AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe shirtjes zien er goed uit !

Verkopen jullie ook spullen als rijstkokers?
Lijkt me eerlijk gezegd wel iets voor B&F aangezien het niet alleen maar draait om supplementen en het juist Fitshop heet?

Klein vraagje,

Hebben jullie alweer PAM spray? Kan me herinneren dat die laatst op was.
Pam Spray is weer voorradig :)
Sorry, dat zijn aardbei, banaan, chocolade en straciatella.
Nieuwe shirtjes zien er goed uit !
Super dankjewel! :) We hopen op 2-3 weken dat ze binnen zijn. Maatje S t/m XL :)
vraagje:
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/vitamine-d/now-foods/vitamin-d-5000-iu/

die 240 capsules, zijn dat 2 doosjes van 120 ? moet namelijk voor een vriend ook mee bestellen en zou beter uitkomen dan 2 aparte doosjes te moeten kopen
Als je 120 caps besteld, heb je 120 caps. Bestel je 240 caps, krijg je een potje van 240 capsules :)

Ralf

Komt de Syntha-6 Caramel Latte misschien weer in het assortiment? Was één van mijn favorieten namelijk. :)

Bestelling weer binnen 1 dag binnen gekregen. Schepjes naast de zakken whey, oftewel top. Ik had niet gezien dat je geen smaak van het kadotje, whey sample, mocht kiezen, alhoewel ik heel nieuwsgierig was naar de speculaas smaak. Wel vind ik het dan iets drastisch om dan maar helemaal geen eerste kadotje erin te doen ;). Gelukkig had ik het tweede kado, de straps wel erbij zitten.

Straks ook maar weer ff een bestelling plaatsen:D grappig om te zien dat iedereen in de gym jullie shakers/ bidon gebruiken;) Spraak ook nog iemand over de repen, hij liet me een stukje banaan smaak proberen. Ook die is ergggg lekker:)

Bestelling weer binnen 1 dag binnen gekregen. Schepjes naast de zakken whey, oftewel top. Ik had niet gezien dat je geen smaak van het kadotje, whey sample, mocht kiezen, alhoewel ik heel nieuwsgierig was naar de speculaas smaak. Wel vind ik het dan iets drastisch om dan maar helemaal geen eerste kadotje erin te doen ;). Gelukkig had ik het tweede kado, de straps wel erbij zitten.

Excuses, als je je referentie nog even doorgeeft gaan we de missende sample meteen nasturen. Zal ik kijken of ik een speculaas sample voor je heb;)

Vandaag de whey-samples binnen gekregen. Speculaas en Stracciatella, ben benieuwd, morgen maar proberen.

Er zijn flink wat postzegels doorheen gegaan zeker? :D

Straks ook maar weer ff een bestelling plaatsen:D grappig om te zien dat iedereen in de gym jullie shakers/ bidon gebruiken;) Spraak ook nog iemand over de repen, hij liet me een stukje banaan smaak proberen. Ook die is ergggg lekker:)

Repen krijgen we erg veel positieve reacties over, persoonlijk vind ik white chocolate erg lekker:D. Tegenwoordig kan je ze ook kiezen als kado, zo kan je de andere smaken ook ervaren!

---------- Post toegevoegd Wed 14 Nov 2012 om 17:00 ----------

Vandaag de whey-samples binnen gekregen. Speculaas en Stracciatella, ben benieuwd, morgen maar proberen.

Er zijn flink wat postzegels doorheen gegaan zeker? :D

We hebben dan ook veel over voor onze klanten;)

Bedankt voor de samples!
Smaken Speculaas en Marshmellow beter met water of melk?

Ik krijg zojuist een dubbele verzendbevestiging (C632431) in mijn mail, was de inpakker iets vergeten toe te voegen ofzo? :D

Hallo,

Ik heb gister een bestelling geplaatst (ruim op tijd) maar helaas heb ik nog steeds niks thuis.
Tevens heb ik geen mail ontvangen met een track & trace code!
Ik wel weer niet op tijd krijgen?
Moeten jullie de tijd niet aanpassen op de website? (op de website staat voor 22.00 uur besteld volgende dag in huis)
Ik heb dit wel eens eerder mee gemaakt :(
Maar misschien komt hij vanavond nog????
C630033

Nou mijn bestelling binnen met wat extra goodies (dat is wel echt goede service, hartelijk bedankt!)

Ik had die nieuwe eiwitrepen (Perfection Bar), die was op zich wel te doen (white choco).
En ik had Perfect Fit Protein cookie (white choco macadamia).....
....volgens mij zijn die koeken niet meer goed, 1 geprobeerd maar ze stinken heel erg en smaken ook niet goed. Ik vertrouw het niet.
Kan ik deze terug sturen ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven