AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Liever een fel groene met de hulk op!! :D
Hhaha, wel een leuk idee!
Top! Ga trouwens aardig goed op die reusachtige bestelling van laatst ;)
Krijg steeds complimenten van wow jij gaat goed he :D

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 14:32 ----------

Sport & Vitaliteit is er niet meer?
Nee, Sport & Vitaliteit is op dit moment uitverkocht. We zijn druk bezig met een nieuwe multi, zodra ik meer weet, melden we het hier :)

Ralf

Zit aan t zoeken naar die smaak druppels op jullie site (stevia dacht ik) maar kan t niet vinden, is het er niet meer of kijk ik niet goed.

Mooi die recon besteld! die ingredienten lijst ziet er erg goed uit, ben benieuwd.

Damn...hoe krijg ik dan in vredesnaam die kwark van de aldi weg hahaha.

Dank je voor de tips,zal kaneel eens proberen

Baal wel van die sport & vitaliteit...
Daar zaten alle B-varianten in namelijk

Mooi die recon besteld! die ingredienten lijst ziet er erg goed uit, ben benieuwd.

Ben ook benieuwd. Interessante post-workout voor de toekomst.
Musclepharm heeft imo zeer hoogwaardige producten, en is dan ook serieus populair in de US

Heb de hun creatine al gehad en een 8 servings potje assault (zeer tevreden over)
Amino1 is onderweg :cool:

Das mooi balen :( Hebben jullie een alternatief in poedervorm?
Nee, op dit moment niet echt. We hebben dan nog de Stevia poeder, maar verder niet.:rolleyes:
Baal wel van die sport & vitaliteit...
Daar zaten alle B-varianten in namelijk
Snap ik. Er komt een vervanger! :)
Ben ook benieuwd. Interessante post-workout voor de toekomst.
Musclepharm heeft imo zeer hoogwaardige producten, en is dan ook serieus populair in de US

Heb de hun creatine al gehad en een 8 servings potje assault (zeer tevreden over)
Amino1 is onderweg :cool:
MP heeft hele mooie producten en goede producten. Ze gebruiken hoogwaardige kwaliteit, producten met werkzame ingrediënten en mooie doseringen. Absoluut een aanrader kwa merk. Zelf gebruik ik af en toe Assault, en ja, aanrader! Zoals de reviews natuurlijk ook zeggen.

Ralf

Nee, op dit moment niet echt. We hebben dan nog de Stevia poeder, maar verder niet.:rolleyes:

Snap ik. Er komt een vervanger! :)

MP heeft hele mooie producten en goede producten. Ze gebruiken hoogwaardige kwaliteit, producten met werkzame ingrediënten en mooie doseringen. Absoluut een aanrader kwa merk. Zelf gebruik ik af en toe Assault, en ja, aanrader! Zoals de reviews natuurlijk ook zeggen.

Ralf

Dan maar even de B100 erbij gooien :)
Helaas 2 andere producten bij de concurrent moeten bestellen :(

Wat is beetje het verschil tussen recon en jullie huismerk PostWO

Bestelling weer geplaatst.
ReferentienummerC618533
Kijken of Ripped wat is.

Lastig aan te geven als ik eerlijk ben. Recon geeft in blend aan dus het is niet echt te achterhalen hoeveel van elke ingredient erin zit:)

Ja zag het inderdaad.. ben waarschijnlijk weer is opgelicht door een Amerikaanse sup die blend aangeeft xD leer het ook nooit.. volgens mij is het huismerk minstens zo goed

Ja zag het inderdaad.. ben waarschijnlijk weer is opgelicht door een Amerikaanse sup die blend aangeeft xD leer het ook nooit.. volgens mij is het huismerk minstens zo goed

Klopt, magnificent is ook een perfecte post-workout

Eldert

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 16:24 ----------

Ja, die blends zijn echt wel lastig. Je weet nooit wat en hoeveel.... Op het eerste gezicht ziet Recon er gewoon goed uit. Maar zeker weet je het eigenlijk nooit zo met die blends:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven