AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gadgets vergeten

Hey,

Vandaag heb ik mijn pakketje ontvangen (referentie C624194).

Spijtig genoeg ontving ik enkel de Isolaat Perfection en ontbraken de gadgets (3 - in - 1 multi shaker en whey protein exclusive).

Ik had graag de shaker eens getest want ik hoorde er al veel positieve reacties over!

Zou dan kiezen voor de magnificent, aangezien hier ook koolhydraten inzitten(waaronder WMS) plus nog verschillende amino's, creatine's en mineralen en vitamine's. Perfect voor het herstel;)

Dank voor het antwoord:D Zal dan één dezer dagen een potje Magnificent bestellen (voor de zoveelste keer, heerlijk product;))

Hey,

Vandaag heb ik mijn pakketje ontvangen (referentie C624194).

Spijtig genoeg ontving ik enkel de Isolaat Perfection en ontbraken de gadgets (3 - in - 1 multi shaker en whey protein exclusive).

Ik had graag de shaker eens getest want ik hoorde er al veel positieve reacties over!

Check je PM;)

---------- Post toegevoegd Mon 12 Nov 2012 om 19:56 ----------

Dank voor het antwoord:D Zal dan één dezer dagen een potje Magnificent bestellen (voor de zoveelste keer, heerlijk product;))

Graag gedaan, voor advies kan je altijd bij ons terecht:)

Wou ff zeggen dat ik die speculaas niet zo'n succes vind, heb het gevoel dak op een geur kaarsje sabbel :P

Wou ff zeggen dat ik die speculaas niet zo'n succes vind, heb het gevoel dak op een geur kaarsje sabbel :P

Smaak is natuurlijk persoonlijk, we krijgen hier namelijk ook veel positieve reacties op. Gelukkig hebben we genoeg andere smaken;)

Hebben jullie nog plannen om een niet-ultra concentrated pre-workout van het huismerk te formuleren? Ik heb destijds namelijk pre-workout power gekocht en besefte mij zojuist dat dit in verhouding een van de allerbeste pre-workouts was die ik ooit heb gehad! Ik geloof dat ik echter ergens las dat het niet echt een populair product was en dat deze zodoende is geschrapt, waarmee de hoop op een vervangend/soortgelijk product waarschijnlijk ook tevergeefs is?

Hebben jullie nog plannen om een niet-ultra concentrated pre-workout van het huismerk te formuleren? Ik heb destijds namelijk pre-workout power gekocht en besefte mij zojuist dat dit in verhouding een van de allerbeste pre-workouts was die ik ooit heb gehad! Ik geloof dat ik echter ergens las dat het niet echt een populair product was en dat deze zodoende is geschrapt, waarmee de hoop op een vervangend/soortgelijk product waarschijnlijk ook tevergeefs is?

Ik ga hier morgen voor je op terug komen, het is namelijk voor mij ook niet duidelijk of er een product met deze samenstelling komt. Hoor je morgen weer van ons;)

Net eiwitrepen van Granny besteld. 25 gram eiwitten per reep tegen 20.5 voor die van B&F-shop voor dezelfde prijs. Wel zijn die laatste veel lager in carbs maar voor mijn gebruik maakt dat niets uit. Heb wel een eiwit-reep van B&F gekozen als cadeau dus ben benieuwd naar het verschil.

Net eiwitrepen van Granny besteld. 25 gram eiwitten per reep tegen 20.5 voor die van B&F-shop voor dezelfde prijs. Wel zijn die laatste veel lager in carbs maar voor mijn gebruik maakt dat niets uit. Heb wel een eiwit-reep van B&F gekozen als cadeau dus ben benieuwd naar het verschil.

Eiwit repen van granny's zijn prima te doen, maar er gaat niks boven de perfection bar:p Repen zijn dan ook goed te nemen in een dieet.

Check je PM;)

Net PM gelezen en bedankt voor de snelle oplossing!
Daarom kies ik Body en Fit...prima service (en uitstekende kwaliteit natuurlijk ook)

Graag gedaan, altijd fijn een tevreden klant:)

Na het trainen vandaag een shake whey perfection gehad van een vriend. Choco-caramel is werkelijk waar goddelijk! Weet mijn volgende bestelling al:D Zijn zeker veel klanten te spreken over? ;)

Na het trainen vandaag een shake whey perfection gehad van een vriend. Choco-caramel is werkelijk waar goddelijk! Weet mijn volgende bestelling al:D Zijn zeker veel klanten te spreken over? ;)

Heel veel positieve reacties op de whey perfection! Qua smaak is het maar net waar je houd. Maar er is voor iedereen wel wat als je de keuze uit 27 smaken hebt. :D

Ben hier ook wel voor te vinden
Volgend product is bijvoorbeeld interessant (geen honderd ingredienten in kleine hoeveelheden...)
http://www.bodybuilding.com/store/bodybuilding-platinum-series/scream.html

Combinatie van WMS met aminozuren is ook zeker goed. Vooral als je bijv. een een periode geen creatine wil. Als je dat wel wil, zou ik absoluut Magnificent willen. Dan heb je het makkelijkste, lekkerste en effectiefste ding. Ik ben ermee 2KG vvm gegroeid.

Combinatie van WMS met aminozuren is ook zeker goed. Vooral als je bijv. een een periode geen creatine wil. Als je dat wel wil, zou ik absoluut Magnificent willen. Dan heb je het makkelijkste, lekkerste en effectiefste ding. Ik ben ermee 2KG vvm gegroeid.

Inderdaad Zuipschuit helemaal correct:D Goed om te horen dat je er al 2 kg mee bent gegroeid! Ga zo door!;)

Gisteren besteld en vandaag al ontvangen. Die perfection bars zijn echt lekker! Had hoge verwachtingen maar dit is zoveel beter dan ik gedacht had.
Hopelijk is het mogelijk om de prijs zo laag te houden, dat zou echt ideaal zijn.
Vanmiddag dan nog even Strong testen :)

Gisteren besteld en vandaag al ontvangen. Die perfection bars zijn echt lekker! Had hoge verwachtingen maar dit is zoveel beter dan ik gedacht had.
Hopelijk is het mogelijk om de prijs zo laag te houden, dat zou echt ideaal zijn.
Vanmiddag dan nog even Strong testen :)
Super, fantastisch om te horen! :) We hadden zelf ook enorm hoge verwachtingen van de Perfection Bars, ze zijn zacht, heerlijk van smaak en superfijn! Ik weet zeker dat Strong! je ook niet tegen gaat vallen, onze beste pre-workout met een fanatische pomp en krachttoename.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven