direct!