MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

:D

ik heb onlangs RIPPED besteld bij body&fit shop,en ik had de vraag of ik deze kan combineren met een creatine die ik heb gekocht bij de apotheker?.of waar moet ik opletten?
mvg dannysan

Dit kan prima samen met creatine, geen probleem;)

MetZnAllenInEenRijVechtenTotdeDoodVoorSupplementen . com
:D:D

Gewoon allemaal voor de deur, de sterkste wint!

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 18:44 ----------

Prima te combineren met creatine Danny! Doe ik ook!
Ik neem aan dat de creatine van de apotheker dezelfde creatine is als degene die wij allemaal gebruiken ;)

:)

Ik wou net Omega 3 bestellen, maar ik merk dat je geen grotere hoeveelheden meer kan kopen (met een kleine korting)? Enkel de 100 stuks potjes?

Ik wou net Omega 3 bestellen, maar ik merk dat je geen grotere hoeveelheden meer kan kopen (met een kleine korting)? Enkel de 100 stuks potjes?

Dat klopt inderdaad andere versie is uitverkocht, verwachten ze snel weer te kunnen aanbieden;)

Zo, heb naast de pot whey eens wat pannekoeken bijbesteld. Ik ben benieuwd.

BESTELLING BINNEN!
bedankt B&F!

Vraagje, ik heb de Muscle Protect, maar er staat 1 dosering, 1 schepje op de zijkant. Er staat 1 schepje (=12,5 gram) maar nou kijk ik naar dat schepje, en het ziet eruit als het schepje van de D-Aspartic Acid, en die weegt zo'n 3 gram af.

Is DAA lichter? Of moet ik 2 schpjes doen voor 1 dosering Muscle protect?

Op mijn potje staat 2 maatscheppen is 1 dosering? Dan is dat vast bij die van jou ook.

Los stickertje op de pot idd. Makkelijkste is even afwegen :)

Thanx, die zit er bij mij niet op. Ik wacht wel ff de reactie van b&f af, maar ik gok dat je gelijk hebt, en dat ze het stickertje zijn vergeten :)
Heb heel ff geen goede weegschaal hier :)

Los stickertje op de pot idd. Makkelijkste is even afwegen :)

Inderdaad je moet het losse stickertje aanhouden! Dit betekend 2 maatschepjes per dosering! :D

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 09:02 ----------

Thanx, die zit er bij mij niet op. Ik wacht wel ff de reactie van b&f af, maar ik gok dat je gelijk hebt, en dat ze het stickertje zijn vergeten :)
Heb heel ff geen goede weegschaal hier :)

Shugga, Zuipschuit heeft inderdaad gelijk, waarschijnlijk is het stickertje per ongeluk van de pot gegaan of iets dergelijks ;)

Inderdaad je moet het losse stickertje aanhouden! Dit betekend 2 maatschepjes per dosering! :D

Bedankt, bij mij zit er GEEN los stickertje op de pot.
houd dat ff in de gaten, want anders vergissen mensen zich ;)

Verder weer TOP, bedankt!

FOTOOOOOOOOO!!!!
:D :D :D :D :D

Supplementen.jpg

Shit! Zal ik mijn adresgegevens even doorgeven? Die dubbele pot Strong!, Magnificent en DAA heb je voorlopig toch niet nodig :P Tegen die tijd is het vast over datum:eek:

Shit! Zal ik mijn adresgegevens even doorgeven? Die dubbele pot Strong!, Magnificent en DAA heb je voorlopig toch niet nodig :P Tegen die tijd is het vast over datum:eek:

:) haha, gaat sneller dan je denkt hoor :)
Strong! bijvoorbeeld neem ik 4 scoops, met 3gram Beta-Alinine extra :)
Dan daat het dus hard, dit ALLES is op over 60 dagen :)

Dat krijg je met de kwaliteit van b&f, dan blijf je maar kopen :)

:) haha, gaat sneller dan je denkt hoor :)
Strong! bijvoorbeeld neem ik 4 scoops, met 3gram Beta-Alinine extra :)
Dan daat het dus hard, dit ALLES is op over 60 dagen :)

Dat krijg je met de kwaliteit van b&f, dan blijf je maar kopen :)

Zo horen wij het graag:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven