XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
? wordt toch steeds dinsdag bezorgd als je in het weekend besteld?
Tot en met de kerst wordt elke zondag de pakketten opgehaald om 16u. Alle orders daarvoor gaan mee. Dit is enkel t/m het einde van het jaar. Wij doen experimenteel mee, als het bevalt houden we het uiteraard aan.:cool:
Magic EAA moet je voor en na het trainen nemen.. Zijn dat de beste tijden om in te nemen?
Tijdens of direct na de training :)
Komen er nog samples van Jekyll?
Nee, helaas niet. Als wij samples meegestuurd krijgen van fabrikanten vind je deze direct op de site.
Heb gisteren om 17:30 een pot whey perfection besteld. Komt ie dan morgen aan of niet. Want ik lees dat er maandag niet wordt bezorgd als je voor 16 had besteld?
Nee morgen. Alle orders na gisteren 16u worden morgen geleverd.
hebben jullie samples van pre workouts zonder 1,3?
Nee, alle samples die we hebben vind je altijd direct op onze cadeaupagina terug.

Het regent Kado's bij Body&FITshop.nl!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wanneer komt er weer melatonine in het assortiment
?
Eind volgende week weer :)
Hallo,

Ik zou graag weer een pot Protein Perfection Mix willen bestellen maar de 4KG is maar als een smaak verkrijgbaar??? Ik zou graag Cookies en Cream willen:p Wanneer hebben jullie deze weer?
De smaken die je op de website vind zijn de enige die wij voorradig hebben. We hopen dit jaar nog met een goed alternatief te komen voor de Protein Perfection Mix. Deze heeft een betere samenstelling.;)

Ralf

Zit er 1.3 dmaa in Animal Rage en Craze?

Die vraag heb je over t hoofd gezien;)

Ik zou graag whey perfection: Berry Blast willen halen, maar ik zie het er niet meer tussen staan. Komt deze nog terug in het assortiment, of is het niet meer te bestellen?

BnF zouden jullie willen kijken naar mn Pm, wil vandaag mn bestelling plaatsen namelijk ;)

Laatst bewerkt:
B&F,

wanneer komt casseine in 2kg variant?

BnF zouden jullie willen kijken naar mn Pm, wil vandaag mn bestelling plaatsen namelijk ;)
Ga ik nu direct doen :)
B&F,

wanneer komt casseine in 2kg variant?
Dat kan ik op dit moment helaas niet aangeven:rolleyes: Zodra ik meer weet, plaats ik het hier direct.
Wanneer gaan we voor de 100 verschillende smaken? :p
(wacht nog steeds op whey met bier en wodka smaak met échte alcohol in, de nieuwe uitgaansdrank xD)
Haha, alcohol en whey. Ja hoor:D

Ralf

Gaat de L-Arginine poeder eruit? Deze staat nu bij op=op. Zou zonde zijn als B&F minder van dit soort "pure" producten gaat verkopen.

Gaat de L-Arginine poeder eruit? Deze staat nu bij op=op. Zou zonde zijn als B&F minder van dit soort "pure" producten gaat verkopen.
Pure producten zijn helaas heel lastig verkrijgbaar. De L-Arginine gaat er niet uit op dit moment. We hebben het groot ingekocht en willen het graag voor de uiterste houdbaarheidsdatum wel uitverkocht hebben. Zodoende, maar er is nog voldoende voor de komende 4-5 maand.

Ralf

Super dat we ook kunnen kiezen uit een perfection bar bij een bestelling van 30 euro :)

Was al erg benieuwd naar het product, bij het laden voor de Flex Cup maar eens uitproberen

Bestelling geplaatst

Referentienummer: C647004

Heb dit keer Stracciatella genomen als smaak, hoop dat ie lekker is

Stracciatella is zeker lekker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven