Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat minder water gebruikenheb gister whey isolaat besteld bij jullie maar hoort het dat die shake's zo waterig zijn?
voorheen had ik een ander merk en daar was het dik?
gr

Bezig met een bestelling van zo'n 45€. Zouden jullie er zo'n powder box bij kunnen doen ipv de andere kado's?
Zet het er wel bij in de opmerkingen.
Uw referentienummer is: C653516

heb gister whey isolaat besteld bij jullie maar hoort het dat die shake's zo waterig zijn?
voorheen had ik een ander merk en daar was het dik?
gr

Bestelling weer netjes op tijd binnen, thanks!
De opmerking is wel goed doorgekomen (gifts doorgekrast en powderbox erbij geschreven), alleen zit de powderbox er dus niet in
Geeft niet, komt volgende keer wel weer.

Interessant!
Echter wat zit er naast de creatines nog meer in? Vanwege de toegevoegde smaak moet er meer in zitten dan enkel de 3 creatine soorten. Onder de ingredientenknop is dit (nog) niet te vinden.
nog bedankt voor de samples
Jullie blijven de beste

Hallo Body en Fitshop,
Bij mijn bestelling met referentiecode C648175 ontbreekt de Musclepharm muscle stack!
.Samenstelling creatine-ultra
Per dosering:
Creatine HCL 824 mg
Creatine nitrate 824 mg
Kre-alkalyn 250 mg
overige ingredienten zijn:
fructose,silicium dioxide, sucralose, kleurstof E120
---------- Post toegevoegd Sat 1 Dec 2012 om 15:42 ----------
Graag gedaan!![]()
Bedankt
Ik moet dextrose vermijden ivm een aardappelallergie. Maar dan weet ik dat deze creatine wel geschikt is voor mij.
.check...tot morgenYes, we zijn 7 dagen in de week openAltijd welkom.

Bedankt voor de snelle reactie, ik heb terug ge-pm-ed![]()

wat is het verschil tussen Waxy Maize Starch en Vitargo Pure? aub
wanneer is Tryptofaan Doctor's Best weer beschikbaar?

Krijgen jullie ook nog de andere smaken op voorraad? de orange is erg lekker maar wil ookwel een andere proberen![]()