XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lullige is, ik ken zijn route ongeveer en hij is nooit hier voor 3uur doordeweeks dan.
Behalve vandaag dus :P

@ LuvQ: Hier in Nederland is dat wel zo, 1 bezorger krijgt een route die hij dagelijks moet rijden. Kan ook zijn dat er 2 bezorger op 1 route zitten, ligt eraan hoe groot de route of regio is. Dus hebben ze 2 diensten, 1 vroege en 1 wat later.

Zal je altijd zien:cool:

Het lullige is, ik ken zijn route ongeveer en hij is nooit hier voor 3uur doordeweeks dan.
Behalve vandaag dus :P

@ LuvQ: Hier in Nederland is dat wel zo, 1 bezorger krijgt een route die hij dagelijks moet rijden. Kan ook zijn dat er 2 bezorger op 1 route zitten, ligt eraan hoe groot de route of regio is. Dus hebben ze 2 diensten, 1 vroege en 1 wat later.

Ik ben niet zeker of het dezelfde was als mijn bestelling bij xxl; maar het was ook een donker gekleurde man :D Toen was die wel in de voormiddag gekomen.

@B&F shop: found the scoop =)

Laatst bewerkt:
@B&F shop: found the scoop =)[/QUOTE]

Mooi:D

Ik zie ook dat er een nox pomp mildere versie is maar kan er geen informatie of aantal in pakket vinden.

Heb mijn bestelling ontvangen,dankje:)
en heb er net nog een envelop met Whey Perfection samples bij ontvangen:D Vanavond maar eens testen.

Goede site, Goede producten en een zeer goede prijs.
CreaPure Creatine gekocht.
Top product :D

Er staat bij 4 maal daags 1 maatschep (=5gram) maar zit die erbij dan?
Ik kan m in ieder geval niet vinde :P

Laatst bewerkt:
Hallo B&F ers

Allereerst mijn complimenten! Heb gisteren om even na half zes met idealbetaling een pot nieuwe creatine, whey perfectie en testosting besteld en vandaag al ontvangen, inclusief shakebeker en samples! Klopt het dat als je met betaalwijze: eenmalige incasso besteld, je langer moet wachten als met ideal of rembours?? Vorige keer duurde het namelijk 3 dagen of zo...

Nog een vraagje: Zoek een goede testobooster, wat raden jullie me aan en hebben jullie zoiets ook in het eigen merk assortiment??

Laatst bewerkt:
Heb mijn bestelling ontvangen,dankje:)
en heb er net nog een envelop met Whey Perfection samples bij ontvangen:D Vanavond maar eens testen.

De samples gaan je goed bevallen:)

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Goede site, Goede producten en een zeer goede prijs.
CreaPure Creatine gekocht.
Top product :D

Er staat bij 4 maal daags 1 maatschep (=5gram) maar zit die erbij dan?
Ik kan m in ieder geval niet vinde :P

Eeeeh, zou in de pot moeten zitten. (doen we zelf niets aan)

Krijgen jullie nog andere smaken magic EEA? Kost me steeds meer moeite om de Fruity Fresh naar binnen te krijgen ;)
Of hebben jullie iets soortgelijks?

Hallo B&F ers

Allereerst mijn complimenten! Heb gisteren om even na half zes met idealbetaling een pot nieuwe creatine, whey perfectie en testosting besteld en vandaag al ontvangen, inclusief shakebeker en samples! Klopt het dat als je met betaalwijze: eenmalige incasso besteld, je langer moet wachten als met ideal of rembours?? Vorige keer duurde het namelijk 3 dagen of zo...

Nog een vraagje: Zoek een goede testobooster, wat raden jullie me aan en hebben jullie zoiets ook in het eigen merk assortiment??

Dank je:) Alle bestellingen geplaatst tot en met 18:00 uur heb je al de volgende dag in huis. Eenmailge incass's worden altijd eerst gechecked dit kan soms iets langer duren. Wil je 100% zeker zijn dat je bestelling direct weg gaat kies dan voor IDeal.

We hebben er zelfs behoorlijk wat:D
De beste reacties krijgen we op Formadrol en Natadrol maar ook producten als Mass FX en Activate Xtreme doen het goed.

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

Krijgen jullie nog andere smaken magic EEA? Kost me steeds meer moeite om de Fruity Fresh naar binnen te krijgen ;)
Of hebben jullie iets soortgelijks?

Smaak is met EAA's altijd moeilijk. Dit is nog de beste smaak uit ontelbare samples.. De BC+EAA smaakt wel redelijk vind ik of eventueel Vassive EA8.

Alle EAA producten op een rijtje

Thanks voor de snelle reactie :)

Wat kwaliteit betreft zit daar nog een verschil in?
De bc+eea is dat in principe het zelfde als magic eea?

Ja, afgezien van de 2 gram Glutamine op de 10 gram. Moet wel zeggen dat ik de structuur persoonlijk iets grover vind als de Magic EAA. Vassive EA8 heb ik zelf ook vaker gehad, die beviel mij ook redelijk. Qua smaak wordt het nooit een geweldig..

Ik zag op je website dat jullie binnekort ook ALRI Lean Dreams leverbaar hebben. Zou je mij ongeveer kunnen vertellen wanneer dat zal zijn? Moet ik dan denken aan morgen, enkele dagen, weken, maanden, langer??

Ik wil het graag bij jullie kopen omdat jullie gewoon super service hebben en goeie acties etc., maar als het nog erg lang duurt moet ik toch voor deze bestelling overstappen naar een concurent zoals je wel zult begrijpen;)

Hoop snel van je te horen..

Groet,
Redmuscle

Gebruik ik ook, vind de raspberry wel beter smaken dan de watermelon maar dat is voor iedereen anders
EAA nitro van Universal smaakt verslavend lekker, maar zitten wel snelle koolhydraten bij!

Laatst bewerkt:
Ik zag op je website dat jullie binnekort ook ALRI Lean Dreams leverbaar hebben. Zou je mij ongeveer kunnen vertellen wanneer dat zal zijn? Moet ik dan denken aan morgen, enkele dagen, weken, maanden, langer??

Ik wil het graag bij jullie kopen omdat jullie gewoon super service hebben en goeie acties etc., maar als het nog erg lang duurt moet ik toch voor deze bestelling overstappen naar een concurent zoals je wel zult begrijpen;)

Hoop snel van je te horen..

Groet,
Redmuscle

Ik heb nog 1 potje staan... Lean Dreams

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------

Gebruik ik ook, vind de raspberry wel beter smaken dan de watermelon maar dat is voor iedereen anders
EAA nitro van Universal smaakt verslavend lekker, maar zitten wel snelle koolhydraten bij!

Ja klopt, de carbs maken de smaak beter, pure EAA's is een ander verhaal.

Oke, heb nu mijn tweede sample van superpomp 2500 geprobeerd en ik moet zeggen dat ik dit keer wel een pomp heb gekregen maar het heeft me niet al teveel geholpen.

Waarom zo duur voor een product wat je maar een klein boost geeft...

Whey, caseine en creatine kan ik begrijpen.

lol wat een service had om 2 uur besteld geloof ik het is nu 14.08 en ik kreeg een mailtje dat mijn pakket verzonden is wow, is het mogelijk dat ik hem vandaag nog krijg lolzz

Oke, heb nu mijn tweede sample van superpomp 2500 geprobeerd en ik moet zeggen dat ik dit keer wel een pomp heb gekregen maar het heeft me niet al teveel geholpen.

Waarom zo duur voor een product wat je maar een klein boost geeft...

Whey, caseine en creatine kan ik begrijpen.

Die samples zijn maar een halve dosering (20gr), normaal moet je 2-3 scoops nemen (40-60gr) ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven