jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Normaal gesproken niet, het zou met water beter moeten oplossen.
---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 06:49 ----------
Beide pillen hebben een werking van 8 uur. Verder zijn de dexaprine tabletten en de Ripped capsules.![]()
Verder is de samen stellingen als volgt:
Ripped
Dosering: 1 capsule
Hoeveelheden per capsule:
Caffeine Anhydrous 290.0 mg
Green Coffee Extract 68.8 mg
Groene Thee extract 33.0 mg
Olive leaf extract 15.0 mg
Gallic Acid monohydraat 84.0 mg
Raspberry Ketones 84.0 mg
Capsimax 50.0mg
Overige ingredienten: gelatine (capsule), magnesium stearaat.
Dexaprine
Tri-Phase Ignition System 850 mg
Thermogenic Amine Mood Enhancement Complex:
acacia Rigidula (98%)
citrus auratium (30%)
Extended Release Energy Complex:
caffeine anhydrous
green tea extract
Alpha-2 Adregenic Activation Complex:
Isopropylactopamine
3,3 Diiodo L-Thyronine, 3,5 Diiodo L-Thyronine
Dank u vriendelijk.
De samenstelling van Ripped ziet er wat gezonder en natuurlijker uit.
Is het proberen waard denk ik zo.
Is het mogelijk om losse maatschepjes te kopen (5-20/25g?)

Nee helaas niet! Deze zitten standaard in de potten en hebben wij hier niet los
Tim

Behoorlijk vervelend, aangezien ik 10-tallen zakken heb, waar geen maatschepje bij zit.
Wordt elke dag wegen dus![]()

Het handigst is bijvoorbeeld zelf een postworkout te maken. Weet je zeker dat je veilig zit. Bijvoorbeeld Dextrose, aminozuren en eventueel creatine. Op deze manier heb je vaak ook nog meer doseringen.Ik zoek een waardige vervanger voor Magnificent. Magnificent(en nr. 1) bevatten peptopro, wat weer L-Tryptofaan bevat. Dit verhoogt je serotine levels, wat voor "normale" mensen geen probleem is, maar aangezien ik anti-depressiva gebruik kan dit icm elkaar het serotinesydroom veroorzaken. Het is allemaal een beetje onduidelijk bij welke hoeveelheden, maar liever neem ik het risico niet.
Is het effect van Total Muscle Solution vergelijkbaar of zijn er nog andere aanraders?
Haha, ik wilde het zeggen deze staat in de nazending. We verwachten eind deze week begin volgende week de Alfalfapoeder na te zenden, Now Foods heeft deze vast meegezondenHoi Body en Fitshop,
Zojuist heb ik mijn bestelling zoals altijd op tijd binnen gekregen, C 610607 klantnummer 57402 maar deze was helaas niet compleet.
Ik mis de alfalfapoeder van Now Foods.
Kan je het eventueel nakijken?
Ben zojuist begonnen met de variety pack whey ,chocola caramel onder het typen door en deze smaak is top!
Ben benieuwd naar je reactie.
Met Vr Gr Mario
Oeps ik zie dat de alfalfa wordt nagestuurd (foutje)![]()

Weer Peptopro besteld! Werkt prima, en smaak blijft vies, maar went wel.
Vanaf hoe duur is gratis verzending eigenlijk?
http://www.bol.com/nl/l/koken-tafelen/koken-wegen-meten-maatbekers/N/11829/index.htmlBehoorlijk vervelend, aangezien ik 10-tallen zakken heb, waar geen maatschepje bij zit.
Wordt elke dag wegen dus![]()
Ik geloof dat je mijn collega al telefonisch gesproken hebt, opgelost en morgen in huis!Hee Ralf
zit aleen de whey in de ddos.
geen hemavol en zma.
Heb wel net 8 tienen betaald.
Gr. kobus

Vanaf 15 euro is het gratis verzending bij Body&FIT!!Weer Peptopro besteld! Werkt prima, en smaak blijft vies, maar went wel.
Vanaf hoe duur is gratis verzending eigenlijk?