Remi AFCA
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 276
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 15%
On: Binnenkort maar even een post Isolaat Perfection bestellen.
Kunnen jullie me de top 4 smaken vertellen BnF?
??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
On: Binnenkort maar even een post Isolaat Perfection bestellen.
Kunnen jullie me de top 4 smaken vertellen BnF?
vraagje:
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/vitamine-d/now-foods/vitamin-d-5000-iu/
die 240 capsules, zijn dat 2 doosjes van 120 ? moet namelijk voor een vriend ook mee bestellen en zou beter uitkomen dan 2 aparte doosjes te moeten kopen
Serving Size: 1 Softgel
Servings Per Container: 240
Pam Spray is weer voorradigKlein vraagje,
Hebben jullie alweer PAM spray? Kan me herinneren dat die laatst op was.
Sorry, dat zijn aardbei, banaan, chocolade en straciatella.
Super dankjewel!
We hopen op 2-3 weken dat ze binnen zijn. Maatje S t/m XL 
Als je 120 caps besteld, heb je 120 caps. Bestel je 240 caps, krijg je een potje van 240 capsulesvraagje:
die 240 capsules, zijn dat 2 doosjes van 120 ? moet namelijk voor een vriend ook mee bestellen en zou beter uitkomen dan 2 aparte doosjes te moeten kopen

Ga ik wel van uitKomt de Syntha-6 Caramel Latte misschien weer in het assortiment? Was één van mijn favorieten namelijk.![]()

vraagje:

. Gelukkig had ik het tweede kado, de straps wel erbij zitten.Bestelling weer binnen 1 dag binnen gekregen. Schepjes naast de zakken whey, oftewel top. Ik had niet gezien dat je geen smaak van het kadotje, whey sample, mocht kiezen, alhoewel ik heel nieuwsgierig was naar de speculaas smaak. Wel vind ik het dan iets drastisch om dan maar helemaal geen eerste kadotje erin te doen. Gelukkig had ik het tweede kado, de straps wel erbij zitten.

Straks ook maar weer ff een bestelling plaatsengrappig om te zien dat iedereen in de gym jullie shakers/ bidon gebruiken
Spraak ook nog iemand over de repen, hij liet me een stukje banaan smaak proberen. Ook die is ergggg lekker
![]()
. Tegenwoordig kan je ze ook kiezen als kado, zo kan je de andere smaken ook ervaren!Vandaag de whey-samples binnen gekregen. Speculaas en Stracciatella, ben benieuwd, morgen maar proberen.
Er zijn flink wat postzegels doorheen gegaan zeker?![]()

Bedankt voor de samples!
Smaken Speculaas en Marshmellow beter met water of melk?

Bedankt voor de samples!
Smaken Speculaas en Marshmellow beter met water of melk?

Hallo,
Ik heb gister een bestelling geplaatst (ruim op tijd) maar helaas heb ik nog steeds niks thuis.
Tevens heb ik geen mail ontvangen met een track & trace code!
Ik wel weer niet op tijd krijgen?
Moeten jullie de tijd niet aanpassen op de website? (op de website staat voor 22.00 uur besteld volgende dag in huis)
Ik heb dit wel eens eerder mee gemaakt![]()
Maar misschien komt hij vanavond nog?
C630033