Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F, zouden jullie eens willen controleren of mijn pakketje vandaag nog aankomt?
Ik heb nl geen (werkende) track&trace gekregen en ze zijn daarnet al een ander pakje komen brengen.

edit: referentienummer vergeten :o C638281
Vandaag in huis. De T&T verteld mij dat de chauffeur onderweg is :)

Ralf

Body en fitshop, zo moest elke online winkel zijn!!
Zakje oats was beschadigd tijdens transport, heb per direct een nieuwe zending gekregen met extra sampletjes. Niet voor niets zijn jullie nog mijn enige winkel waar ik supps koop. Bedankt voor de uitstekende service.

Laatst bewerkt:
Body en fitshop, zo moest elke online winkel zijn!!
Zakje oats was beschadigd tijdens transport, heb per direct een nieuwe zending gekregen met extra sampletjes. Niet voor niets zijn jullie nog mijn enige winkel waar ik supps koop. Bedankt voor de uitstekende service.
Super dankjewel voor je complimenten! :1e: We doen dagelijks ons best om snel te handelen, klantgericht oplossingen bedenken en dan kom je een heel eind :) Dankjewel! :thumbs:

Ralf

Gisteren mijn 2 gratis samples gekregen. Speculaas en cappuccino zoals gevraagd. Dank daarvoor!

Het is net aangekomen! ;)
Oats zijn heel en het is een white chocolate reep! Me happy! :D

Van koerierdienst veranderd?
Andere bestelwagen, andere persoon, andere kleding ...
Het is net hoe druk onze leverdienst het heeft. Ik weet dat in Vlaams België de pakketten worden overgedragen aan de DPD en anders moet het een extern iemand zijn geweest. Soms bij extreme drukte vallen ze terug op oproepkrachten.
Gisteren mijn 2 gratis samples gekregen. Speculaas en cappuccino zoals gevraagd. Dank daarvoor!
Helemaal leuk om te horen. Beide zijn ze superlekker. Geniet ervan :zuip:

Al een oplossing gevonden voor de scheurende zakken oats ?
We zijn nog wel zoekende naar een oplossing. We hebben zo'n grote voorraad oats staan, dat we voorlopig wel zakjes nog hebben. Echter praten we druk over om het op een andere manier te verpakking. Dat merk je dan vanzelf, tot die tijd zakjes :)

Ralf

We zijn nog wel zoekende naar een oplossing. We hebben zo'n grote voorraad oats staan, dat we voorlopig wel zakjes nog hebben. Echter praten we druk over om het op een andere manier te verpakking. Dat merk je dan vanzelf, tot die tijd zakjes :)

Ralf

Misschien de grote verpakkingen in emmers? A la Whey perfection? Denk dat niemand het erg vind om een eurotje of 2 extra neer te leggen, die emmers zijn ook leeg superhandig!

Mijn moeder begint wat tegen te werken :P

ojo95d.jpg

Misschien de grote verpakkingen in emmers? A la Whey perfection? Denk dat niemand het erg vind om een eurotje of 2 extra neer te leggen, die emmers zijn ook leeg superhandig!
We zijn er nog mee bezig. Bedankt voor je idee!:rolleyes: Zodra het veranderd, merken jullie dat snel genoeg.
Mijn moeder begint wat tegen te werken :P
Haha toffe foto!:cool: Snap ik, die fles rosé rechts krijgt natuurlijk niet meer de mooiste plekjes.:D

Ralf

jullie hebben de lekkerste protein bars (srs) jammer dat ik er geen geld voor heb momenteel, heb net 1 sample op en was heel erg lekker!

Ik win t van je ;)

Me magnificent en me muscle protect liggen in me auto in me sporttas :)

jrczye.jpg

fuark kon ik maar zoveel supps veroorloven

We zijn er nog mee bezig. Bedankt voor je idee!:rolleyes: Zodra het veranderd, merken jullie dat snel genoeg.

Haha toffe foto!:cool: Snap ik, die fles rosé rechts krijgt natuurlijk niet meer de mooiste plekjes.:D

Ralf

Heb zojuist 3 dozen eiwitrepen gekocht

van elke smaak 1 , hopelijk stellen ze mij niet teleur

Dit gaat zo op ook nog :D
Me vriendin is ook groot gebruiker he.

Heb altijd 2 of 3 smaken Whey Perfection op voorraad.
2 Smaken Cassein perfection, en heb een fetish met pre-workouts zoals je ziet :D
:roflol::roflol: damn, das een hele hoop!!

Ik heb nog een paar andere pre workouts, omega 3 en ZMA. That's it.

dejif.jpg

Beetje afwisseling tussen eiwitjes kan nooit kwaad. :zuip:

Heb zojuist 3 dozen eiwitrepen gekocht

van elke smaak 1 , hopelijk stellen ze mij niet teleur
Bedankt voor je order. Gaan we regelen :)
Ik win t van je ;)

Me magnificent en me muscle protect liggen in me auto in me sporttas :)
Haha, wedden dat ik win? Mijn voorraad is denk ik, bescheiden uitgedrukt, iets groter:eek:
Dit gaat zo op ook nog :D
Me vriendin is ook groot gebruiker he.

Heb altijd 2 of 3 smaken Whey Perfection op voorraad.
2 Smaken Cassein perfection, en heb een fetish met pre-workouts zoals je ziet :D
Haha, kan er om glimlachen.
Beetje afwisseling tussen eiwitjes kan nooit kwaad. :zuip:
Zozo, toe maar. Mooie rooie potten! Leuke en goede producten vallen direct op (die witte emmers);)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven