XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
We zijn net::D
sinterklaas_auto-290x300.jpg

- Deze aanbieding kan alleen worden gebruikt in de webshop op www.bodyenfitshop.nl (Dus niet in de winkels)
- Deze aanbieding kan worden geclaimt tot en met donderdag 15 november. Hierna geldt de €5 korting op Recon van Musclepharm niet meer!
Nee die brengen GRATIS spulletjes :trollface: :D
Grapje :p

vraagje aan Ralf en/of Stefan

Ik heb net een bestelling gedaan, referentie C628543, en heb er een opmerking bij gezet betreffende shakebeker en samples die ik nog tegoed had van vorige bestellingen. Kunnen jullie checken of dit er nu bij gaat?

Ik heb ook nog 3 kortingscodes vanwege reviews van 5% die niet pakken. Ze zijn van 7 augustus, maar ze doen het niet. Ik was ze vergeten bij vorige bestellingen. Er staat geen vervaldatum bij. Ik zal ze hier niet noemen, anders gaat iedereen ze proberen :D. Wat kan het probleem zijn?

Laatst bewerkt:
Ik heb ook nog 3 kortingscodes vanwege reviews van 5% die niet pakken. Ze zijn van 7 augustus, maar ze doen het niet. Ik was ze vergeten bij vorige bestellingen. Er staat geen vervaldatum bij. Ik zal ze hier niet noemen, anders gaat iedereen ze proberen :D. Wat kan het probleem zijn?

Was je al ingelogd toen je die kortingscode probeerde? Dat is meestal het probleem..

Ha B&F, besloten toch maar aan de vitD en omega te gaan, en gelijk wat protein bars meegepikt! Zou leuk zijn als jullie een van de nieuwe Whey Perfection smaken erbij zouden doen!
Bedankt! C628667

Was altijd wel tevreden met b&f maar de laatste 3 leveringen waren toch minder vond ik.

De aller eerste keer dat ik bij jullie bestelde kreeg ik het product de volgende dag geleverd aan huis en betaalde ik het geld aan de postbode. Aangezien je hiervoor meer moet betalen, betaal ik altijd met overschrijving en dan duurt het wel even voor de betaling in orde is via de banken en dan wordt het pakketje pas verstuurd.

Mijn laatste bestelling heb ik dan maar weer via rembours gedaan 3 dagen geleden en komt het alweer pas 5 dagen erna aan. Wat is er gebeurd met de dag erna levering? Heb met andere woorden 5 euro extra betaald terwijl ik even goed met overschrijving had kunnen betalen en dan had ik het ook dinsdag gehad.

Ok, dat ik het niet in het weekend geleverd krijg, maar dan toch maandag?

Kan je deze bestelling annuleren aangezien ze toch pas dinsdag aankomt of niet?

Ik heb net een bestelling gedaan, referentie C628543, en heb er een opmerking bij gezet betreffende shakebeker en samples die ik nog tegoed had van vorige bestellingen. Kunnen jullie checken of dit er nu bij gaat?

Kortingscodes worden altijd gekoppeld ana het emailadres waarmee de order besteld is. Als je ingelogd bent, moet het werken :)
Ha B&F, besloten toch maar aan de vitD en omega te gaan, en gelijk wat protein bars meegepikt! Zou leuk zijn als jullie een van de nieuwe Whey Perfection smaken erbij zouden doen!
Bedankt! C628667
Top, bedankt voor je order! Als je het als opmerking hebt aangegeven, gaan we ons best doen!
Was altijd wel tevreden met b&f maar de laatste 3 leveringen waren toch minder vond ik.

De aller eerste keer dat ik bij jullie bestelde kreeg ik het product de volgende dag geleverd aan huis en betaalde ik het geld aan de postbode. Aangezien je hiervoor meer moet betalen, betaal ik altijd met overschrijving en dan duurt het wel even voor de betaling in orde is via de banken en dan wordt het pakketje pas verstuurd.

Mijn laatste bestelling heb ik dan maar weer via rembours gedaan 3 dagen geleden en komt het alweer pas 5 dagen erna aan. Wat is er gebeurd met de dag erna levering?

Ok, dat ik het niet in het weekend geleverd krijg, maar dan toch maandag?

Kan je deze bestelling annuleren aangezien ze toch pas dinsdag aankomt of niet?
Dat is inderdaad heel vreemd. Wij versturen altijd jouw bestelde pakket direct, helaas zijn wij inderdaad afhankelijk van onze leverdiensten. Stuur me anders je referentienummer even, ga ik er achteraan voor je :)

Ralf

Bodyenfitshop is met afstand de beste webwinkel in Nederland.
Lange openingstijden, iedere dag bereikbaar, breed assortiment, de laagste prijzen en goede service. Een perfect voorbeeld van operational excellence 2.0 als je het mij vraagt.

Hulde!

• Like
Waarderingen: B&F
Bodyenfitshop is met afstand de beste webwinkel in Nederland.
Lange openingstijden, iedere dag bereikbaar, breed assortiment, de laagste prijzen en goede service. Een perfect voorbeeld van operational excellence 2.0 als je het mij vraagt.

Hulde!

:thumbs: Thanks!

krijg morgen me sample ervan binnen... kijk ik stiekem toch het meeste naar uit:D

Wil ik wat van die nieuwe eiwitrepen bestellen, ligt ING Ideal eruit :/

Als PWO kan je beter voor Strong! gaan. Hierbij voel ik zelf meer dan bij de Noxipro, terwijl dit toch altijd mijn favoriete PWO was;) Echt een aanrader Strong!:D Nog ff een vraagje aan B&F... Als ik moet kiezen tussen Magnificent en Anabolic WMS.. Wat zouden jullie kiezen en wat is het verschil?

Als PWO kan je beter voor Strong! gaan. Hierbij voel ik zelf meer dan bij de Noxipro, terwijl dit toch altijd mijn favoriete PWO was;) Echt een aanrader Strong!:D Nog ff een vraagje aan B&F... Als ik moet kiezen tussen Magnificent en Anabolic WMS.. Wat zouden jullie kiezen en wat is het verschil?

Zou dan kiezen voor de magnificent, aangezien hier ook koolhydraten inzitten(waaronder WMS) plus nog verschillende amino's, creatine's en mineralen en vitamine's. Perfect voor het herstel;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven