AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb gister whey isolaat besteld bij jullie maar hoort het dat die shake's zo waterig zijn?
voorheen had ik een ander merk en daar was het dik?

gr

Bezig met een bestelling van zo'n 45€. Zouden jullie er zo'n powder box bij kunnen doen ipv de andere kado's?
Zet het er wel bij in de opmerkingen.

Uw referentienummer is: C653516

Bestelling weer netjes op tijd binnen, thanks!

De opmerking is wel goed doorgekomen (gifts doorgekrast en powderbox erbij geschreven), alleen zit de powderbox er dus niet in :p

Geeft niet, komt volgende keer wel weer.

heb gister whey isolaat besteld bij jullie maar hoort het dat die shake's zo waterig zijn?
voorheen had ik een ander merk en daar was het dik?

gr

1 maatschep gemengd met 250 ml, dan heb je een prima shake. Het kan zijn dat je vorige keer caseine hebt gehad? Deze shakes zijn namelijk iets dikker. :)

---------- Post toegevoegd Sat 1 Dec 2012 om 13:03 ----------

Bestelling weer netjes op tijd binnen, thanks!

De opmerking is wel goed doorgekomen (gifts doorgekrast en powderbox erbij geschreven), alleen zit de powderbox er dus niet in :p

Geeft niet, komt volgende keer wel weer.

Check je PM. ;)

Laatst bewerkt:
Check onze nieuwe Creatine Ultra!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Interessant!

Echter wat zit er naast de creatines nog meer in? Vanwege de toegevoegde smaak moet er meer in zitten dan enkel de 3 creatine soorten. Onder de ingredientenknop is dit (nog) niet te vinden.

nog bedankt voor de samples
Jullie blijven de beste

Interessant!

Echter wat zit er naast de creatines nog meer in? Vanwege de toegevoegde smaak moet er meer in zitten dan enkel de 3 creatine soorten. Onder de ingredientenknop is dit (nog) niet te vinden.

Samenstelling creatine-ultra
Per dosering:
Creatine HCL 824 mg
Creatine nitrate 824 mg
Kre-alkalyn 250 mg

overige ingredienten zijn:
fructose,silicium dioxide, sucralose, kleurstof E120

---------- Post toegevoegd Sat 1 Dec 2012 om 15:42 ----------

nog bedankt voor de samples
Jullie blijven de beste

Graag gedaan!:D

Laatst bewerkt:
Hallo Body en Fitshop,

Bij mijn bestelling met referentiecode C648175 ontbreekt de Musclepharm muscle stack!

Samenstelling creatine-ultra
Per dosering:
Creatine HCL 824 mg
Creatine nitrate 824 mg
Kre-alkalyn 250 mg

overige ingredienten zijn:
fructose,silicium dioxide, sucralose, kleurstof E120

---------- Post toegevoegd Sat 1 Dec 2012 om 15:42 ----------

Graag gedaan!:D

Bedankt :thumbs:

Ik moet dextrose vermijden ivm een aardappelallergie. Maar dan weet ik dat deze creatine wel geschikt is voor mij.

Bedankt voor de snelle reactie, ik heb terug ge-pm-ed :)

Body en Fit mannen: zie PM ;)

wanneer is Tryptofaan Doctor's Best weer beschikbaar?

wat is het verschil tussen Waxy Maize Starch en Vitargo Pure? aub

wat is het verschil tussen Waxy Maize Starch en Vitargo Pure? aub

Beide zijn (post-workout) koolhydraten. Het verschil is dat Vitargo iets sneller is. Dat maakt Vitargo afzonderlijk post-workout net iets effectiever. Veel mensen mixen posst-workout echter Waxy Maize Starch en Dextrose. Dat zal denk ik weer net iets effectiever zijn als Vitargo. Daarnaast kun je Waxy Maize Starch ook overdag of 's ochtends prima mixen met je Proteine.

---------- Post toegevoegd Sun 2 Dec 2012 om 08:25 ----------

wanneer is Tryptofaan Doctor's Best weer beschikbaar?

Deze is/was helaas niet beschikbaar afgelopen weken. Zodra deze er weer is kopen de de Trypto direct weer in. Ik heb helaas nog geen datum:)

---------- Post toegevoegd Sun 2 Dec 2012 om 08:26 ----------

Krijgen jullie ook nog de andere smaken op voorraad? de orange is erg lekker maar wil ookwel een andere proberen :D

We hebben helaas alleen Orange binnen gekregen. De fruit smaak is momenteel op bij de importeur voor de EU.:)

---------- Post toegevoegd Sun 2 Dec 2012 om 08:26 ----------

Ok:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven