Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit toch vlees in? Hoe kan dat bijna een volledig jaar goed blijven in de kast?
En dan staat er nog 'natural' op ook. Bedoelen ze de kruiden zeker mee.

Lijkt mij dat het is voorgebakken, zoals bij elke magnetron maaltijd. Kan niet veel misgaan dus. Vacuum verpakken scheelt ook een hoop.

vraagje, ik zie bij cellmass 2.0 staan, 10000mg aminos + creatine enz, en als ik dan bij doseringen kijk : 485 gram is goed voor 50 doseringen.

hoe kan dit als er al 10gram animos in 1 dosering zitten, los van het andere wat erin zit.

http://www.bodyenfitshop.nl/creatine/creatine-luxe-blends/bsn/cellmass-20/

denk dat de fout bij BSN zelf ligt want op de pot staat ook dat je 18 gram per dosering hebt en toch 485 gram, dat kan dus niet

Laatst bewerkt:
:( Had voor de whey perfection spekulaas sample gekozen, krijg ik sunny peach.. nouja, zal vast ook lekker zijn :P

vraagje, ik zie bij cellmass 2.0 staan, 10000mg aminos + creatine enz, en als ik dan bij doseringen kijk : 485 gram is goed voor 50 doseringen.

hoe kan dit als er al 10gram animos in 1 dosering zitten, los van het andere wat erin zit.

http://www.bodyenfitshop.nl/creatine/creatine-luxe-blends/bsn/cellmass-20/

denk dat de fout bij BSN zelf ligt want op de pot staat ook dat je 18 gram per dosering hebt en toch 485 gram, dat kan dus niet

Inderdaad, dit lijkt inderdaad niet te kloppen;) Is het misschien een mogelijkheid dat je morgen even reageert op dit bericht dan ga ik dit even overleggen met mijn collega's van de inkoop :D Dan kunnen we je hier even wat meer uitsluitsel over gaan geven ;)

Tim

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 17:30 ----------

:( Had voor de whey perfection spekulaas sample gekozen, krijg ik sunny peach.. nouja, zal vast ook lekker zijn :P

Excuses, dit is niet de bedoeling natuurlijk. Mocht je het op prijs stellen gaan we hem even extra meezenden met je volgende bestelling! :D

Tim

Excuses, dit is niet de bedoeling natuurlijk. Mocht je het op prijs stellen gaan we hem even extra meezenden met je volgende bestelling! :D

Tim

Dat is ook weer niet nodig, was al van plan om een pot te bestellen als mn huidige ton op is, maar dacht als ik de optie toch heb waarom niet meteen even voorproeven :)

Dat is ook weer niet nodig, was al van plan om een pot te bestellen als mn huidige ton op is, maar dacht als ik de optie toch heb waarom niet meteen even voorproeven :)

Ok prima, dat is uw keus:D De mogelijkheid is er in ieder geval;) Ik vind het persoonlijk erg lekker:p

Tim

Speculaas is goed!

Wat is de reden dat creatine HCL in de op=op is?

Waarom is Creatine HCL in de op=op?
verkoopt het niet goed? of werkt het niet goed ofzo?

Is nog maar net nieuw in jullie assortiment toch?

Dit omdat we hem groot hebben ingekocht, daarom kunnen wij hem scherp aanprijzen:D hebben meer mensen de kans om hem even te proberen ;)

Tim

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 18:11 ----------

ik twijfel tussen:
voor training whey perefction+L-arginine+super creatine, na training isolaat perfection en vitargo
of
voor training epic en na training fusion pro(met of zonder vitargo?)

In dat geval zou ik willen adviseren om de whey met vitargo voor de training in te gaan nemen. Tevens de creatine voor de training te gaan pakken en de Argine na de training.(je zou ook een muscleprotect tijdens de training in kunnen nemen ipv de Arginine na de training) Eventueel na de training nog een magnificent erbij nemen.

Tim

Laatst bewerkt:
ok bedankt,heb net bestelling gedaan heb ik die morgen? door de feestdag hier

heb bevestiging gehad,sorry voor post :)

Laatst bewerkt:
ok bedankt,heb net bestelling gedaan heb ik die morgen? door de feestdag hier

heb bevestiging gehad,sorry voor post :)

Prima, ik durf dat niet te zeggen;) Dit zal hetzelfde zijn als met alle feestdagen dus waarschijnlijk niet. In dat geval zal het pakket automatisch een dag erna worden geleverd:D

Tim

De ingredienten van Recon kloppen niet helemaal op jullie site. Op de officiële site van Muscle Pharm en Bodybuilding.com staan namelijk een ander aantal calorieën dan bij jullie. Niet zo heel boeiend verder maar t viel me wel op, kan voor verwarring zorgen namelijk.

De ingredienten van Recon kloppen niet helemaal op jullie site. Op de officiële site van Muscle Pharm en Bodybuilding.com staan namelijk een ander aantal calorieën dan bij jullie. Niet zo heel boeiend verder maar t viel me wel op, kan voor verwarring zorgen namelijk.

Bedankt voor de feedback! Dit stellen wij zeer op prijs!:D het lijkt inderdaad niet correct, ik ga het morgen overleggen met mijn collega's en zo nodig aan laten passen op de site! ;)

Tim

thx,als ik zondag bestel heb ik dan de levering maandag of dinsdag?

De mannen (ook dames?) bij BF snoepen zelf ook van PWO's tijdens het werk geloof ik;

Screenschotje van mijn mailbox;

2q1f96o.png

Jullie worden weer bedankt :thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven