Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even de mensen erop attenderen dat mijn log word uitgebreid vanaf morgen!

Als jij benieuwd bent naar de werking van DE ULTIEME stack aan supplementen, dan moeten jullie even volgen.

Ik zal wel weer bakken met haat krijgen over hoe 'overrated' supplementen zijn, maar mijn voeding is 100%, training 100% en ik wil natty blijven. Plus ik heb bakken met MONEY! :) lol

Dus, vanaf morgen in totaal (ALLES VAN B&F huismerk!!!)

- Whey perfection
- Magnificent
- Muscle protect
- Strong!
- Beta-Alinine (los, 2 gram extra in de pre-wo)
- Ripped!
- D-Apartic Acid
- PeptoPro (extra 4 gram in de post-wo)
- Multivitamine (ENIGE wat niet van B&F is)

Dus.... beter dan dit worden supplementen stacks niet.
Check m'n log vanaf morgen! En THANKS B&F, want jullie producten zijn AWESOME!

Ik ben benieuwd wat B&F hierover te zeggen heeft, betere stack dan dit bestaat niet toch? :)

Net weer een kleintje geplaats met protein bars.. Begreep dat jullie eraf moesten:P

Hebben jullie nog wat samples liggen waar jullie vanaf moeten of die getest moeten worden?
C637506

greetzz

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 15:02 ----------

- Whey perfection
- Magnificent
- Muscle protect
- Strong!
- Ripped!
- D-Apartic Acid

:sad:

kleine bestelling gedaan met roze shaker voor de vriendin
Bedankt voor je bestelling. Die roze shakebeker is leuk he! We merken dat heel veel vrouwelijke klanten dit zeker waarderen!:cool: Om voor jullie het scherm even met een mooie kleur te vulleN:

Drinkbeker%20dames.jpg

Even de mensen erop attenderen dat mijn log word uitgebreid vanaf morgen!

Als jij benieuwd bent naar de werking van DE ULTIEME stack aan supplementen, dan moeten jullie even volgen.

Ik zal wel weer bakken met haat krijgen over hoe 'overrated' supplementen zijn, maar mijn voeding is 100%, training 100% en ik wil natty blijven. Plus ik heb bakken met MONEY! :) lol

- Whey perfection
- Magnificent
- Muscle protect
- Strong!
- Ripped!
- D-Apartic Acid

Dus.... beter dan dit worden supplementen stacks niet.
Check m'n log vanaf morgen! En THANKS B&F, want jullie producten zijn AWESOME!

Ik ben benieuwd wat B&F hierover te zeggen heeft, betere stack dan dit bestaat niet toch? :)
Dat is een flinke stack. :thumbs: Uitgebreider kan niet :)

Ralf

Ik zie dat bij de Cell-Tech een prijs staat. Is deze al leverbaar?

Fish Oil van ON al iets geweten? :D

Haha we zijn benieuwd!:D we horen het wel, geniet er van!:cool:

mijn sample aardbei/kiwi is ook zijn maagdelijkheid kwijt. Super lekker! Vaak merk je de hele tijd nog dat je whey hebt genomen.. Ik drink het vaak snel en dan boer je het nog een paar keer op. Deze sample had geen erg overheersende geur. De kiwi is wel erg dominant in deze smaak, geen probleem voor mij! Erg lekker, zeker kanshebber als volgebde pot.

mijn sample aardbei/kiwi is ook zijn maagdelijkheid kwijt. Super lekker! Vaak merk je de hele tijd nog dat je whey hebt genomen.. Ik drink het vaak snel en dan boer je het nog een paar keer op. Deze sample had geen erg overheersende geur. De kiwi is wel erg dominant in deze smaak, geen probleem voor mij! Erg lekker, zeker kanshebber als volgebde pot.

Top, leuk om te lezen!! we krijgen op deze smaak alleen maar positieve reacties:D

Zojuist weer een grote bestelling geplaatst. Zouden er deze keer aub wel wat extra samples bij kunnen ? zijn vorige keer niet geleverd..

ReferentienummerC637816

Klantnummer263309

Alvast bedankt !

Misschien over het hoofd gezien?

Helaas kan ik je hier ook niet veel verder mee helpen, mijn collega komt hier morgen op terug:)

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 17:50 ----------

Zojuist weer een grote bestelling geplaatst. Zouden er deze keer aub wel wat extra samples bij kunnen ? zijn vorige keer niet geleverd..

ReferentienummerC637816

Klantnummer263309

Alvast bedankt !

Doen we er voor je bij;)!

Minuutje gratis winkelen daar? :D

ik heb onlangs RIPPED besteld bij body&fit shop,en ik had de vraag of ik deze kan combineren met een creatine die ik heb gekocht bij de apotheker?.of waar moet ik opletten?
mvg dannysan

MetZnAllenInEenRijVechtenTotdeDoodVoorSupplementen . com
:D:D

Gewoon allemaal voor de deur, de sterkste wint!

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 18:44 ----------

ik heb onlangs RIPPED besteld bij body&fit shop,en ik had de vraag of ik deze kan combineren met een creatine die ik heb gekocht bij de apotheker?.of waar moet ik opletten?
mvg dannysan

Prima te combineren met creatine Danny! Doe ik ook!
Ik neem aan dat de creatine van de apotheker dezelfde creatine is als degene die wij allemaal gebruiken ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven