Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag voor het eerst een sample van Strong! geprobeerd, heerlijke training!
Gebruik normaal nooit pré-workouts alleen als ik er even echt zin in heb zoals vandaag. Vooral de spierpomp vond ik goed, als ik het goed heb komt dit door de Agmatine die erin zit toch?
In dat geval overweeg ik om eens een potje Agmatine van jullie te proberen. Dit is een NO supplement toch? Ik kan niet zoveel info vinden over de voor en na delen van NO supplementen en hoe het zit met het gebruik voor mensen van mijn leeftijd, kan dat allemaal gewoon of is dit puur voor volwassen zoals bij die testosteron boosters?
Wat ik er over heb kunnen vinden is even grofweg dat het voedingsstoffen sneller naar de spieren toe laat voeren waardoor een betere pomp ontstaat.
Wil even zeker van alles zijn voordat ik iets nieuws koop.
Krijg je inderdaad een lekkere pomp van. Absoluut niet schadelijk!
ReferentienummerC618971
Was 22:01, dus ietsje te laat met bestellen. Is er nog een kans dat dit vandaag word verzonden?
Volgende keer even wat eerder bestellen!Beste Body & Fitshop,
ik heb 2 vragen aan jullie:
1) Waarom voegen jullie geen plantaardige eiwitten toe in jullie assortiment? Er zijn heel veel vegetariërs die aan kracht- en bodybuilding doen en ik ben het zat om telkens vanuit Engeland te moeten bestellen... Soja proteïne en Brown Rice Protein zou perfect uitkomen, denken jullie hieraan?
En 2) Ik zoek een glutenvrije alternatief voor havermout/havermeel, ik dacht meteen aan "instant volkoren rijstmeel" zoals deze van Biobim:
http://www.biobim-shop.com/shop/Biobim-Baby-p-8.html
Alleen ik vind het zeer duur, misschien dat jullie een gelijkaardige (goedkopere) product kunnen toevoegen aan het assortiment?

Agmatine kan je prima aan je PWO toevoegenKrijg je inderdaad een lekkere pomp van. Absoluut niet schadelijk!
![]()
![]()
Geldig t/m Maandag 5 November:
€5.00 Korting op MAGNIFICENT
Kortingscode: 5E5sMagn-5ma511
(plak deze in je winkelwagen)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dinsdag.als ik zaterdag bestelling doe hebk die dan maandag of?
Lees even 1-2 pagina terug. Dan zie je dat het ongv. Drie weken duurde.wanneer krijgen jullie de stevia druppels van NOW foods weer binnen?

als ik zaterdag bestelling doe hebk die dan maandag of?
wanneer krijgen jullie de stevia druppels van NOW foods weer binnen?

In de Peptopro zit een ander schepje, rechthoekig van doorsnede.
Op de verpakking staat echter nog steeds dat de inhoud van een maatschep 10 g is, klopt dit wel?
Ik heb het idee dat het nog geen 5 g is.
In de Peptopro zit een ander schepje, rechthoekig van doorsnede.
Op de verpakking staat echter nog steeds dat de inhoud van een maatschep 10 g is, klopt dit wel?
Ik heb het idee dat het nog geen 5 g is.
Wat is het verschil tussen Alive! Once Daily Multi Vitamin & Alive! Once Daily Multivitamin Men's (Ultra Potency) ?

Oké goed om te weten! Waarvoor is de dosering 's ochtends? En is dit ook iets wat op een bepaald niveau moet komen door het langer te gebruiken zoals bij creatine?