Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorige week had ik voor mijn zus Afslank shake chocolade smaak besteld.

Het spul is werkelijk waar niet weg te krijgen....het word 1 dikke pudding/vla.
Je moet er echt per 1 schep zowat 500 ml water erin gooien om het een beetje te mixen. :(

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen ;)

mvg een vaste trouwe klant:D

Wel eerst het water in de beker en dan pas het poeder. Anders krijg je idd klonten die niet meer oplossen.

Is weer besteld, referentienummer is: C648031.
Do you're best you guys ;p.

Krijgen jullie NoxiPro CTD Labs snel weer op vooraad???

Is weer besteld, referentienummer is: C648031.
Do you're best you guys ;p.

Bedankt, je bestelling ziet er goed uit. We gaan het direct verwerken. :cool:

---------- Post toegevoegd Mon 26 Nov 2012 om 21:30 ----------

Krijgen jullie NoxiPro CTD Labs snel weer op vooraad???

Noxi pro oude versie komt helaas niet meer terug:(, omdat de stof DMAA niet meer verkocht mag worden door verscherping van de wetgeving.

Is er nu eigenlijk al informatie over mijn vragen?
Albutarex is beschikbaar in EUROPA op dit moment, geen julie dit in jullie assortiment opnemen aangezien er veel zullen zijn die het zouden bestellen..
En gaan jullie de vernieuwde versie van Mesomorph in jullie assortiment toevoegen aangezien ik er heel goede reviews over hoor.. ;)

Is er nu eigenlijk al informatie over mijn vragen?
Albutarex is beschikbaar in EUROPA op dit moment, geen julie dit in jullie assortiment opnemen aangezien er veel zullen zijn die het zouden bestellen..
En gaan jullie de vernieuwde versie van Mesomorph in jullie assortiment toevoegen aangezien ik er heel goede reviews over hoor.. ;)

Mijn collega komt hier vandaag of morgen nog op terug. :) Beloofd!

In de toekomst zal de protein perfection mix er inderdaad uitgaan. Er komt dan wel een andere componenten eiwit voor terug. :cool:

Ik ben altijd zeer tevreden geweest over deze eiwitmix (de chocolade-smaak is trouwens top!), ideaal om te gebruiken op ieder moment van de dag en qua prijs/kwaliteit verhouding gewoon erg goed, dus echt wel jammer dat deze eruit gaat..

Ik ben altijd zeer tevreden geweest over deze eiwitmix (de chocolade-smaak is trouwens top!), ideaal om te gebruiken op ieder moment van de dag en qua prijs/kwaliteit verhouding gewoon erg goed, dus echt wel jammer dat deze eruit gaat..

Protein perfection mix is ook top! Maar we proberen onze producten continu te verbeteren, vandaar dat we daarna ook met een andere componenten eiwit komen.:D

Ik heb een aantal weken geleden de Royal Jelly betaald, maar niet geleverd gekregen omdat hij niet meer in voorraad was. Ik zou het nog nageleverd krijgen, maar tot nu toe heb ik niks meer gehoord en het product is blijkens de site nog steed niet leverbaar. Hebben jullie enig idee wanneer de Royal Jelly van NOW Foods (weer) geleverd wordt?

Hoi B&F,

vraagje, wat zijn de verhoudingen van de nieuwe Mammoth 2500? Enige aanpassingen hieraan tov de oudere Mammoth? Kon het niet vinden op de site.

Greetz

Hopelijk komt er dan een veel betere versie met ongeveer zelfde prijs. Want Mix is mijn favoriet! :cool:

---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 00:35 ----------

Oh crap!!! Wat zie ik? Deze post is nummer 40000! Heb ik iets gewonnen? :p Moet wel!!! Toch B&F? :p Please please PLEASE!! :P
Ik zie [Link niet meer beschikbaar] posts?

Hahahah u stole my 40000th post! :P
Ik zag het.....was aan het schrijven......maar hij voegde het aan die 39999 toe :p
En toen schreej jij :p

Ach jah......het grappige is dat post 40.000 staat op pagina 2000 :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven