XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Complexe koolhydraten worden juist niet snel opgenomen. ;)

Het voordeel van complexe koolhydraten is dat ze voor een langdurige periode energie kunnen leveren, en daarom een kleinere kans hebben om opgeslagen te worden als vet.

Excuses Tim, je hebt gelijk;) mijn collega probeerde waarschijnlijk te zeggen dat ze gelijkmatiger worden opgenomen door het lichaam;) Goed dat je zo scherp bent! :D

Excuses Tim, je hebt gelijk;) mijn collega probeerde waarschijnlijk te zeggen dat ze gelijkmatiger worden opgenomen door het lichaam;) Goed dat je zo scherp bent! :D

Geen probleem. :)

Maar zou iemand mijn berichtje kunnen beantwoorden? Ik snap dat hij misschien wat moeilijk te beantwoorden is maar ik word nu al een tijdje doorverwezen. ;)

Het ligt er maar net aan wat jij wilt. Aminozuren worden in ongeveer 15 minuten opgenomen. Je zou ze kunnen nemen tijdens het ontbijt, zodat je lichaam snel aminozuren heeft aangezien je de hele nacht niet hebt gegeten. Je zou ze als voorbereiding kunnen nemen voor de training, tijdens de training voor bescherming, en na de training voor snel herstel.

Glutamine is trouwens een aminozuur die vooral bedoeld is voor spieropbouw. Je kunt beter een completer aminozuurprofiel kopen (of combineren met), maar zoals ik al zei, het is maar net wat het beste bij jou past.

ze worden op 15min opgenomen waarom moet je ze dan 30-45 min op voorhand nemen? omdat dan pas uit de capsule is en in lichaam verdeeld is of?

Ref C624522. Weer supersnel Binnen! en Top van de extra samples!!

Laat trouwens een sample van Strong! gehad. Ging als een idioot:D

Is inderdaad fijn spul ;)

ze worden op 15min opgenomen waarom moet je ze dan 30-45 min op voorhand nemen? omdat dan pas uit de capsule is en in lichaam verdeeld is of?

Waarschijnlijk omdat het hier over specifiek het aminozuur glutamine gaat. Deze gebruikt je lichaam om je spieren op te bouwen, glutamine kun je dus het beste voor en/of na de training gebruiken voor een goede voorbereiding, of sneller herstel. Als je de capsule 30-45 minuten voor de training inneemt heeft je lichaam dus genoeg tijd om gebruik te maken van de glutamine.

Echter is het wel zo dat je lichaam ook andere aminozuren nodig heeft om spieren op te bouwen, ik zou daarom adviseren om een zo'n breed mogelijk aminozuur profiel binnen te krijgen.

Of gewoon een fatsoenlijke maaltijd eten voor het trainen.... De eiwitten in kip/vis/rund bevatten meer dan genoeg glutamine (en andere aminozuren) , of je neemt een shake indien tijdnood. snap het nut van amino capsules echt niet (behalve meer geld voor de supp bedrijven). No hate intended, <3 B&F

Laat trouwens een sample van Strong! gehad. Ging als een idioot:D

Heb het zelf ook geprobeerd, merkte niet heel veel, iets meer aders mss maar dat kan al snel door wat anders zijn. Merkte wel dat er 'iets' in mijn lichaam zat maar geen extra energie of focus. Trainingsmaat van me zei al dat hij hetzelfde had en hij minimaal drie scoops moet nemen om wat te merken maar dan ook wel lekker gaat. Toch jammer dat DMAA verboden is...

Behalve dat, snelle levering, goede producten. Vooral de Whey ben ik zeer over te spreken. Stracciatella is mijn favo, bitterkoekjes amaretto is ook echt een topper. Goed bezig iig B&F!

Normaal alleen meer samples dan degene die je standaard krijgt, maar kan zijn dat die even op waren. Bovendien krijg je al gratis extra spullen dus mag ik eigenlijk niet over zeuren ;)

Heb het zelf ook geprobeerd, merkte niet heel veel, iets meer aders mss maar dat kan al snel door wat anders zijn. Merkte wel dat er 'iets' in mijn lichaam zat maar geen extra energie of focus. Trainingsmaat van me zei al dat hij hetzelfde had en hij minimaal drie scoops moet nemen om wat te merken maar dan ook wel lekker gaat. Toch jammer dat DMAA verboden is...

Behalve dat, snelle levering, goede producten. Vooral de Whey ben ik zeer over te spreken. Stracciatella is mijn favo, bitterkoekjes amaretto is ook echt een topper. Goed bezig iig B&F!

Normaal alleen meer samples dan degene die je standaard krijgt, maar kan zijn dat die even op waren. Bovendien krijg je al gratis extra spullen dus mag ik eigenlijk niet over zeuren ;)
Bedankt voor je complimenten. Waardeer ik :) Met de Whey (Perfection) van Volactive kunnen we een hele goede kwaliteit aanbieden tegen een hele mooie prijs. Absoluut een aanrader!

Ralf

Heb al 3 maal onderstaande mail verzonden naar jullie:

Beste,

Ik heb de betaling gisteren gedaan, ik stuur in de bijlage even de betalingsbevestiging door.
Is het mogelijk de bestelling vandaag al te verzenden aangezien er morgen steeds iemand aanwezig is op het afleveringsadres, en dit volgende week niet het geval is.

Mvg,

Jonas

Vorige 2 malen werd de bestelling onmiddellijk verzonden, nu krijg ik geen antwoord...

Toennet nog een keertje een bestelling gedaan! Morgen in huis toch?:D Referentienummer C625988

40% KORTING op MultiVitamin for Men

Kortingscode: MultiBioMen-40gjxf4

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze actie loopt tot Dinsdag 13 November.

Heb al 3 maal onderstaande mail verzonden naar jullie:

Beste,

Ik heb de betaling gisteren gedaan, ik stuur in de bijlage even de betalingsbevestiging door.
Is het mogelijk de bestelling vandaag al te verzenden aangezien er morgen steeds iemand aanwezig is op het afleveringsadres, en dit volgende week niet het geval is.

Mvg,

Jonas

Vorige 2 malen werd de bestelling onmiddellijk verzonden, nu krijg ik geen antwoord...
Dat is inderdaad vreemd. Stuur me even een berichtje + bewijsje op service@ dan behandelen we het direct even :) Ik garandeer niets, maar het moet vast lukken.
Toennet nog een keertje een bestelling gedaan! Morgen in huis toch?:D Referentienummer C625988
Bedankt voor je order! :) Uiteraard, morgen inhuis! :thumbs:

Ralf

Dat is inderdaad vreemd. Stuur me even een berichtje + bewijsje op service@ dan behandelen we het direct even :) Ik garandeer niets, maar het moet vast lukken.

Bedankt voor je order! :) Uiteraard, morgen inhuis! :thumbs:

Ralf

Bedankt, morgen dan in huis zeker?
Top van jullie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven