Heb net even PM gestuurd ivm. vorige bestelling, checken jullie het even dan kan ik bestelling plaatsen.
Alvast bedankt, mvg.
Is al in orde, thanks !
Graag gedaan
. Succes met je supss.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb net even PM gestuurd ivm. vorige bestelling, checken jullie het even dan kan ik bestelling plaatsen.
Alvast bedankt, mvg.
Is al in orde, thanks !
. Succes met je supss.Vorige week had ik voor mijn zus Afslank shake chocolade smaak besteld.
Het spul is werkelijk waar niet weg te krijgen....het word 1 dikke pudding/vla.
Je moet er echt per 1 schep zowat 500 ml water erin gooien om het een beetje te mixen.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen![]()
mvg een vaste trouwe klant![]()
Is weer besteld, referentienummer is: C648031.
Do you're best you guys ;p.

Krijgen jullie NoxiPro CTD Labs snel weer op vooraad![]()
, omdat de stof DMAA niet meer verkocht mag worden door verscherping van de wetgeving.
Is er nu eigenlijk al informatie over mijn vragen?
Albutarex is beschikbaar in EUROPA op dit moment, geen julie dit in jullie assortiment opnemen aangezien er veel zullen zijn die het zouden bestellen..
En gaan jullie de vernieuwde versie van Mesomorph in jullie assortiment toevoegen aangezien ik er heel goede reviews over hoor..![]()
Beloofd!Dit werd mij nu al 3 x beloofd.. Maar ik snap dat jullie het druk hebben dus no offence. CheersMijn collega komt hier vandaag of morgen nog op terug.Beloofd!
Dit werd mij nu al 3 x beloofd.. Maar ik snap dat jullie het druk hebben dus no offence. Cheers

In de toekomst zal de protein perfection mix er inderdaad uitgaan. Er komt dan wel een andere componenten eiwit voor terug.
Ik ben altijd zeer tevreden geweest over deze eiwitmix (de chocolade-smaak is trouwens top!), ideaal om te gebruiken op ieder moment van de dag en qua prijs/kwaliteit verhouding gewoon erg goed, dus echt wel jammer dat deze eruit gaat..

Hopelijk komt er dan een veel betere versie met ongeveer zelfde prijs. Want Mix is mijn favoriet!Protein perfection mix is ook top! Maar we proberen onze producten continu te verbeteren, vandaar dat we daarna ook met een andere componenten eiwit komen.![]()

Ik zie [Link niet meer beschikbaar] posts?Hopelijk komt er dan een veel betere versie met ongeveer zelfde prijs. Want Mix is mijn favoriet!
---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 00:35 ----------
Oh crap!!! Wat zie ik? Deze post is nummer 40000! Heb ik iets gewonnen?Moet wel!!! Toch B&F?
Please please PLEASE!!
![]()
Eig niet
volgens mijn CP heb jij nu post 40 000 

Wat heb ik gewonnen dan?