AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor choco freaks. Welke smaak is het beste bij micellar caseine ?
Heel persoonlijk. Vind ik persoonlijk heel lekker, het heeft een volle structuur waardoor het "romig" smaakt.
Ja ben al fanatiek gebruiker van de oats! Heb nog 3 kilo liggen. :D
Goedzo! :thumbs: Met Oats kun je heel gemakkelijk, goede en complexe koolhydraten pakken!
Ja vorige keer had ik caseine, welke is het beste voor dieet?

Welk dieet? Als je bijv. een krachtsporter bent heb je voldoende met Whey Perfection.

Ralf
"

Enig idee wanneer "Growth Factor 50" - repen terug binnen zijn ? :)

Waarom brengen jullie nou geen cadeaubonnen uit

Hey B&F kunnen jullie mij vertellen van wat tot wat de maten van de chiba powerliftriem gaan er staat namelijk de maximum maar niet de minimum wijdte ;).

Wanneer zijn de 4 kg emmers van Protein Perfection weer in meerdere smaken bestelbaar ?
En nog belangrijker.... wanneer zijn er weer oats !!!:)

Wanneer zijn de 4 kg emmers van Protein Perfection weer in meerdere smaken bestelbaar ?
En nog belangrijker.... wanneer zijn er weer oats !!!:)
Op korte termijn niet. Er komt binnenkort een opvolger van de Protein Perfection Mix, Perfect Protein. Deze bevat volgens mij Micellar Casein, Concentraat en Isolaat eiwitten. Dus enkel het beste van beste.

Ralf

Wanneer komen er nieuwe smaken voor de isolate?

Op korte termijn niet. Er komt binnenkort een opvolger van de Protein Perfection Mix, Perfect Protein. Deze bevat volgens mij Micellar Casein, Concentraat en Isolaat eiwitten. Dus enkel het beste van beste.

Ralf

Jammer, was altijd best tevreden over de Proteine Perfection???

En de oats, wanneer komen die weer binnen ?

Heren van b en f, even een vraagje. Met de creatine hcl krijg ik zulke droge tanden dat ik bang ben dat ik men tanden kapot maak. Zouden jullie me kunnen waarschuwen/geruststellen;p

Hmm das juist het probleem, meeste liftriemen staat dit wel aangegeven namelijk en dit verschilt per merk. wil wel de goede riem hebben natuurlijk ;).
Kan het zelf ook nergens vinden op internet.

Dit zijn de maten van de chiba bodybuildingriem:):

Small = 95 cm
Medium = 105.5 cm
Large = 115 cm
XLarge = 125 cm

Heren van b en f, even een vraagje. Met de creatine hcl krijg ik zulke droge tanden dat ik bang ben dat ik men tanden kapot maak. Zouden jullie me kunnen waarschuwen/geruststellen;p

Dat heeft inderdaad niks te maken met de creatine HCL, neem je het met water of vruchtenwater?

Heb me moeder ff laten proeven en die had het ook. Smaakt naar azijn en zout en heb het gevoel dat me tanden uitdrogen. Klopt dat? Anderd maar ff lege caps bestellen.

Met water en net geprobeerd in een banaan te stoppen maar was geen succes:p

Heb me moeder ff laten proeven en die had het ook. Smaakt naar azijn en zout en heb het gevoel dat me tanden uitdrogen. Klopt dat? Anderd maar ff lege caps bestellen.

Met water en net geprobeerd in een banaan te stoppen maar was geen succes:p

Klopt inderdaad dat het zo smaakt, creatine HCL neem je dan ook absoluut niet voor de smaak maar zeker wel voor de kwalitiet,;) Je kan dit dan ook beter met vruchtensap nemen!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven