Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!Heb een vraagje. Hoeveel lactose zit er in jullie Micellar Casein Perfection ten opzichte van magere (franse) kwark? Zit eraan te denken om mijn kwark te vervangen door Micellar Casein Perfection vanwege het feit dat ik acne denk te krijgen door de lactose erin

en meteen nog maar 2 dozen perfection bars witte chcolade besteld, ik ben verslaafd haha.
C647207
De White Chocolate Perfection Bars zijn ook niet meer normaal zo lekker. Je blijft ervan eten. Ik ken het gevoel
Bij ons zie je de hele dag door altijd wel iemand een Perfection Bar eten op kantoor en op de werkvloer... We hebben nog nooit zoveel vraag gehad naar een eiwitreep!

Gaat de Protein Perfection Mix er helemaal uit? En zo ja, welke whey komt er dan voor in de plaats?

Vorige week had ik voor mijn zus Afslank shake chocolade smaak besteld.
Het spul is werkelijk waar niet weg te krijgen....het word 1 dikke pudding/vla.
Je moet er echt per 1 maatschep zowat 500 ml water erin gooien om het een beetje te mixen.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen![]()
mvg een vaste trouwe klant![]()

Zojuist weer een bestelling geplaatst! Hoop dat jullie dit keer wel een sample van een pre-workout voor me hebben om eens te proberen! Alvast bedankt!
Body En Fitshop [SIZE=1 zei:---------- ----------[/SIZE]
[/COLOR]
De dikheid word veroorzaakt door de toegevoegde caseine. 1 dosering is een afgestreken maatschep, wij adviseren dit met 350 ml water. Mocht je het dan nog te dik vinden, kan je er extra water bij doen.![]()
dit kan ik dus weggooien---------------------------------------------------------------
Bij de vorige afslank shake was dit niet het geval... nu moet er dus ruim 1 liter water in als je een normale shake wil hebben met 2 scheppen dus.
dit kan ik dus weggooien

Na n gedeeltelijke foute aflevering vandaag m'n juiste supps binnengekregen met extra goodies voor het geduld. Top service!

gister besteld
vandaag binnen
nog een week wachten voordat ik die repen mag eten![]()
Dank je, voor de bestelling!
niet normaal...gisterenmiddag (zondag) besteld en vanmiddag al in huis![]()

net bestelling gedaan ref C647669
maak er wat moois van

Zo juist weer eens een bestelling gedaan, Referentienummer C647891.
De verbinding met de site viel wel even weg bij het afronden van de betaling.
Is de bestelling goed aangekomen?