MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik iets wil bestellen kan ik niet op winkelwagen klikken is er iets fout op jullie site?

Eiwit repen van granny's zijn prima te doen, maar er gaat niks boven de perfection bar:p Repen zijn dan ook goed te nemen in een dieet.

Ik nam deze reactie als niet helemaal objectief maar je hebt helemaal gelijk vwb het verschil tussen die van Granny en B&F-shop. Die van Granny zijn dus echt niet lekker (heb 2 dozen) en zit wel meer vet in. De aardbei smaak van B&F is prima te doen, helemaal gezien de voedingswaarden en de prijs.

Ok heb besteld!
ReferentienummerC631338

Klantnummer276783

Datum13-11-2012

Vorige schaker zat wel vol met lekken gelieve hier rekening mee te houden danku!
En hopelijk een snelle en goede service as always <3

wss verkeerde plaats maar toch :p
pasta of rijst mag toch beiden in voedingschema? als je kracht/bodybuilding doet
100gram ongekookt is hoeveel gram gekookt? hoeveel gram eten smiddags en savonds?

Ik nam deze reactie als niet helemaal objectief maar je hebt helemaal gelijk vwb het verschil tussen die van Granny en B&F-shop. Die van Granny zijn dus echt niet lekker (heb 2 dozen) en zit wel meer vet in. De aardbei smaak van B&F is prima te doen, helemaal gezien de voedingswaarden en de prijs.
Super, dankjewel! De Perfection Bars zijn echt lekker en goed te doen. Het is natuurlijk zo dat het onvoorstelbaar is hoe lekker het is, tegen zo'n scherpe prijs. Dat is het voordeel als je contact het met de topproducenten in Europa!
Ok heb besteld!
ReferentienummerC631338

Klantnummer276783

Datum13-11-2012

Vorige schaker zat wel vol met lekken gelieve hier rekening mee te houden danku!
En hopelijk een snelle en goede service as always <3
Super dankjwel. Gaan we regelen morgen in huis. Ik ga er vanuit, als je dit als opmerking hebt aangegeven, dat dit er bij zit. :)
pasta of rijst mag toch beiden in voedingschema? als je kracht/bodybuilding doet
100gram ongekookt is hoeveel gram gekookt? hoeveel gram eten smiddags en savonds?
Dat is inderdaad even lastig te beoordelen. Gekookte rijst weegt namelijk meer als ongekookte rijst. Ik heb het wel eens gewogen, volgens mij wel bijna het dubbele. Hoeveel gram je neemt is totaal afhankelijk van je behoefte per dag, dus geheel zelf uitrekenen ;)

Ralf

Nog een bestelling geplaats : ReferentienummerC631536

Kan niet wachten tot het aankomt :D <3

De voedingswaarde van 100gr ongekookte rijst blijft gelijk na het koken. De rijst vult zich met water dus er komt geen voedingswaarde bij.. Dus snap niet zo goed waarom het relevant zou zijn om te weten hoe zwaar het weegt na het koken?

Daarnaast, hoeveel gram je moet nemen moet je zelf berekenen, is afhankelijk van je LBM en nog wat andere factoren.

Gelieve niet dit soort posts meer te posten in dit topic, mocht je vragen hebben doe zelf onderzoek, maak een apart topic aan of stuur me maar een pm;)

On: Binnenkort maar even een post Isolaat Perfection bestellen.
Kunnen jullie me de top 4 smaken vertellen BnF?

Hij kookt waarschijnlijk een hele pan voor 3 dagen en wilt dan weten hoeveel hij binnen krijgt aan voedingswaarden aangezien de rijst al gekookt is.

Gisteren iets besteld, vandaag ontvangen!

Helaas wel de verkeerde smaken van men PHD repen... maar via een pm naar de verantwoordelijk zijn we tot een oplossing kunnen komen. Terug sturen was een optie maar omdat het een heel gedoe is uit België heb ik geopteerd om ze te houden. En als tegenactie stuurt bodyenfitshop me een doos van hun nieuwe repen!

Snelle levering, Snelle feedback, Goede oplossing in mijn ogen!

;)

Gisteren iets besteld, vandaag ontvangen!

Helaas wel de verkeerde smaken van men PHD repen... maar via een pm naar de verantwoordelijk zijn we tot een oplossing kunnen komen. Terug sturen was een optie maar omdat het een heel gedoe is uit België heb ik geopteerd om ze te houden. En als tegenactie stuurt bodyenfitshop me een doos van hun nieuwe repen!

Snelle levering, Snelle feedback, Goede oplossing in mijn ogen!

;)
Dankjewel voor je feedback. Volgende bestellingen doen we het weer goed. De Perfection Bars zijn zeker lekker en absoluut een aanrader! :)

Ralf

wie o wie heet de gouden tip om de pannekoeken goed te kunnen bakken ;al verschillende dingen geprobeerd maar ik krijg geen fatsoenlijke pannekoeken terwijl ik met gewone pannekoeken daar dus echt geen problemen mee heb .....

wie o wie heet de gouden tip om de pannekoeken goed te kunnen bakken ;al verschillende dingen geprobeerd maar ik krijg geen fatsoenlijke pannekoeken terwijl ik met gewone pannekoeken daar dus echt geen problemen mee heb .....

Dikke pannenkoeken maken, veel vetstof gebruiken en lang genoeg laten bakken. Pannenkoek moet zo goed als klaar zijn voor je hun draait. Het is even oefenen, maar na een paar keer lukt het wel.

Dikke pannenkoeken maken, veel vetstof gebruiken en lang genoeg laten bakken. Pannenkoek moet zo goed als klaar zijn voor je hun draait. Het is even oefenen, maar na een paar keer lukt het wel.
Inderdaad. Wat ik zelf altijd doe is een goede pan met anti aanbaklaag gebruiken en per servering 2-3 kleine pannenkoeken maken. Deze bakken iets makkelijker. Natuurlijk op laag vuur en dan :meal:

Ralf

Hij kookt waarschijnlijk een hele pan voor 3 dagen en wilt dan weten hoeveel hij binnen krijgt aan voedingswaarden aangezien de rijst al gekookt is.
komt nog op hetzelfde neer toch? Wil ie 130 gram ongekookt pakt ie 1 pak van 400gram en verdeeld over 3x

Na een tijdje wat meer te hebben ingelezen op voedsel ga ik nu aan een voedingschema! en onder andere Ultra Fine Oats gaat me lekker helpen om kilo's te gainen, wish me luck! net 4kg besteld ;)

Inderdaad. Wat ik zelf altijd doe is een goede pan met anti aanbaklaag gebruiken en per servering 2-3 kleine pannenkoeken maken. Deze bakken iets makkelijker. Natuurlijk op laag vuur en dan :meal:

Ralf

oke zal eens een kleinere pan proberen ik maak 1 pannekoek per serving dus 50 gram poeder

Na een tijdje wat meer te hebben ingelezen op voedsel ga ik nu aan een voedingschema! en onder andere Ultra Fine Oats gaat me lekker helpen om kilo's te gainen, wish me luck! net 4kg besteld ;)
Helemaal goed, GOOD LUCK :thumbs: Bedankt voor je order, gaan we regelen!
oke zal eens een kleinere pan proberen ik maak 1 pannekoek per serving dus 50 gram poeder
Top, ben benieuwd! :)

Ralf

Klein vraagje,

Hebben jullie alweer PAM spray? Kan me herinneren dat die laatst op was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven