Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een aantal weken geleden de Royal Jelly betaald, maar niet geleverd gekregen omdat hij niet meer in voorraad was. Ik zou het nog nageleverd krijgen, maar tot nu toe heb ik niks meer gehoord en het product is blijkens de site nog steed niet leverbaar. Hebben jullie enig idee wanneer de Royal Jelly van NOW Foods (weer) geleverd wordt?

Nog steeds niet inderdaad.:rolleyes: Anders maar even je geld terug boeken? Ik weet ook nog niet wanneer wel helaas.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 07:54 ----------

Hoi B&F,

vraagje, wat zijn de verhoudingen van de nieuwe Mammoth 2500? Enige aanpassingen hieraan tov de oudere Mammoth? Kon het niet vinden op de site.

Greetz

De Mammoth is en blijft altijd hetzelfde. Helemaal gelijk gebleven:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 07:54 ----------

Hopelijk komt er dan een veel betere versie met ongeveer zelfde prijs. Want Mix is mijn favoriet! :cool:

De prijs zal niets uitmaken.:) We komen snel met meer info:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 07:55 ----------

Ik zie [Link niet meer beschikbaar] posts?

Was mij nog niet eens opgevallen dat we al zoveel...:D

---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 07:56 ----------

Toch wel een kleine mijlpaal:D

kunnen julllie C647270 even checken?
want er is denk weer wat mis gegaan bij post nl .
staat dat hij morgen pas aankomt ipv vandaag

kunnen julllie C647270 even checken?
want er is denk weer wat mis gegaan bij post nl .
staat dat hij morgen pas aankomt ipv vandaag

Het kan zijn dat je pakket 1 dag vertraagd is bij post NL. Hier hebben wij helaas geen grip op. Ik weet wel dat er een sporttas bij gedaan is. :cool: Heb het namelijk extra aangegeven.

:zuip: Thanks!

---------- Post toegevoegd Mon 26 Nov 2012 om 16:05 ----------

Poeh zo exact weet ik het niet uit mijn hoofd maar ik hou het even op 3-4 gram per 100 gram. Dat is 1 - 1.2 gram per shake. :cool:

Weet je toevallig ook hoeveel lactose er in 100gram magere kwark zit? Zie verschillende antwoorden op internet

Ik hoop alleen naar dat de smaak goed zal zijn ben zeer benieuwt naar het totaal plaatje van de hydrosolaat. Sommige merken heebben deze al maar is niet te pruimen.

Hallo B&F,

hebben jullie misschien meer info over onderstaand product:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-hydrolisaat/body-fit-sportsnutrition/whey-hydrolisaat/

Zoals: verwacht, prijs, percentage eiwit?

Bedankt

Helaas momenteel nog niet, zodra we dit weten staat het direct op de website. :)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 12:23 ----------

Ok die ken ik persoonlijk niet ik ben ook zeer benieuwt naar deze shake zeker omdat B&F de reputatie heeft lekkere shakes op de markt te brengen.

We doen zoals gewoonlijk, ons uiterste best om de smaak weer zo perfect mogelijk te maken!:D

Lees eens even twee pagina's terug Bodyenfitshop.

gister besteld nu al binnen. ik wil proteine fluff proberen te maken. heb micellar cassein berry blast gekocht en ga diepvries aardbeitjes halen.iemand al getest met water ipv melk?

gister besteld nu al binnen. ik wil proteine fluff proberen te maken. heb micellar cassein berry blast gekocht en ga diepvries aardbeitjes halen.iemand al getest met water ipv melk?

Kijk zo hoort het!:D Persoonlijk zou ik het dan met melk mixen. Pak dan wel magere of half-volle melk;)

:spam:

Laatst bewerkt:
Ik vrees dat de verpakking van havermout niet geschikt is voor transport. Had er een groot aantal (circa 25) besteld en moet met spijt mededelen dat er x aantal zijn gesneuveld tijdens het transport. :(

Hebben jullie al eens gedacht aan stevige 5 kg zakken zoals bij My Protein?

Check je PM.;)

Al iets binnen gekregen van ReferentienummerC645461, had ze besteld zodat ik ze direct na flex cup kan binnen spelen, kijk er al naar uit. greets

Al iets binnen gekregen van ReferentienummerC645461, had ze besteld zodat ik ze direct na flex cup kan binnen spelen, kijk er al naar uit. greets
Ga direct voor je kijken :) De betaling is helaas nog niet binnen. Ik denk morgen dat het dan binnen komt. Laat me het even weten als je rond 14-15u nog geen verzendbevestiging hebt gehad.

Ralf

Ben echt benieuwd naar de nieuwe smaken van de eiwitrepen! Trouwens ff een vraagje.. ik gebruik nu een klein weekje intimidate. Wanneer zou ik resultaat moeten krijgen? En op het potje staat; 1 capsule voor het slapen gaan. Kan ik deze ook gewoon in de middag nemen of voor optimaal resultaat toch in de avond? Thanks!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven