XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg zojuist een dubbele verzendbevestiging (C632431) in mijn mail, was de inpakker iets vergeten toe te voegen ofzo? :D

niks aan de hand, collega had de bestelling per ongeluk 2 keer aangeklikt. In ieder geval bedankt voor je oplettendheid;)

Nou mijn bestelling binnen met wat extra goodies (dat is wel echt goede service, hartelijk bedankt!)

Ik had die nieuwe eiwitrepen (Perfection Bar), die was op zich wel te doen (white choco).
En ik had Perfect Fit Protein cookie (white choco macadamia).....
....volgens mij zijn die koeken niet meer goed, 1 geprobeerd maar ze stinken heel erg en smaken ook niet goed. Ik vertrouw het niet.
Kan ik deze terug sturen ofzo?

ik stuur je een pm'tje:)

Is het mogelijk dat de oats in een plastic tas ofzo kan? Want ik moet meerdere dingen bestellen, en vaak gaan die zakjes nog wel eens scheuren.. en dan moet ik eerst alle potjes weer schoonmaken..

Anders bestel ik oats later als het niet kan, maar mischien is het voor jullie makkelijker om alles in 1x te kunnen leveren. ;)

Vandaag de samples binnen gekregen. En ook nog degene waarom ik gevraagd had!
Echt een super service jongens aangezien jullie heel wat envelopjes hebben moeten versturen de afgelopen dagen! Top

Waar staan die nieuwe shirts dan?

Is het mogelijk dat de oats in een plastic tas ofzo kan? Want ik moet meerdere dingen bestellen, en vaak gaan die zakjes nog wel eens scheuren.. en dan moet ik eerst alle potjes weer schoonmaken..

Anders bestel ik oats later als het niet kan, maar mischien is het voor jullie makkelijker om alles in 1x te kunnen leveren. ;)

Zal het doorgeven aan mijn collega's bij de inpak tafel, misschien hebben die toevallig een extra plastic zakje mee;). Zet dit dan alsnog bij opmerking neer, dan weten hun om welke bestelling het gaat.

Vandaag de samples binnen gekregen. En ook nog degene waarom ik gevraagd had!
Echt een super service jongens aangezien jullie heel wat envelopjes hebben moeten versturen de afgelopen dagen! Top

Graag gedaan, de samples vliegen er nog steeds uit:D

Waar staan die nieuwe shirts dan?

Komen er aan, als we ze binnen hebben komen de t-shirts gelijk op de site te staan.

Bedankt voor de samples! Ook nog de smaken waar ik naar vroeg, top!

aan de verpakking van Ultra Fine Oats moet zeker iets gedaan worden elke keer als ik er bestel is de zak kapot en ligt het over heel de doos en over de rest van de bestelling :s

Bedankt voor de samples! Ook nog de smaken waar ik naar vroeg, top!

Graag gedaan:)

Heel erg bedankt! Dan zal ik die bestelling zometeen even plaatsen. :)

Dan wachten wij je bestelling hier af;)

aan de verpakking van Ultra Fine Oats moet zeker iets gedaan worden elke keer als ik er bestel is de zak kapot en ligt het over heel de doos en over de rest van de bestelling :s

Het gaat inderdaad nog weleens mis, omdat we het zo goedkoop aanbieden is de verpakking helaas niet erg stevig. Maar we doen ons best om dit te verbeteren!

Allereerst bedankt voor de goede service en snelle levering van de vorige bestellingen !!
Ohw, en de samples niet vergeten natuurlijk !!

Zojuist ook 2 doosjes Ripped! besteld. Hoor over dit product namelijk veel goede dingen.
Lukt het ook om deze kleine bestelling vandaag nog te versturen?
Aangezien het product laatst was uitverkocht door de grote vraag :)

Referentie nummer is: C632634

Alvast bedankt !!

Graag gedaan:)

Dan wachten wij je bestelling hier af;)

Het gaat inderdaad nog weleens mis, omdat we het zo goedkoop aanbieden is de verpakking helaas niet erg stevig. Maar we doen ons best om dit te verbeteren!

ik meld dit maar even ter info voor de rest super tevreden over service :)

---------- Post toegevoegd Wed 14 Nov 2012 om 19:45 ----------

kan je een Perfection Bar eten in plaats van een whey shake te drinken of?

En ik heb er weer een mooie bestelling van gemaakt! :)

beantwoord;)

Allereerst bedankt voor de goede service en snelle levering van de vorige bestellingen !!
Ohw, en de samples niet vergeten natuurlijk !!

Zojuist ook 2 doosjes Ripped! besteld. Hoor over dit product namelijk veel goede dingen.
Lukt het ook om deze kleine bestelling vandaag nog te versturen?
Aangezien het product laatst was uitverkocht door de grote vraag :)

Referentie nummer is: C632634

Alvast bedankt !!

Thnx, we blijven ons best doen om onze klanten tevreden te houden, de ripped heb je morgen in huis:D

---------- Post toegevoegd Wed 14 Nov 2012 om 20:17 ----------

ik meld dit maar even ter info voor de rest super tevreden over service :)

---------- Post toegevoegd Wed 14 Nov 2012 om 19:45 ----------

kan je een Perfection Bar eten in plaats van een whey shake te drinken of?

Het eiwit gehalte in de repen is iets lager dan van een shake whey perfection, maar in principe kan dit gewoon:)

En ik heb er weer een mooie bestelling van gemaakt! :)

Ben benieuwd, bedankt voor je bestelling:D

Moet even zeggen namens me meid, ze was erg blij met haarr roze shakebekert :D

leuk iets B&F!:D

Probzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Bedankt voor de samples. De smaken waar ik om had gevraagd.
Jullie hebben ze 2x gestuurd naar mij, dus 4 samples gekregen :D

kan ik de l-glutaminen van best body nutriotion ook gewoon 30-45min voor training nemen zoals die van optimum,neem de bcaa's van optimum ook zo

jullie hebben bij jullie whey ook de samenstelling qua aminozuren staan.
misschien ook eens de hoeveelheden essentiële aminozuren vermelden zodat ik die niet steeds zelf moet optellen wanneer ik verschillende soorten probeer te vergelijken.

greetz!

Aan de mensen die hier Beta Aline gebruiken:
Gebruiken jullie het ook op rustdagen?
Merken jullie dat het ook echt beter werkt als je het ook op rustdagen neemt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven