XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij de poeder krijg je een hogere dosering bcaa's binnen dan bij capsules. Dit betekend dat je van de Bcaa caps dan meer in moet nemen om aan dezelfde dosering te komen. De verhouding van Leucine, Iso-Leucine en Valine is wel hetzelfde met poeder en capsules ;)

bedankt voor duidelijke antwoord!

nog ff een klein bestellinkje geplaatst voor 10 uur :D

Zag die BB meals hier voorbij komen, goede post!

Als je nog wat leuke samples hebt mag je ze er natuurlijk bijdrukken!
ReferentienummerC624454

Grtz

hartstikke goed, geniet van de meals! Laat maar even weten wat je er van vond:D we zijn benieuwd! ik zal kijken of ik wat moois voor je mee kan zenden! :D Helaas hebben we op dit moment alleen samples van eigen merk beschikbaar;)

Tim

net nog een bestelling geplaatst ;), maar jammergenoeg duurt die bankoverschrijving vanuit belgie altijd zo verrekes lang. overmorgen nog niet in huis dus :fuux:

net nog een bestelling geplaatst ;), maar jammergenoeg duurt die bankoverschrijving vanuit belgie altijd zo verrekes lang. overmorgen nog niet in huis dus :fuux:
Bedankt voor je order! :) Je kan ook altijd voor MrCash, Paypal of MasterCard kiezen. Heb je ook een direct overschrijving en de volgende dag in huis! Zodra we de betaling binnen hebben, verzenden ew het direct. Vr/za in huis!

Ralf

Gebruik nu dexaprine en sinds kort een heel tablet en hoor zelfs me hartslag als ik gewoon op me stoel zit te niksen :D

Kan nooit gezond zijn dat spul, werd het niet verboden?

Gebruik nu dexaprine en sinds kort een heel tablet en hoor zelfs me hartslag als ik gewoon op me stoel zit te niksen :D

Kan nooit gezond zijn dat spul, werd het niet verboden?

Dexaprine met DMAA is verboden, zonder DMAA mag gewoon verkocht worden;)

Heb ik blijkbaar gemist dat de DMAA eruit is gehaald.

Rick, bedankt voor je bestelling! :) Uiteraard, ik zag deze al voorbij komen. Heb er wat extra's voor je ingedaan!:cool:

Altijd goed! Geniet ervan. Laat je 't even weten wat je ervan vond?

Ralf

De mass perfection in vanille smaak was super ;) (zou het mss zelfs binnekort wel eens willen bestellen)
De whey perfection white chocolate, ik ben zelf al geen echte fan van witte chocolade, maar het viel wel goed mee. niet dat ik er een hele pot van zou bestellen, maar als afwisseling zeker goed te doen ;)

B&F, waar is de Sport & Vitaliteit gebleven?

Toch wel erg benieuwd naar de bars, lang op gewacht. De introductieprijs is ook erg scherp, zou ze voor die prijs wel regelmatig binnenhalen denk ik. De 'reguliere' prijs is voor mij iets aan de hoge kant voor veelvuldig gebruik, dan zou ik ze echt alleen voor noodgevallen gebruiken.

Zijn er al plannen voor meer smaken of wachten jullie eerst de reactie op deze drie smaken af voordat jullie uit gaan breiden?

Net die maaltijden geprobeerd van jullie B&F en moet zeggen nog best te kanen :D

boordevol eiwit ( die van mij had iets van 57 gram die marrokaanse kip )

me gustaaaaaaa

Btw B&F kwil weereens een burner gaan proberen nog enige aanraders?

Vorige X ripped freak beviel me wel maar wil weereens wat anders proberen :D

Net die maaltijden geprobeerd van jullie B&F en moet zeggen nog best te kanen :D

me gustaaaaaaa

Ripped! van het huismerk zou binnenkort weer binnen zijn, ik kan je vertellen, ik zit nu op dag 3, ga nog steeds keihard erop :)

Toch wel erg benieuwd naar de bars, lang op gewacht. De introductieprijs is ook erg scherp, zou ze voor die prijs wel regelmatig binnenhalen denk ik. De 'reguliere' prijs is voor mij iets aan de hoge kant voor veelvuldig gebruik, dan zou ik ze echt alleen voor noodgevallen gebruiken.

Zijn er al plannen voor meer smaken of wachten jullie eerst de reactie op deze drie smaken af voordat jullie uit gaan breiden?
Het is inderdaad echt wel een jaar geleden toen we het voor het eerst over speculeerde, maar ze zijn er nu ook eindelijk: De Perfection Bars. De repen zijn inderdaad echt scherp geprijst. Ik weet zeker dat iedereen ze gaat proberen tijdens de introductie! Op dit inderdaad drie fantastische smaken, wie weet volgen er meer :)

me gustaaaaaaa

Ze zijn lekker he. De Performance Meals zijn echt goed hoor, handig en goedkoop. We krijgen er heel veel positieve reacties op :) Een burner, ja niet lastig. Ripped!, dat is op dit moment de burner. Makkelijk, werkzame ingrediënten en voldoende energie. Absoluut een aanradertje :)
Ripped! van het huismerk zou binnenkort weer binnen zijn, ik kan je vertellen, ik zit nu op dag 3, ga nog steeds keihard erop :)
Ripped! #1 Fatburner, snel vetverlies en fantastische energie!

Ralf

---------- Post toegevoegd Thu 8 Nov 2012 om 11:15 ----------

Ik hoop dat jullie huismerk eiwitrepen geen collageen eiwit bevatten , anders is het troep .
Bevat het uiteraard niet :)

Gister besteld, vandaag om 10u al in huis:D Jullie zijn top! Bedankt voor de extra samples Ralf. Ga zo door mannen ik blijf zeker bij jullie bestellen:)

waarom zegt optimum da je hun glutaminen caps 30-45min voor een training moet nemen en eventueel direct na een training en best body nutrition die zeggen gewoon 3 caps nemen verdeeld over de dag?
dank bij voorbaat

Gister besteld, vandaag om 10u al in huis:D Jullie zijn top! Bedankt voor de extra samples Ralf. Ga zo door mannen ik blijf zeker bij jullie bestellen:)
Super, jij ook bedankt voor je order! :) Graag gedaan. Hoe groter de bestelling, hoe leukere cadeau's we erbij doen. Ookal staan ze er niet altijd bij:cool:

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven