MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
bestelling 113598 goed ontvangen :)

ook bedankt voor de samples

Ik ben altijd zeer tevreden over de service, als er iets niet klopt wordt dit meteen verholpen en er is altijd iemand beschikbaar die je te woord staat, vind ik toch wel belangrijk

(enige ambetante is dat het met DNP is en dat ik dus steeds thuis moet blijven om zeker te zijn dat ik er ben als ze leveren, anders keren ze doodleuk terug naar Nederland, jammer dat het niet met de post gaat, maar ja muggeziften he :cool: )

anyway, ik kan er weer tegenaan voor enige tijd, eens weer door men voorraad heen kunnen jullie weer een bestelling van mij verwachten ;) :D

dank je:)

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

B&F is een topshop!

Ik had Alpha lipoic Acid van Kaizen besteld, maar dit was blijkbaar niet meer in stock en ter vervanging heb ik het 15 euro (!) duurdere InsoPro R van Scivation/PrimaForce kosteloos ontvangen. :)

:bow:

:D Graag gedaan!

De hydrolisaat is besteld, duurde wat langer dan gedacht maar goed.
Nu helaas nog wachten tot morgen :P
Ref: 113909

jullie waren gisteren mijn bidon vergeten, ik dit gemeld en vandaag al in huis (ben van vlaanderen) en een sampeltje of 10! Top werk!!

Goeie zaak :thumbs:
Hopelijk dit keer niet de samples vergeten :P

Whey perfection banana, gratis samples, snel bezorgt, toppie. :)

IS berry blast ook goed te doen met water ?

Dan denk ik dat ik die ga nemen. En maar hopen dat het me bevalt :)
die berry is goed te doen ik had de sample ervan geproeft hmmm!
moet eerst nog mn oude potten whey opmaken en daarna koop ik die van B&F
whey perfection ik denk berry,Cookies and cream, aardbei
deze vond ik erg lekker aardbei was met water net de yoghi drink van vroeger :D

Dan denk ik dat ik die ga nemen. En maar hopen dat het me bevalt :)

:thumb: 100%

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------

die berry is goed te doen ik had de sample ervan geproeft hmmm!
moet eerst nog mn oude potten whey opmaken en daarna koop ik die van B&F
whey perfection ik denk berry,Cookies and cream, aardbei
deze vond ik erg lekker aardbei was met water net de yoghi drink van vroeger :D

:)

Weer nieuwe bestelling gedaan. :)
Samples van Crack en Whey Perfection zijn welkom! :D
Bidon is niet zo nodig.

Referentie nummer: 113977

Laatst bewerkt:
Hartelijk bedankt body en fit shop voor de pre workout samples!

Nu even een probleem, heb eentje geprobeerd (superpomp 250) op een lege maag en gemengd met water maar heb echt geen pomp of kick of iets dergelijks gehad ???
Enig idee waarom?

Hartelijk bedankt body en fit shop voor de pre workout samples!

Nu even een probleem, heb eentje geprobeerd (superpomp 250) op een lege maag en gemengd met water maar heb echt geen pomp of kick of iets dergelijks gehad ???
Enig idee waarom?

Nee:D Zou gewoon moeten werken, de ene merkt wel meer als de ander.

@ Body en Fitshop : Oke, heb nog No-xplode liggen zal die ook nog gebruiken, moet alles gebruiken of gewoon helft ervan?

Ik wil even kijken of ik iets voel van een pre work out straks betaal ik dik 45,- voor iets wat voor mij niet werkt.

B&F, wanneer komt Thermo-Cuts binnen?
Ik wil morgenvroeg eigenlijk een grote bestelling doen, ik vind het het fijnste om het in 1x te doen omdat ik anders blijf aankloten met pakketjes. :P

@Iedereen.
Iemand die Lean Gainer Vanille heeft liggen en d'r vanaf wil? :)

Mijn bestelling is binnen: opti-men en opti-women! mn vriendin was blij verrast :) en ik hoop dat die vitamines e.d. me wat steun geven voor de komende (laatste) examenperiode :thumbs: bedankt voor de whey perfection samples b&fshop ik denk dat ik ondertussen een pot whey ermee kan vullen :roflol: dan deel ik ze maar wat uit aan vrienden die zijn er altijd heel blij mee :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven