MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
M'n oude pot is nog niet op, en normaal gesproken pak ik 's ochtends Whey met oats, maar ik kon het niet laten om te proberen...

Damn wat is Micellar Casein straciatella lekker. Echt niet normaal. Dikke aanrader!

Ik kan het niet laten om nog eens te melden dat de Perfection bar White chocolade vanille echt top zijn.. Ik heb bij nog geen enkel product gehad dat ik zo gek was op de smaak, ik heb één doos van vrijdag en moet mij inhouden om er niet teveel van op te eten.. Volgende maand een doos of tien bestellen, ideal voor rond 15u!

Ik kan het niet laten om nog eens te melden dat de Perfection bar White chocolade vanille echt top zijn.. Ik heb bij nog geen enkel product gehad dat ik zo gek was op de smaak, ik heb één doos van vrijdag en moet mij inhouden om er niet teveel van op te eten.. Volgende maand een doos of tien bestellen, ideal voor rond 15u!

De perfection-bar zijn inderdaad echt goed! We hebben ook heel veel positieve reacties! :D

Beide zijn (post-workout) koolhydraten. Het verschil is dat Vitargo iets sneller is. Dat maakt Vitargo afzonderlijk post-workout net iets effectiever. Veel mensen mixen posst-workout echter Waxy Maize Starch en Dextrose. Dat zal denk ik weer net iets effectiever zijn als Vitargo. Daarnaast kun je Waxy Maize Starch ook overdag of 's ochtends prima mixen met je Proteine.

Hoezo zou je dit 's ochtends ook nemen? Is dat alleen met wms zo, want ik dacht dat dat met dextrose overbodig was?

Hoezo zou je dit 's ochtends ook nemen? Is dat alleen met wms zo, want ik dacht dat dat met dextrose overbodig was?

Op rustdagen bevordert het je herstel:) Zelf pak ik wel alleen snel opneembare koolhydraten op trainingsdagen, en alleen direct na mijn training;)

Eldert

Heb van morgen per ongeluk magnificent genomen op een traingsdag.

Op een trainingsdag neem ik dat normaal 's morgens niet. ik neem het dan pas na de workout.

Zie je hier een probleem in om op een tijdspanne van 3 uur 2 keer een portie magnificent te nemen?

Heb van morgen per ongeluk magnificent genomen op een traingsdag.

Op een trainingsdag neem ik dat normaal 's morgens niet. ik neem het dan pas na de workout.

Zie je hier een probleem in om op een tijdspanne van 3 uur 2 keer een portie magnificent te nemen?

Nee hoor, kan wel voor een keer;) Zou het niet elke dag doen

Eldert

Net een bestelling gedaan, ref; C655121
Ik heb gekozen voor een eiwitreep van jullie huismerk, vorige kreeg kreeg ik de aardbeien reep, zou ik nu misschien een andere smaak kunnen krijgen, het liefst witte chocolade :D
En voor mass perfection, vorige keer had ik een banaan sample, is het mogelijk dat ik hier een andere smaak voor krijg?

Verder echt een topservice, kan niet beter. Bestel steeds paar producten maar merk toch dat je dan uiteindelijk nog best veel uitgeeft haha! Maar dat is niet erg.

Was net bij jullie in herenveen, nu heb ik de verkeerde handschoenen meegenomen, kan ik deze volgende week even komen ruilen?

Net een bestelling gedaan, ref; C655121
Ik heb gekozen voor een eiwitreep van jullie huismerk, vorige kreeg kreeg ik de aardbeien reep, zou ik nu misschien een andere smaak kunnen krijgen, het liefst witte chocolade :D
En voor mass perfection, vorige keer had ik een banaan sample, is het mogelijk dat ik hier een andere smaak voor krijg?

Verder echt een topservice, kan niet beter. Bestel steeds paar producten maar merk toch dat je dan uiteindelijk nog best veel uitgeeft haha! Maar dat is niet erg.

Ga ik voor je achteraan:cool:

Was net bij jullie in herenveen, nu heb ik de verkeerde handschoenen meegenomen, kan ik deze volgende week even komen ruilen?

Uiteraard, altijd welkom;)

Eldert

Lees even jullie privebericht Eldert

Op rustdagen bevordert het je herstel:) Zelf pak ik wel alleen snel opneembare koolhydraten op trainingsdagen, en alleen direct na mijn training;)

Eldert

Oké dankje! 's Ochtends bij ontbijt een dosering is wel een makkelijke manier om aan extra calorieën te komen.

Oké dankje! 's Ochtends bij ontbijt een dosering is wel een makkelijke manier om aan extra calorieën te komen.

Klopt, maar zorg wel dat je de juiste calorieën binnen krijgt. Niet simpelweg op de kcal letten, maar meer op de inhoud;)

Eldert

Ja klopt zat ik ook al over na te denken, denk dat ik dan beter kan kiezen voor wat langzaam verteerbare koolhydraten.

Dat is wellicht een betere optie, en je snelle KH alleen voor of na je training (tijdens kan eventueel ook). Langzaam opneembare koolhydraten kan je uit de mass perfection, lean gain of oats (vanaf komende week weer leverbaar) halen;)

Eldert

1 maatschep gemengd met 250 ml, dan heb je een prima shake. Het kan zijn dat je vorige keer caseine hebt gehad? Deze shakes zijn namelijk iets dikker. :)

---------- Post toegevoegd Sat 1 Dec 2012 om 13:03 ----------

Check je PM. ;)

Ja vorige keer had ik caseine, welke is het beste voor dieet?

---------- Post toegevoegd Sun 2 Dec 2012 om 19:35 ----------

Wat minder water gebruiken ;)
150ml met 30g whey isolaat is imo net goed

oke ga ik proberen thanx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven