XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is ripped een time-released capsule of kan ik hem gewoon kapot kauwen en doorslikken?
Krijg namelijk geen complete pil in 1x weg.

Is ripped een time-released capsule of kan ik hem gewoon kapot kauwen en doorslikken?
Krijg namelijk geen complete pil in 1x weg.
Je kan deze gewoon direct innemen, opkouwen oid maakt niet uit :) Alhoewel ik het niet zou aanraden. Met een grote slok water moet het lukken toch?

Ralf

Ik wacht met smart op mn roze shakebeker hahaha! :D

Volgens mij gaat het niet helemaal goed bij de TNT.
Volgens de website zouden ze tussen 1 en 3 komen.
Nog niemand aan de deur geweest en ook geen briefje dat er wel iemand geweest zou zijn..

Waarom kan je niet 2x voor Strong kiezen als kado? Dus ook vanaf 29 euro? Gaan de samples anders te hard? :P

Leuk idee inderdaad voor de dames een roze shakebeker

Is die shakebeker beperkt of blijft dat nog wel een weekje?

wil hem er graag bijnemen voor mijn vriendin maar die bestelling zal pas over 2/3 dagen zijn.

gisteren mass perfection besteld. helaas niet vandaag binnen gehad, dus keek op track&trace en komt ie morgen pas :( helaas was ik vandaag vrij en morgen niemand thuis.. wordt ritje postkantoor dan maar.

Bestelling C614376 geplaatst! Kunnen jullie even naar de opmerking kijken!

Volgens mij gaat het niet helemaal goed bij de TNT.
Volgens de website zouden ze tussen 1 en 3 komen.
Nog niemand aan de deur geweest en ook geen briefje dat er wel iemand geweest zou zijn..
Dat is inderdaad vreemd. Laat je me even weten of deze morgen wel gekomen is? Mocht je om een uur of 4 nog niets hebben, bel ons even. Dan neem ik direct contact met de postNL, aangezien die vandaag wel had moeten komen:rolleyes:
Waarom kan je niet 2x voor Strong kiezen als kado? Dus ook vanaf 29 euro? Gaan de samples anders te hard? :P
Haha, ja. Strong! is enorm populair en willen iedereen de mogelijkheid geven om deze vanaf 15eu te proberen. Als tweede optie dit toevoegen kan helaas niet.
Leuk idee inderdaad voor de dames een roze shakebeker
Dat dacht ik! :p
Is die shakebeker beperkt of blijft dat nog wel een weekje?

wil hem er graag bijnemen voor mijn vriendin maar die bestelling zal pas over 2/3 dagen zijn.
We hebben wel veel roze shakebekers voorradig, kun je op rekenen dat deze nog wel lang voorradig blijft.
gisteren mass perfection besteld. helaas niet vandaag binnen gehad, dus keek op track&trace en komt ie morgen pas :( helaas was ik vandaag vrij en morgen niemand thuis.. wordt ritje postkantoor dan maar.
Mocht je er morgen niet zijn, komen ze donderdag weer. Gisteravond hebben wij een internetstoring gehad en alle bestellingen vanaf 16u zijn een dag vertraagd. Er was namelijk een glasvezel bij Zwolle geknapt. Bij je volgende order garandeer ik dat je deze wel de volgende dag in huis hebt!;)
Bestelling C614376 geplaatst! Kunnen jullie even naar de opmerking kijken!
Gaan we doen, bedankt voor je order!

Ralf

Ik zoek een waardige vervanger voor Magnificent. Magnificent(en nr. 1) bevatten peptopro, wat weer L-Tryptofaan bevat. Dit verhoogt je serotine levels, wat voor "normale" mensen geen probleem is, maar aangezien ik anti-depressiva gebruik kan dit icm elkaar het serotinesydroom veroorzaken. Het is allemaal een beetje onduidelijk bij welke hoeveelheden, maar liever neem ik het risico niet.

Is het effect van Total Muscle Solution vergelijkbaar of zijn er nog andere aanraders?

L-tryptofaan brengt serotonine niveaus niet boven basaal, dat word geregeld via een enzyme, zodra jouw serotonine normaal is word l-tryptofaan omgezet in niacin (vitamine b3). http://en.m.wikipedia.org/wiki/Tryptophan#section_3 zie plaatje onder het kopje 'function'

Je kan dus prima magnificent nemen zonder je zorgen te maken over serotonine syndroom. Ik zou voor de zekerheid geen pure l-tryptofaan slikken (maar dat was je sws niet van plan) en al helemaal geen 5-htp.

Hoop dat je er wat aan hebt

B&F heren, kunnen jullie voor mij aub kijken of bestelling al verstuurd is? Heb nog geen verzendbevestiging gehad, alhoewel ik die altijd krijg.
Referentienummer C614696
Alvast bedankt

Roze shake beker! Ik wil hem,denk maar even een extra pot magnificient bestellen ;-)
Of zouden jullie hem eind november nog hebben..??
Heb net 2 weken geleden bestelling gedaan :-)

L-tryptofaan brengt serotonine niveaus niet boven basaal, dat word geregeld via een enzyme, zodra jouw serotonine normaal is word l-tryptofaan omgezet in niacin (vitamine b3). http://en.m.wikipedia.org/wiki/Tryptophan#section_3 zie plaatje onder het kopje 'function'

Je kan dus prima magnificent nemen zonder je zorgen te maken over serotonine syndroom. Ik zou voor de zekerheid geen pure l-tryptofaan slikken (maar dat was je sws niet van plan) en al helemaal geen 5-htp.

Prima uitgelegd;).

B&F heren, kunnen jullie voor mij aub kijken of bestelling al verstuurd is? Heb nog geen verzendbevestiging gehad, alhoewel ik die altijd krijg.
Referentienummer C614696
Alvast bedankt

Je verzending is verstuurd, je zou dus een bevestiging mailtje moeten krijgen.

Met dat plaatje kan ik niet zoveel, echt 0 verstand van scheikunde e.d

http://www.rxlist.com/l-tryptophan-page3/supplements.htm

Elke website die ik tegen kom zegt dat je l-tryptofaan niet met SSRI's moet nemen..

Btw, B&F bestelling weer snel verstuurt, top!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven