MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb mijn bestelling deze namiddag rond 18u ontvangen. Had het niet echt verwacht vandaag te krijgen.

Dus heel erg blij het pakketje aangenomen en op mijn kot gelegd; na mijn boodschappen te gaan doen en maaltijd gegeten te hebben, het pakket open gedaan.
Echt rofl, eerste wat ik zie is die crack sample met zo'n nucleair waarschuwingsteken op. Dacht van, dit begint hier al goed.
Na het openen van de doos was het gewoon samples vissen lol; zaten er wel 10 in (had helaas wel al die whey perfections al eens gehad van die actie) + nog die gratis bidon en 2x shakebeker :D
Die emmers zijn best wel huge. De BCAA had ik wel iets groter verwacht. :cool:

Nu vroeg ik mij wel af. Hoe pak ik het volgende probleem aan; heb L-carnitine tartraat, Acetyl L-carnitine (ALC) en Animal Cuts en wel deze dus alle 3 dagelijks nemen.
Nu wil natuurlijk niet teveel carnitine per dag innemen.
Het eerste probleem is dat ik nu niet weet of er wel of geen carnitine in Animal Cuts zit, want op de site van jullie staat dit:
Metabolic Complex
• Guarana (22% caffeine)
• L-Carnitine
Maar op de verpakking zie ik dit niet staan.

Als ik ervan uitga dat er geen in zit, is het dan slim om bv. 2 capsules (=2x600mg ALC) Acetyl L-carnitine te nemen en 1 capsule (=500mg) L-carnitine Tartraat? Of moet het minder of mag het meer?

+ wanneer neem je best die Animal Cuts; voor maaltijd, tijdens of maakt het gewoon niet uit?

Laatst bewerkt:
Heb mijn bestelling deze namiddag rond 18u ontvangen. Had het niet echt verwacht vandaag te krijgen.

Dus heel erg blij het pakketje aangenomen en op mijn kot gelegd; na mijn boodschappen te gaan doen en maaltijd gegeten te hebben, het pakket open gedaan.
Echt rofl, eerste wat ik zie is die crack sample met zo'n nucleair waarschuwingsteken op. Dacht van, dit begint hier al goed.
Na het openen van de doos was het gewoon samples vissen lol; zaten er wel 10 in (had helaas wel al die whey perfections al eens gehad van die actie) + nog die gratis bidon en 2x shakebeker :D
Die emmers zijn best wel huge. De BCAA had ik wel iets groter verwacht. :cool:

Nu vroeg ik mij wel af. Hoe pak ik het volgende probleem aan; heb L-carnitine tartraat, Acetyl L-carnitine (ALC) en Animal Cuts en wel deze dus alle 3 dagelijks nemen.
Nu wil natuurlijk niet teveel carnitine per dag innemen.
Het eerste probleem is dat ik nu niet weet of er wel of geen carnitine in Animal Cuts zit, want op de site van jullie staat dit:
Metabolic Complex
• Guarana (22% "cafeïne">caffeine)
• L-Carnitine
Maar op de verpakking zie ik dit niet staan.

Als ik ervan uitga dat er geen in zit, is het dan slim om bv. 2 capsules (=2x600mg ALC) Acetyl L-carnitine te nemen en 1 capsule (=2x500mg) L-carnitine Tartraat? Of moet het minder of mag het meer?

+ wanneer neem je best die Animal Cuts; voor maaltijd, tijdens of maakt het gewoon niet uit?

ik ben ook begonnen met animal cuts, neem enkel een pakje in de ochtend
na het opstaan.. maar animal cuts raad zelf 2 pakjes aan 1 bij opstaan en eentje 4-6uur later (zie verpakking)
L-carnitine zit niet in animal cuts, heb enkele sites gechecked, denk dat dit een typfout is op de site van B&F..
voor de dosering van L-carnitine, das tussen 1-3 gram..

B&F, wanneer komt Thermo-Cuts binnen?
Ik wil morgenvroeg eigenlijk een grote bestelling doen, ik vind het het fijnste om het in 1x te doen omdat ik anders blijf aankloten met pakketjes. :P

@Iedereen.
Iemand die Lean Gainer Vanille heeft liggen en d'r vanaf wil? :)

Thermo-cuts laat helaas nog even op zich wachten. (ik denk 2 weken)

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Mijn bestelling is binnen: opti-men en opti-women! mn vriendin was blij verrast :) en ik hoop dat die vitamines e.d. me wat steun geven voor de komende (laatste) examenperiode :thumbs: bedankt voor de whey perfection samples b&fshop ik denk dat ik ondertussen een pot whey ermee kan vullen :roflol: dan deel ik ze maar wat uit aan vrienden die zijn er altijd heel blij mee :D

We doen bij elke bestelling samples. Dus als je vaak bestelt..:D

Met Whey Perfection maak je iedereen blij;)

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Als je mensen echt blij wil maken, stuur ze dan die myofusion protein sample van gaspari nutrition, de delicious vanilla smaak. Moest ik dit krijgen i.p.v. een milkshake zou ik het verschil niet merken!:D(Kon het vandaag toch even niet laten om eens een sample te testen, dus ff iets in schema vervangen :rolleyes: )

Hey Ilco,

bestelling 113328 werd onmiddellijk op vrijdag 14 mei betaald.
Normaal gezien zou dit reeds moeten overgeboekt zijn en
dienen we rekening te houden met twee (werk)dagen.
Kan je nazicht en het nodige doen ?

Thanks,

Daniell.

Laatst bewerkt:

ok, dus ik hoef het niet speciaal te vragen om samples te ontvangen bij mijn bestelling? :)
Ga binnenkort mijn eerste bestelling bij jullie maken, alleen nog afwachten op mijn paycheck haha :p (heeft voor mijn gevoel nog nooit zo lang geduurd :p)

Ik die net zo blij was met mijn geleverde bestelling; zie ik nu net dat ik 1x500gram Pure Muscle BCAA i.p.v. 2x500gram Magic EAA heb gekregen -_-

Hartelijk bedankt body en fit shop voor de pre workout samples!

Nu even een probleem, heb eentje geprobeerd (superpomp 250) op een lege maag en gemengd met water maar heb echt geen pomp of kick of iets dergelijks gehad ???
Enig idee waarom?

Ik heb totnutoe al NO Shotgun, Ultralife NOX Pump en NO Xplode NT geprobeerd. De eerste twee ook niets, NO Xplode NT wel duidelijk betere pomp!

Hey Ilco,

bestelling 113328 werd onmiddellijk op vrijdag 14 mei betaald.
Normaal gezien zou dit reeds moeten overgeboekt zijn en
dienen we rekening te houden met twee (werk)dagen.
Kan je nazicht en het nodige doen ?

Thanks,

Daniell.

zie PM;)

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

Ik die net zo blij was met mijn geleverde bestelling; zie ik nu net dat ik 1x500gram Pure Muscle BCAA i.p.v. 2x500gram Magic EAA heb gekregen -_-

Geregeld:D

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

Ik heb totnutoe al NO Shotgun, Ultralife NOX Pump en NO Xplode NT geprobeerd. De eerste twee ook niets, NO Xplode NT wel duidelijk betere pomp!

DE NT versie is duur maar wel echt heftig:cool:

Speciaal geregistreerd om mee te delen dat ik mijn bestelling binnen heb:

Gisteren middag om half 4 een pot whey besteld en om 4 uur verzonden, gevraagd om wat samples van PWO's (omdat ik daar nog geen ervaring mee heb en eerst wil proberen) maar daar had ik geen reactie op gekregen.

Vandaag bestelling binnen en tot mijn verbazing zag ik dan toch 6 (!) samples van Crack en NO-Xplode! inclusief shake beker!

Ik ga dan ook vanavond aan mijn hele team (van 15 man) deze shop aanbevelen voor al hun supplementen!

Speciaal geregistreerd om mee te delen dat ik mijn bestelling binnen heb:

Gisteren middag om half 4 een pot whey besteld en om 4 uur verzonden, gevraagd om wat samples van PWO's (omdat ik daar nog geen ervaring mee heb en eerst wil proberen) maar daar had ik geen reactie op gekregen.

Vandaag bestelling binnen en tot mijn verbazing zag ik dan toch 6 (!) samples van Crack en NO-Xplode! inclusief shake beker!

Ik ga dan ook vanavond aan mijn hele team (van 15 man) deze shop aanbevelen voor al hun supplementen!

:thumbs: Dank je!!!

Bestelling binnen, supersnel weer! :)
Is alleen iets fout gegaan: had een Multi-V superdeal gepakt (2x dus) maar er zit maar één in de doos..
En daarnaast wilde ik 3x ON Fish Oil softgels pakken maar heb ik blijkbaar 3x Flaxseed Oil softgels besteld, maar dat is mijn eigen domme fout. :rolleyes:

Bestelling binnen, supersnel weer! :)
Is alleen iets fout gegaan: had een Multi-V superdeal gepakt (2x dus) maar er zit maar één in de doos..
En daarnaast wilde ik 3x ON Fish Oil softgels pakken maar heb ik blijkbaar 3x Flaxseed Oil softgels besteld, maar dat is mijn eigen domme fout. :rolleyes:

Wat is het referentienummer? (stuur ik de multi even na:)

Hey B&F

Nog even een vraag over het bestellen? Tot hoe laat kan ik ongeveer nog bestellen zodat ik het de volgende dag kan ontvangen? (ben vaak laat thuis vanwege werk)
En anders: klinkt misschien dom, maar is er misschien een mogelijkheid dat ik het bijv. donderdag bestel, en het dan pas zaterdag voor het eerst aangeboden krijg? :P

Laatst bewerkt:
Niet te geloven, weer komen ze als ik eventjes weg ben :P
Ze doen het er echt om denk ik.

Referentie nummer: 113977.

Thanks. :)

regel ik nu direct:cool:

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

Hey B&F

Nog even een vraag over het bestellen? Tot hoe laat kan ik ongeveer nog bestellen zodat ik het de volgende dag kan ontvangen? (ben vaak laat thuis vanwege werk)
En anders: klinkt misschien dom, maar is er misschien een mogelijkheid dat ik het bijv. donderdag bestel, en het dan pas zaterdag voor het eerst aangeboden krijg? :P
~

tot en met 18:00 wordt alles direct verzonden:)

Dat kan wel, even aangeven bij opmerkingen:cool:

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

Niet te geloven, weer komen ze als ik eventjes weg ben :P
Ze doen het er echt om denk ik.

Dat lijkt er wel op:D Hij staat gewoon te wachten tot je weg bent..:hamer:

Ik heb een vraag over die citrulline malate ( http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren-alle/scivationprimaforce/citrulline-malate-21 ); zit daar eigenlijk een scoop bij, want staat op de verpakking dat 1 scoop = 2 gram. Ik zie hem namelijk niet zitten, zou zonde zijn om heel dat pak te doorzoeken als ik niet eens zeker weet of er een scoop in zit :D

Trouwens, die mensen die zo leveren; zijn dat altijd dezelfde personen in een bepaalde regio? Want heb diezelfde gast vandaag terug gezien, terwijl hij wat verder op in een winkelstraat pakjes aan het afleveren was.

Ik heb een vraag over die citrulline malate ( http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren-alle/scivationprimaforce/citrulline-malate-21 ); zit daar eigenlijk een scoop bij, want staat op de verpakking dat 1 scoop = 2 gram. Ik zie hem namelijk niet zitten, zou zonde zijn om heel dat pak te doorzoeken als ik niet eens zeker weet of er een scoop in zit :D

Trouwens, die mensen die zo leveren; zijn dat altijd dezelfde personen in een bepaalde regio? Want heb diezelfde gast vandaag terug gezien, terwijl hij wat verder op in een winkelstraat pakjes aan het afleveren was.

Dan zit de scoop in het poeder, even zoeken:D

Dat zal dan hetzelfde busje zijn geweest. Of het vaak dezelfde persoon is in dezelfde wijk, lijkt mij wel.. maar zal van plaats tot plaats verschillen. De TNT is een groot bedrijf:D

Het lullige is, ik ken zijn route ongeveer en hij is nooit hier voor 3uur doordeweeks dan.
Behalve vandaag dus :P

@ LuvQ: Hier in Nederland is dat wel zo, 1 bezorger krijgt een route die hij dagelijks moet rijden. Kan ook zijn dat er 2 bezorger op 1 route zitten, ligt eraan hoe groot de route of regio is. Dus hebben ze 2 diensten, 1 vroege en 1 wat later.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven