Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb de pannekoeken besteld want die sample van laatst was me enorm bevallen qua smaak :meal:

Moet even zeggen namens me meid, ze was erg blij met haarr roze shakebekert :D

leuk iets B&F!:D

Probzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Haha graag gedaan, een leuk extra'tje voor de vrouwen;)

Bedankt voor de samples. De smaken waar ik om had gevraagd.
Jullie hebben ze 2x gestuurd naar mij, dus 4 samples gekregen :D

Graag gedaan, een gelukje dus;)

---------- Post toegevoegd Wed 14 Nov 2012 om 21:09 ----------

kan ik de l-glutaminen van best body nutriotion ook gewoon 30-45min voor training nemen zoals die van optimum,neem de bcaa's van optimum ook zo

Je kunt het gewoon een half uur tot 3 kwartier voor de training innemen, kan geen kwaad!

jullie hebben bij jullie whey ook de samenstelling qua aminozuren staan.
misschien ook eens de hoeveelheden essentiële aminozuren vermelden zodat ik die niet steeds zelf moet optellen wanneer ik verschillende soorten probeer te vergelijken.

greetz!

Zal het morgen doorgeven, bedankt voor de tip;)

Aan de mensen die hier Beta Aline gebruiken:
Gebruiken jullie het ook op rustdagen?
Merken jullie dat het ook echt beter werkt als je het ook op rustdagen neemt?

Beta alanine kan je ook prima op rustdagen innemen, is alleen maar positief!

Heb de pannekoeken besteld want die sample van laatst was me enorm bevallen qua smaak :meal:

Thnx, is ook een prima maaltijd met perfecte voedingswaarde:)

hebben jullie nog een advies voor sneller spier herstel?
Ik kan wel tot meer dan een week met spierpijn zitten.
Hoorde een aantal mensen praten over amino's maar ook weer zat die claimen dat het onzin is en je ze voldoende bij de shake hebt zitten.

hebben jullie nog een advies voor sneller spier herstel?
Ik kan wel tot meer dan een week met spierpijn zitten.
Hoorde een aantal mensen praten over amino's maar ook weer zat die claimen dat het onzin is en je ze voldoende bij de shake hebt zitten.
Vaak is enorme spierpijn het gevolg van een goede training. Magnificent direct na je training wil vaak enorm helpen. Daarnaast voldoende eiwitten per dag eten zou de "schade" enigzins moeten beperken. 2-4 dagen spierpijn moet echt wel het max zijn.

Ralf

We zijn ondertussen een paar dagen verder, is er al iets meer informatie over een eventueel nieuwe niet-ultra concentrated pre-workout zoals jullie Pre-Workout Power?

We zijn ondertussen een paar dagen verder, is er al iets meer informatie over een eventueel nieuwe niet-ultra concentrated pre-workout zoals jullie Pre-Workout Power?
Nee, helaas niet. We hebben van ons eigen merk enkel de Strong! Zoek je een alternatief voor Pre-Workout-Power Dan komt Assault toch het meest in de buurt.

Ralf

Strong kan prima!!

Weekaanbiedingen ?

Ik heb mijn pakket ontvangen! Grote doos van ruim 15 kg. :D En goed inpakken stond er op de bon.. nou dat is ook wel gebeurd! Allemaal van die 'plastic kadetjes' om de losse oats, en de overige apart weer in een doos!

Alles is schoon aangekomen, en nu kan ik met jullie producten ook weer schoon aankomen! :D

Echt bedankt mannen, jullie verdienen wel een pluim voor jullie klantvriendelijkheid!

Creatine Ethyl Ester capsules
Green Tea Slank
Glutamine
Glucosamine Chondrotine en MSM
ALlen van ons huismerk :)

Ik heb mijn pakket ontvangen! Grote doos van ruim 15 kg. :D En goed inpakken stond er op de bon.. nou dat is ook wel gebeurd! Allemaal van die 'plastic kadetjes' om de losse oats, en de overige apart weer in een doos!

Alles is schoon aangekomen, en nu kan ik met jullie producten ook weer schoon aankomen! :D

Echt bedankt mannen, jullie verdienen wel een pluim voor jullie klantvriendelijkheid!
Helemaal super om te horen. We doen dagelijks ons best om elk pakketje te verwerken. Blij dat het zo goed gelukt is! :) De "luchtzakjes" kun je ook heel goed gebruiken om mensen te laten schrikken:D

Ralf

Helemaal super om te horen. We doen dagelijks ons best om elk pakketje te verwerken. Blij dat het zo goed gelukt is! :) De "luchtzakjes" kun je ook heel goed gebruiken om mensen te laten schrikken:D

Ralf

En dat is de juiste instelling, en een goede om de concurrentie voor te blijven! :D Haha goede tip, ik zal mijn ouders eens goed laten schrikken! :roflol:

Even een vraagje is mijn pakket al verzonden? ReferentienummerC631536

Via onderstaande link kunt u de status van de zending bekijken.
Link zullen jullie wel terug vinden in database :p

Heb wel een mail gehad maar normaal zou het al gisteren moeten zijn aangekomen maar als ik op de link klik staat er enkel:

13.11.2012:
The parcel has been announced to PostNL and can be tracked

Dus het is nog niet @ POstNL ? XD

Laatst bewerkt:

....

Heb wel een mail gehad maar normaal zou het al gisteren moeten zijn aangekomen maar als ik op de link klik staat er enkel:

13.11.2012:

Goed bezig jonathan :roflol:

http://www.postnlpakketten.nl/klant...basicsearch.aspx?lang=en&B=3SZRHH9675267&D=BE

13.11.2012:

verwijder die link maar snel want je adres hier open en bloot gooien is niet echt slim :p

En dat is de juiste instelling, en een goede om de concurrentie voor te blijven! :D Haha goede tip, ik zal mijn ouders eens goed laten schrikken! :roflol:

Haha, succes ermee :D.

---------- Post toegevoegd Thu 15 Nov 2012 om 16:17 ----------

Link zullen jullie wel terug vinden in database :p

13.11.2012:

Check je PM. ;)

---------- Post toegevoegd Thu 15 Nov 2012 om 16:23 ----------

verwijder die link maar snel want je adres hier open en bloot gooien is niet echt slim :p

Don't worry, het referentienummer is alleen van ons. Niemand kan daar dus verder iets mee :).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven