MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Super, jij ook bedankt voor je order! :) Graag gedaan. Hoe groter de bestelling, hoe leukere cadeau's we erbij doen. Ookal staan ze er niet altijd bij:cool:

Ralf

Klopt, kreeg vandaag bij mijn bestelling een sample van 'Hyper Mass 5000' wat houdt het precies in?

'Hoe groter de bestelling, hoe leukere cadeau's' nu ben ik benieuwd wat ik krijg als ik volgende keer een grotere bestelling plaats haha.

Hallo BF,

kunnen jullie de liquid multi van Alive! in het assortiment opnemen?

Ik denk dat hier heel veel vraag naar zal zijn.

bvd

Klopt, kreeg vandaag bij mijn bestelling een sample van 'Hyper Mass 5000' wat houdt het precies in?

'Hoe groter de bestelling, hoe leukere cadeau's' nu ben ik benieuwd wat ik krijg als ik volgende keer een grotere bestelling plaats haha.
Hyper Mass is een weightgainer. Je kunt dit product eens uitproberen. Wie weet:D
Hallo BF,

kunnen jullie de liquid multi van Alive! in het assortiment opnemen?

Ik denk dat hier heel veel vraag naar zal zijn.

bvd
Ik ga het doorgeven :) Dankjewel voor je suggestie!

Ralf

Beste B&F,

Aangezien kerst en sinterklaas er weer aankomt vraag ik mij af; zijn er cadeaubonnen die bij jullie kunnen worden besteld? Zo, nee: gaan jullie daar iets mee doen in deze periode?

Beste B&F,

Aangezien kerst en sinterklaas er weer aankomt vraag ik mij af; zijn er cadeaubonnen die bij jullie kunnen worden besteld? Zo, nee: gaan jullie daar iets mee doen in deze periode?
Nee, op dit moment helaas niet. We hebben het idee wel uitgedacht en dat wordt ook al uitgewerkt, maar dat l ukt denk ik niet voor de kerst. We kunnen misschien wel iets regelen indien het zeer urgent is?

Ralf

Nee, op dit moment helaas niet. We hebben het idee wel uitgedacht en dat wordt ook al uitgewerkt, maar dat l ukt denk ik niet voor de kerst. We kunnen misschien wel iets regelen indien het zeer urgent is?

Ralf

Nee, dat is het niet, maar het is wel een leuk cadeau om zowel weg te geven als te ontvangen!

Is het normaal dat een bestelling die geleverd wordt in een kiala-punt niet direct wordt verzonden bij jullie in tegenstelling tot een bestelling die aan huis geleverd wordt? Aangezien ik voor de eerste maal met levering in een kiala-punt heb besteld en het deze keer niet zoals anders de volgende dag verzonden/onderweg is.

Is het normaal dat een bestelling die geleverd wordt in een kiala-punt niet direct wordt verzonden bij jullie in tegenstelling tot een bestelling die aan huis geleverd wordt? Aangezien ik voor de eerste maal met levering in een kiala-punt heb besteld en het deze keer niet zoals anders de volgende dag verzonden/onderweg is.
Dat klopt helemaal ;) . Bij een Kialazending wordt het natuurlijk ook het pakket dezelfde dag verzonden. Echter krijg je hier geen bevestiging van, deze krijg je pas wanneer het pakket klaar ligt. Verzending bij Kiala duurt doorgaans 3-4 werkdagen.

Ralf

Dat klopt helemaal ;) . Bij een Kialazending wordt het natuurlijk ook het pakket dezelfde dag verzonden. Echter krijg je hier geen bevestiging van, deze krijg je pas wanneer het pakket klaar ligt. Verzending bij Kiala duurt doorgaans 3-4 werkdagen.

Ralf

Ok bedankt, dat was dus het verschil. Ik kreeg geen bevestiging dus er was even wat twijfel of alles wel jusit verlopen was. :)

Wat is het grote verschil tussen de whey perfection en isolaat perfection? Ik zit met de nodige maag-darmklachten, zou het voor mij uitmaken welke ik pak?

Wat is het grote verschil tussen de whey perfection en isolaat perfection? Ik zit met de nodige maag-darmklachten, zou het voor mij uitmaken welke ik pak?

Isolaat is zuiverder en ook met minder carbs + vet, misschien beter voor jou dus.

isolaat is een stuk schoner;) minder KH en vet, meer eiwitten. Wat is het verschil tussen mass perfection en lean gain?

Volgens mij zijn het juist de eiwitten waar je lichaam moeite mee heeft, het verteren hiervan kost namelijk aardig wat energie. Wat je zou kunnen proberen is 2x een halve shake nemen en/of met wat meer water in verhouding dan aanbevolen (zodat de concentratie omlaag gaat). Neem daarbij wat licht verteerbaar eten.

Mocht je echt veel last hebben zou je altijd losse aminozuren kunnen nemen (denk aan pepto pro), dat zou helemaal geen maag problemen moeten opleveren.

Laatst bewerkt:
Je kan er ook enzymen bij nemen, dan neem je je voedingsstoffen beter op:) Deze hebben ze ook wel bij B&F :)

waarom zegt optimum da je hun glutaminen caps 30-45min voor een training moet nemen en eventueel direct na een training en best body nutrition die zeggen gewoon 3 caps nemen verdeeld over de dag?
dank bij voorbaat

waarom zegt optimum da je hun glutaminen caps 30-45min voor een training moet nemen en eventueel direct na een training en best body nutrition die zeggen gewoon 3 caps nemen verdeeld over de dag?
dank bij voorbaat

Het ligt er maar net aan wat jij wilt. Aminozuren worden in ongeveer 15 minuten opgenomen. Je zou ze kunnen nemen tijdens het ontbijt, zodat je lichaam snel aminozuren heeft aangezien je de hele nacht niet hebt gegeten. Je zou ze als voorbereiding kunnen nemen voor de training, tijdens de training voor bescherming, en na de training voor snel herstel.

Glutamine is trouwens een aminozuur die vooral bedoeld is voor spieropbouw. Je kunt beter een completer aminozuurprofiel kopen (of combineren met), maar zoals ik al zei, het is maar net wat het beste bij jou past.

Laatst bewerkt:

Kun je beter de Isolaat Perfection pakken, deze is nagenoeg lactose-vrij:) Waarschijnlijk bent u gevoelig voor lactose waardoor u last krijgt van de maag. ;)

isolaat is een stuk schoner;) minder KH en vet, meer eiwitten. Wat is het verschil tussen mass perfection en lean gain?

Exact!:D Het grootste verschil tussen de Mass Perfection en Lean Gain is dat de Mass Perfection Complexe koolhydraten bevat die gelijkmatiger en beter door het lichaam worden opgenomen, en meer en langdurig energie geven voor het lichaam en de spieren.;)

---------- Post toegevoegd Thu 8 Nov 2012 om 17:07 ----------

Je kan er ook enzymen bij nemen, dan neem je je voedingsstoffen beter op:) Deze hebben ze ook wel bij B&F :)

Inderdaad, je kunt hiervoor bijvoorbeeld de Super Enzymes pakken van Now Foods! ;)

Laatst bewerkt:
Exact!:D Het grootste verschil tussen de Mass Perfection en Lean Gain is dat de Mass Perfection Complexe koolhydraten bevat complexe koolhydraten die sneller en beter door het lichaam worden opgenomen, en meer en langdurig energie geven voor het lichaam en de spieren.;)

Complexe koolhydraten worden juist niet snel opgenomen. ;)

Het voordeel van complexe koolhydraten is dat ze voor een langdurige periode energie kunnen leveren, en daarom een kleinere kans hebben om opgeslagen te worden als vet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven