MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
megafoon.jpg

Geldig t/m Maandag 5 November:
€5.00 Korting op MAGNIFICENT

Kortingscode: 5E5sMagn-5ma511
(plak deze in je winkelwagen)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag voor het eerst een sample van Strong! geprobeerd, heerlijke training!
Gebruik normaal nooit pré-workouts alleen als ik er even echt zin in heb zoals vandaag. Vooral de spierpomp vond ik goed, als ik het goed heb komt dit door de Agmatine die erin zit toch?

In dat geval overweeg ik om eens een potje Agmatine van jullie te proberen. Dit is een NO supplement toch? Ik kan niet zoveel info vinden over de voor en na delen van NO supplementen en hoe het zit met het gebruik voor mensen van mijn leeftijd, kan dat allemaal gewoon of is dit puur voor volwassen zoals bij die testosteron boosters?

Wat ik er over heb kunnen vinden is even grofweg dat het voedingsstoffen sneller naar de spieren toe laat voeren waardoor een betere pomp ontstaat.

Wil even zeker van alles zijn voordat ik iets nieuws koop.

ReferentienummerC618971

Was 22:01, dus ietsje te laat met bestellen. Is er nog een kans dat dit vandaag word verzonden?

Beste Body & Fitshop,

ik heb 2 vragen aan jullie:

1) Waarom voegen jullie geen plantaardige eiwitten toe in jullie assortiment? Er zijn heel veel vegetariërs die aan kracht- en bodybuilding doen en ik ben het zat om telkens vanuit Engeland te moeten bestellen... Soja proteïne en Brown Rice Protein zou perfect uitkomen, denken jullie hieraan?

En 2) Ik zoek een glutenvrije alternatief voor havermout/havermeel, ik dacht meteen aan "instant volkoren rijstmeel" zoals deze van Biobim:

http://www.biobim-shop.com/shop/Biobim-Baby-p-8.html

Alleen ik vind het zeer duur, misschien dat jullie een gelijkaardige (goedkopere) product kunnen toevoegen aan het assortiment?

Vandaag voor het eerst een sample van Strong! geprobeerd, heerlijke training!
Gebruik normaal nooit pré-workouts alleen als ik er even echt zin in heb zoals vandaag. Vooral de spierpomp vond ik goed, als ik het goed heb komt dit door de Agmatine die erin zit toch?

In dat geval overweeg ik om eens een potje Agmatine van jullie te proberen. Dit is een NO supplement toch? Ik kan niet zoveel info vinden over de voor en na delen van NO supplementen en hoe het zit met het gebruik voor mensen van mijn leeftijd, kan dat allemaal gewoon of is dit puur voor volwassen zoals bij die testosteron boosters?

Wat ik er over heb kunnen vinden is even grofweg dat het voedingsstoffen sneller naar de spieren toe laat voeren waardoor een betere pomp ontstaat.

Wil even zeker van alles zijn voordat ik iets nieuws koop.

Agmatine kan je prima aan je PWO toevoegen :) Krijg je inderdaad een lekkere pomp van. Absoluut niet schadelijk!:D

ReferentienummerC618971

Was 22:01, dus ietsje te laat met bestellen. Is er nog een kans dat dit vandaag word verzonden?

Regel ik even voor je. Morgen in huis:) Volgende keer even wat eerder bestellen!

Beste Body & Fitshop,

ik heb 2 vragen aan jullie:

1) Waarom voegen jullie geen plantaardige eiwitten toe in jullie assortiment? Er zijn heel veel vegetariërs die aan kracht- en bodybuilding doen en ik ben het zat om telkens vanuit Engeland te moeten bestellen... Soja proteïne en Brown Rice Protein zou perfect uitkomen, denken jullie hieraan?

En 2) Ik zoek een glutenvrije alternatief voor havermout/havermeel, ik dacht meteen aan "instant volkoren rijstmeel" zoals deze van Biobim:

http://www.biobim-shop.com/shop/Biobim-Baby-p-8.html

Alleen ik vind het zeer duur, misschien dat jullie een gelijkaardige (goedkopere) product kunnen toevoegen aan het assortiment?

Zit inderdaad wat in. Ik ga het doorgeven en we komen er nog op terug;)

Eldert

Top service weer!! heel erg bedankt Eldert :D

als ik zaterdag bestelling doe hebk die dan maandag of?

wanneer krijgen jullie de stevia druppels van NOW foods weer binnen?

thx voor reactie :)

Top service weer!! heel erg bedankt Eldert :D

Graag gedaan!:D

---------- Post toegevoegd Sat 3 Nov 2012 om 10:58 ----------

als ik zaterdag bestelling doe hebk die dan maandag of?

Zaterdag besteld is dinsdag in huis, wij werken wel in het weekend. Enkel werkt post nl niet in het weekend.

---------- Post toegevoegd Sat 3 Nov 2012 om 10:59 ----------

wanneer krijgen jullie de stevia druppels van NOW foods weer binnen?

Dit hebben we over 2/3 weken weer op voorraad. ;)

In de Peptopro zit een ander schepje, rechthoekig van doorsnede.

Op de verpakking staat echter nog steeds dat de inhoud van een maatschep 10 g is, klopt dit wel?

Ik heb het idee dat het nog geen 5 g is.

Wat is het verschil tussen Alive! Once Daily Multi Vitamin & Alive! Once Daily Multivitamin Men's (Ultra Potency) ?

In de Peptopro zit een ander schepje, rechthoekig van doorsnede.

Op de verpakking staat echter nog steeds dat de inhoud van een maatschep 10 g is, klopt dit wel?

Ik heb het idee dat het nog geen 5 g is.

Klopt inderdaad, 1 serving is namelijk 2 schepjes bij die schepjes.

---------- Post toegevoegd Sat 3 Nov 2012 om 12:48 ----------

Wat is het verschil tussen Alive! Once Daily Multi Vitamin & Alive! Once Daily Multivitamin Men's (Ultra Potency) ?

Alive multi vitamine bevat 24 vitamines en mineralen en de men's 23. Verder zit er in de men's vitamine stoffen voor je prostate en bij de multi vitamine niet. ;)

Oké goed om te weten! Waarvoor is de dosering 's ochtends? En is dit ook iets wat op een bepaald niveau moet komen door het langer te gebruiken zoals bij creatine?

Zou ik misschien nog antwoord op mijn vervolg vraag over agmatine mogen? :)
En ik zie dat hij gister net op uitverkocht is gezet.. Komt deze wel weer terug??

Heb jullie een pm gestuurd. Een item zat niet bij min bestelling. De titel klopt alleen niet. Had op reply geklikt ipv nieuwe bericht. Gr

hoeveel gram carbs in 1 zo'n sample van perfect pancakes?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven