Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een vraagje heb die low carb vital drink bij jullie besteld krijg je er een pompje bij?? Zou wel handig zijn.

Een vraagje heb die low carb vital drink bij jullie besteld krijg je er een pompje bij?? Zou wel handig zijn.

Helaas zit die er niet bij en kunnen wij deze ook niet los opsturen omdat wij hier geen pompjes hebben ;) Misschien kun je het dopje pakken voor de juiste dosering? :D

Ik heb gisteren 2 losse bestellingen gedaan en heb toen wat extra afslank eiwit sachets gevraagd voor mijn moeder. Misschien dat hierdoor iets in de bestelling is misgegaan. Ik wil jullie bedanken voor de extra zakjes, alleen de 2 producten die ik besteld had zaten niet in de doos!

Ik ontving de whey perfection met oat gewoon goed, alleen mijn laatste bestelling (ref nr: C637437) bevatte alleen een shaker en 2 eiwit sachets. Maar niet de ANABOLIC ZMA Body & Fit en Glucosamine, Chondroitine en MSM Now Foods. Hopelijk kan dit snel alsnog worden opgestuurd.

Misschien kunnen jullie verder in het vervolg een andere verpakking verzinnen voor de oats, want een zakje was al half open toen ik de verpakkingsdoos open maakte.

Verder ben ik heel tevreden over jullie producten. Heb al veel besteld de afgelopen weken, en hoop dat de achtergebleven producten snel alsnog binnen zijn!;)

Ik heb gisteren 2 losse bestellingen gedaan en heb toen wat extra afslank eiwit sachets gevraagd voor mijn moeder. Misschien dat hierdoor iets in de bestelling is misgegaan. Ik wil jullie bedanken voor de extra zakjes, alleen de 2 producten die ik besteld had zaten niet in de doos!

Ik ontving de whey perfection met oat gewoon goed, alleen mijn laatste bestelling (ref nr: C637437) bevatte alleen een shaker en 2 eiwit sachets. Maar niet de ANABOLIC ZMA Body & Fit en Glucosamine, Chondroitine en MSM Now Foods. Hopelijk kan dit snel alsnog worden opgestuurd.

Misschien kunnen jullie verder in het vervolg een andere verpakking verzinnen voor de oats, want een zakje was al half open toen ik de verpakkingsdoos open maakte.

Verder ben ik heel tevreden over jullie producten. Heb al veel besteld de afgelopen weken, en hoop dat de achtergebleven producten snel alsnog binnen zijn!;)

Excuses! We gaan het gelijk oplossen! Check je PM! ;)

Whey perfection Cookies & Cream is BY FAR mijn nieuwe favoriete shake.
Hij smaakt bijna identiek aan de Syntha-6 versie van Cookies & Cream, iets minder dik.

White Chocolate smaakt naar witte chocolade :) Knap hoor, kon mezelf niet voorstellen hoe jullie dat voor mekaar hebben gekregen, maar het smaakt er echt naar :)

Magnificent Fruit smaak is prima te kneizen, beetje aan de zoete kant (iets meer water erbij dus voor mij)
belangrijkste, het ligt niet zwaar op de maag.

Hij smaakt bijna identiek aan de Syntha-6 versie van Cookies & Cream, iets minder dik.

White Chocolate smaakt naar witte chocolade :) Knap hoor, kon mezelf niet voorstellen hoe jullie dat voor mekaar hebben gekregen, maar het smaakt er echt naar :)

Magnificent Fruit smaak is prima te kneizen, beetje aan de zoete kant (iets meer water erbij dus voor mij)
En shake jij whey perfection met water? Had vandaag whey perfection vanille met water geshaked, maar vond de shake toch minder intens dan als ik dat met chocolademelk doe. Dat is echt zo heerlijk he! :D

En shake jij whey perfection met water? Had vandaag whey perfection vanille met water geshaked, maar vond de shake toch minder intens dan als ik dat met chocolademelk doe. Dat is echt zo heerlijk he! :D

Magere melk :)
220ml magere melk + schep Whey perfection = voor mij de ideale samenstelling.

Volgens B&F (zie topic waar ze gratis samples weggaven) was dit toch een kloon account?

'SELF EDITED RANT' (RAGEMODE!)

Als je nou gewoon had gekeken wat voor posts ik had gemaakt, had je niet zoiets doms hoeven te zeggen.

1-2 paginas terug staat de FOTO van mijn bestelling.
Kloon account my ass.

Laatst bewerkt:

Whey Perfection blijven we complimenten over horen. Op onze websites kun je ook heel veel reviews vinden. We zijn echt trots op dit product :)
Haha ja (chocolade)melk geeft absoluut een lekkere romige sensatie :zuip:
Volgens B&F (zie topic waar ze gratis samples weggaven) was dit toch een kloon account?
Haha nee hoor ;) Je verward je vast met iemand anders.

Ralf

Aan de gebruikers van Strong!; ervaren jullie ook zo een dip na gebruik?
Mijn neef en ik gebruiken het nu 3/4 weken en zijn na het trainen helemaal uitgeput!
Overigens zijn wij erover uit dat het bij lange na niet in de buurt komt van Hard!
Misschien wat tips om met te combineren met wat anders? Gaan sowieso al 2 scoops (20gram) dextrose doorheen om de heerlijke smaak te maskeren. We hebben 2 scoops, 3 scoops en zelfs 4 scoops geprobeerd maar helaas zonder een verbluffend resultaat.

B&F ik bedoel dit absoluut niet aanvallend naar jullie toe ieder lichaam reageert natuurlijk anders op producten, wij zijn alleen opzoek naar meningen en ervaringen.

Aan de gebruikers van Strong!; ervaren jullie ook zo een dip na gebruik?
Ja!

Mijn neef en ik gebruiken het nu 3/4 weken en zijn na het trainen helemaal uitgeput!
Dat krijg je als je door je Pre-WO harder gaat trainen! :D

Overigens zijn wij erover uit dat het bij lange na niet in de buurt komt van Hard!
Dat klopt, daar zat namelijk DRUGS in. (Overigens toen nog legaal, nu niet meer) Namelijk die 1,3D zooi die toen in bijna elke Pre-WO zat. (Sorry b&f, ik was geen fan van die zooi, had niets met Hard! opzich te maken.)

Misschien wat tips om met te combineren met wat anders? Gaan sowieso al 2 scoops (20gram) dextrose doorheen om de heerlijke smaak te maskeren.
Niet zo moeilijk doen over smaak, daar is het niet voor.

B&F ik bedoel dit absoluut niet aanvallend naar jullie toe ieder lichaam reageert natuurlijk anders op producten, wij zijn alleen opzoek naar meningen en ervaringen.

Ik heb alleen maar lof over Strong!
Maar je hebt gelijk dat iedereen overal anders op reageert.

Ik kan je een tip geven, 3 scoops strong, en dan zelf 3 gram beta-alinine er doorheen gooien. Geloof mij, dat voel je vanaf de eerste dag. :)

Niets tegen b&f, maar ik vind dat ze (logisch voor de prijs) de dosering Beta-Alinene nogal ondergedoseerd hebben. Zelf wat erbij gooien is goedkoop en zeer effectief. Kreeg gelijk tintels vanmiddag, en minder snel vermoeide spieren.

Ik heb alleen maar lof over Strong!
Maar je hebt gelijk dat iedereen overal anders op reageert.

Ik kan je een tip geven, 3 scoops strong, en dan zelf 3 gram beta-alinine er doorheen gooien. Geloof mij, dat voel je vanaf de eerste dag. :)

Niets tegen b&f, maar ik vind dat ze (logisch voor de prijs) de dosering Beta-Alinene nogal ondergedoseerd hebben. Zelf wat erbij gooien is goedkoop en zeer effectief. Kreeg gelijk tintels vanmiddag, en minder snel vermoeide spieren.

Bedankt voor je feedback.

Wat betreft de vermoeidheid omdat ik een pwo gebruik; met Hard! ging ik veel harder. Meer gewicht, meer uithouding, niet weg te slaan van apparaten. Vandaar de verwondering.

Bedoel je deze pot?
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/beta-alanine-pure/

Wat betreft de vermoeidheid omdat ik een pwo gebruik; met Hard! ging ik veel harder. Meer gewicht, meer uithouding, niet weg te slaan van apparaten. Vandaar de verwondering.

Dat komt door de eerder genoemde DMAA:)

Bedoel je deze pot?
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/beta-alanine-pure/

Die gebruik ik ook, gewoon hem zelf ook bij mn Strong of NR1 in. nog minder verzuring:D

Bedoel je deze pot?

Ik snap 'em, maar het stofje wat toen in alle pre-wo's zat is nu bij wet verboten, en leek toch stiekum wel erg op ephedra :)

Thats it, enjoy, goed spul, niet duur!

Met Strong! of Nr1 heb je inderdaad allemaal ingrediënten die het uithoudingsvermogen bevorderen en zeker betere resultaten geven. Geranamine was inderdaad ontzettend goed ingrediënt waarmee je heel goed kan presteren. Gelukkig hebben we hele goede alternatieven.

Ralf

B&F, zouden jullie eens willen controleren of mijn pakketje vandaag nog aankomt?
Ik heb nl geen (werkende) track&trace gekregen en ze zijn daarnet al een ander pakje komen brengen.

edit: referentienummer vergeten :o C638281

Laatst bewerkt:
Neem jij altijd maar 1 schepje per shake? :D

Okee, ik neem er ook 1, maar dan met een HELE GROTE punt erop :D

Ik doe ook 1 ruime schep. :)
Ik mik op zo'n 25-30 gram eiwit per shake.
Die schepjes die er nu bij zitten zijn wel handig, lekker ruim.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven