- Waardering
- 4.424
Dan zal ik waarschijnlijk wel eindelijk wat aandacht krijgen tijdens t sporten, alleen dan niet om me fysiek denk ik

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dinsdagthx,als ik zondag bestel heb ik dan de levering maandag of dinsdag?

Haha wij doen goed ons best. Vandaag in huisDe mannen (ook dames?) bij BF snoepen zelf ook van PWO's tijdens het werk geloof ik;
Screenschotje van mijn mailbox;
Jullie worden weer bedankt![]()

Dan zal ik waarschijnlijk wel eindelijk wat aandacht krijgen tijdens t sporten, alleen dan niet om me fysiek denk ik![]()

Inderdaad, dit lijkt inderdaad niet te kloppenIs het misschien een mogelijkheid dat je morgen even reageert op dit bericht dan ga ik dit even overleggen met mijn collega's van de inkoop
Dan kunnen we je hier even wat meer uitsluitsel over gaan geven
Tim
---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 17:30 ----------
Bedankt voor je order!Zojuist weer wat snoepjes besteld! Ref. C617990
Is de Magnificent orange er doorheen?
Morgen in huis. Wat betreft de Magnificent, ja, helaas is de Orange Magnificent uitverkocht. 
Bedankt voor je bestelling. We gaan ons best doen!Bestelling geplaatst.
Uw referentienummer is: C618043
Kan er naar de opmerking gekeken worden?
Zo graag de speculaas en de caramel choco willen proberen namelijk.
Hoop dat het kan![]()
Morgen in huis.Op werkdagen voor 22u besteld...... is morgen geleverd!Als ik vandaag bestel heb ik het dan morgen in huis of wordt dat pas maandag dan?![]()
Wat is een goedlopende Whey smaak? Nog tips?
Heb cookie & cream, berry blast en vanille al meerdere keren gehad. Tijd voor iets anders.
Belangrijk is dat het wel lekker smaakt in combinatie met druivensap. Dus chocola lijkt me niet de ideale combo.

Cool Cassis? Framboos?Wat is een goedlopende Whey smaak? Nog tips?
Heb cookie & cream, berry blast en vanille al meerdere keren gehad. Tijd voor iets anders.
Belangrijk is dat het wel lekker smaakt in combinatie met druivensap. Dus chocola lijkt me niet de ideale combo.
Aaah ziet er goed uit. Mooi die 3in1 shaker. Volgende keer in 't roze?Toch nog een positief ding tijdens de blokperiode!!
Mmmm speculaas![]()

Cool Cassis? Framboos?
Aaah ziet er goed uit. Mooi die 3in1 shaker. Volgende keer in 't roze?
Ralf

Bedankt voor je bestelling. We gaan ons best doen!Morgen in huis.
Op werkdagen voor 22u besteld...... is morgen geleverd!
Ralf

Creatine Ethyl Ester gaat er niet uit hoorCreatine Ethyl Ester gaat eruit of komt die weer terug?